Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Creabeawedstrijd - ronde 1

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 21 Mrt 2015 15:13

Re: Creabeawedstrijd - ronde 1

Ik vind die echt heel erg leuk, Niekske!
Ik ben echt een Noob mrt dit soort dingen, dus ik kan me ook niet voorstellen hoe je dit hebt gemaakt. Maar het ziet er echt heel erg mooi uit.
Wat een boel inzendingen zeg! Volgende week sluit deze ronde alweer, dus als je nog mee wil doen; doe dit dan gauw!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Mrt 2015 23:56

Re: Creabeawedstrijd - ronde 1

Op het nippertje wil ik ook nog meedoen met deze wedstrijd.
Ik heb van een oude draagdoek, spijkerbroek en fleecedeken een drager gemaakt voor mijn jongste zoon. Hij is wel wat ruim uitgevallen, dus heb er nog een verkleinkussentje bij gemaakt, zodat we de drager ook al kunnen gebruiken.

Afbeelding

De heupband en schouderbanden zijn gemaakt van de spijkerbroek en gevuld met fleece, het rugpand en het mutsje zijn gemaakt van de oude draagdoek. Het enige wat ik heb gekocht voor dit project, zijn de zwarte banden en gespen, de rest had ik allemaal in huis.
Ik ben er echt onwijs trots op. Het enige wat ik hiervoor zelf had gemaakt met de naaimachine, was een vlaggenlijn voor de verjaardag van mijn oudste zoon, dus dit was wel meteen een flinke uitdaging.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 25 Mrt 2015 06:36

Re: Creabeawedstrijd - ronde 1

Oh wow! Dat ziet er knap uit zeg. En net op het nippie inderdaad.
Deze ronde is gesloten. Later vandaag wordt het stemtopic geopend.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers