Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 21 Mrt 2015 13:27

Re: Weight Watchers

Ik ben niet afgevallen deze week, heb exact hetzelfde gewicht als vorige week. Ik baalde er een klein beetje van, maar het is zo logisch met al dat eten in het weekend dat ik het helemaal prima vind :) op naar volgende week! Dit weekend ook een feestje gisteravond, vanavond spareribs eten en morgen een etentje bij vrienden....ojeee, ik ga weer enorm mijn best doen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 21 Mrt 2015 13:29

Re: Weight Watchers

Siep schreef:Ja gek is dat he alibi, ik merk het nu al. Het is een kleding maat kleiner. Fijn dat het deze week zo goed gaat!

Ik heb deze week een strenge week, mijn man is jarig dus ik heb rekening gehouden met gebak. Vandaag overdag (zonder enige moeite trouwens) op 11 punten geleefd en zo avondeten (10 pt) dus heb er nog veel over (mag er 37 op een dag) en mijn weekpunten nog. Niet dat ik alles wil opeten maar het voelt een stuk fijner.


Ik mag 36 punten en doe op moeilijke dagen ook dat ik overdag zoveel mogelijk punten bespaar, haha.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Mrt 2015 09:47

Re: Weight Watchers

:shock: Tegen alle verwachting in ben ik afgevallen :wtf:

Green Pepper en Siep, met nu 29p doe ik dat nog steeds. Gisteren heb ik een 0pp salade en een gebakken ei op, een kwark van 3pp voordat ik naar een verjaardag ging. Daar heb ik gewoon meegegeten, misschien wel iets mee dan binnen mijn plan gepermitteerd kon worden. Ik vind het fijn dat je het op die manier gewoon kunt balansen.

Ik ga deze week weer in het gareel. Het is tot nu toe zo geweest dat ik elke vierde week iets de plus in ging, dus ik ben benieuwd.
L2014 & H2017
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 22 Mrt 2015 10:27

Re: Weight Watchers

Goed bezig MZ! Fijn zeg.

Dank allemaal voor de felicitaties. Het is allemaal redelijk gemakkelijk gegaan dis dat is fijn. Ik ben benieuwd morgen naar het wegen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem193

Bericht 23 Mrt 2015 20:43

Re: Weight Watchers

leuk zon weekje niks bijhouden. 2,1 kg eraf en nu mijn laagste gewicht ooit. 76,2 :smile:
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 23 Mrt 2015 20:44

Re: Weight Watchers

Geweldig Alibi! Wat super goed.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 23 Mrt 2015 20:48

Re: Weight Watchers

Jemig Alibi, 2.1 wat ontzettend goed van je zeg! Echt heel goed. Respect!

Bij mij ook tegen verwachting 1,0 eraf
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 23 Mrt 2015 21:00

Re: Weight Watchers

We're on a roll! Geweldig! Goed gedaan dames!

Alibi, lijkt dan net of je lichaam even een zetje nodig heeft, de afwisseling zeg maar. Echt heel goed gedaan zeg!
L2014 & H2017
<<

Anoniem193

Bericht 23 Mrt 2015 21:02

Re: Weight Watchers

Super siep!

Ja denk ik ook mz. Even net wat andere dingen eten. Ontbijten met een pistoletje samen met de kids ipv havermout pap ;)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 23 Mrt 2015 21:15

Re: Weight Watchers

Ik ben P. hoor, maar had een meelezer.

Alibi, wat VET goed! Dat moet goed voelen.
Siep ook goed zeg, gaat lekker zo!

Hier na een weekend niet opletten 1,1 kilo eraf. Altijd fijn!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 23 Mrt 2015 21:29

Re: Weight Watchers

Jij ook goed bezig Flo!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 24 Mrt 2015 01:58

Re: Weight Watchers

Wat goed Alibi, soms helpt het gewoon goed om even wat anders te doen. Mijn valkuil is dat ik denk oh zo lukt het ook en dan stiekem langzaam te veel ga eten.

Flo en mzcharlotte, ook goed zeg,weer afgevallen!

Ik ben op vakantie en ben benieuwd wat de schade is. Heb al mijn principes laten varen omdat het hier met het aanod niet vol te houden is. Maar het is ook niet zo dat ik mij volledig heb laten gaan.
Twijfel nog of ik meteen weeg als ik thuis ben om de scahde te zien, of dat ik eerst een paar dagen strak in het gareel ga en maandag op mijn weegdag pas kijk (in de hoop een deel weer kwijt te zijn :))
<<

Anoniem119

Bericht 24 Mrt 2015 05:50

Re: Weight Watchers

Wow Alibi wat goed! Zo laat je het los... en zo val je dan dus af! Denk dat je lichaam misschien dat net even nodig had, even iets anders te verwerken.

Mzcharlotte jeej wat goed zeg! Waarom had je het niet verwacht? Had je zoveel gegeten?

Jorja, oh jee op vakantie is altijd lastig, al die lekkere dingen. Kijk of je de schade kan beperken en daarna alles weer goed bijhouden. Waar zit je?

Ik ben deze week wel weer afgevallen. Exact een kilo er af. En zelfs ondanks dat ik een weekendje naar Duitsland was, veel taart en schnitzel en frietjes had gegeten en bier en wijn en cocktails had gedronken! Moet wel zeggen dat ik telkens de helft van de frietjes had laten staan, ik had er gewoon geen zin in. Zeker die laatste dag, toen heb ik echt drie frietjes gegeten en alleen mijn biefstukje gegeten.

(beetje heel dom trouwens, op de website voerde ik net mijn gewicht in, naar 44,3 kilo. Ineens sprong ie naar onderen, kreeg ik ander puntenaantal, en had ik 31 kg verloren. OEPS. Ik bedoelde natuurlijk 74,3 kilo. Hahaha :palm: Nu staat ie weer goed. Ik schrok al.. Het is nog vroeg!)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Mrt 2015 06:44

Re: Weight Watchers

Super goed dames!! Ik ben m weer even een beetje kwijt.. grrrrrrrrrr
Gister een mini cupcakje op, een mini mars en een mini twix..

Beuh.. vandaag weer een poging!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Mrt 2015 19:04

Re: Weight Watchers

Goede dag gehad vandaag

O: havervlokken met yoghurt = 7 punten
T: rijstewafels met smeerkaas = 3 punten
L: groentesoep, een boterham en een salade met gerookte kip = 4 punten
T: rijstewafels met smeerkaas = 3 punten
D: aardappels met spinazie, een runderhamburger en een ei = 10/11 punten (weet de hamburger niet precies)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 24 Mrt 2015 19:42

Re: Weight Watchers

Flo en Alibi wat goed van jullie! Heerlijk!

Lejow fijn dat je weer een goede dag had!

Hier gaat het langzaam, heeeeeel langzaam. Ik merk gewoon dat ik al niet veel snaaide en snoepte, dus daar hoef ik al niet van af te kicken, maar goed ik vind brood gewoon echt heeel lekker en val daar snel op terug dat is mijn probleem gewoon
Maar goed ook positieve dingen, ik zwem altijd 1x per week met mijn moeder maar die is op vakantie, maar ik ben vorige week gewoon al gegaan en gisteravond ook, dus dat vind ik wel goed van mezelf.
:heart: :heart: 2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Mrt 2015 19:59

Re: Weight Watchers

Goed zo studiebol!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Mrt 2015 10:39

Re: Weight Watchers

Knap van je Studibol! lejow ookal zo goed bezig, we gaan allemaal wel heel goed volgens mij. Echt super!

Ik heb de app over de zeik gekregen. Ik was maandag benieuwd hoeveel punten ik zou mogen eten als ik mijn streefgewicht had bereikt (duurt nog even maar toch). Dus ik heb dat qua gewicht in de app ingevoerd maar nu blijft de app op het stabiliseren profiel staan of zo. Ondanks dat ik het gewicht heb verwijderd en naar mijn huidige heb aangepast.
Heb weight watchers al gemaild maar misschien hebben jullie tips? Heb handmatig het aantal dagpunten nu wel aangepast.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem193

Bericht 25 Mrt 2015 10:56

Re: Weight Watchers

Siep: Heb je al geprobeerd het aan te passen via de PC?

Flo: Fijn ook weer wat eraf!

Jorja: Ik zou gewoon op je vaste weegdag wegen, of dat nou vlak na de vakantie is of niet.

Marin: Netjes gedaan ook weer! Fijn dat je nu ook kan genieten van uit eten te gaan met wat minder dan dat je eerder zou doen ;)

Lejow: Gisteren was een mooie dag! Heel netjes. Waarom plan je niet 1 vast snoep momentje in op een dag? Dan hoef je je ook niet schuldig te voelen, want dan past het binnen je plan.

Studiebol: Langzaam is goed! Alles wat er langzaam af gaat, blijft ook langer weg. Kijk maar naar crash diëten, snel veel kilo's kwijt maar als je een paar weken niet oppast, dan zit het er zo weer bij.


Hier heb ik echt fijne dagen achter de rug. Het gaat lekker. Maandag avond heb ik ook geen vreetaanval gehad (wat ik andere wegen eigenlijk standaard heb na het wegen :palm: ) Dinsdag de hele dag op kantoor geweest en 's avonds nog op klantenbezoek geweest. Lange dag van 9 tot 22.45, eerder had ik dan bij thuiskomst even langs de MC gereden of thuis de kast leeggegeten. Nu nam ik een glas water met 2 groene olijven en heb ik even mijn overnight oats klaar gemaakt voor vanmorgen ;)

Wat ik dan gegeten heb op die lange dag?
O: Kwark met appel en kaneel
T: Banaan
L: 2 plakjes roggebrood met kaas en mosterd
T: wat WW snoepjes
D: Pittige mihoen van WW (maar dan met rijst ipv mihoen)
T: een mini vulkoek (bij de klanten op bezoek) en dus die 2 olijven bij thuiskomst.

Oh groene olijven in de koelkast hebben staan is echt een uitkomst! Als ik snelle trek heb, dan pak ik 2 olijfjes en door de heftige smaak heb ik dan geen behoefte meer aan zoet.
Trouwens denk ik ook dat die zonnatura thee Ideaal gewicht echt wat met mij doet, ik denk dat ik voller zit door die thee dan door normaal water drinken. Ik merk dat mijn porties kleiner worden wat ik eet.
Ik drink elke dag 0,5 liter van die thee.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Mrt 2015 11:15

Re: Weight Watchers

Klinkt goed Alibi, zo weet je zon lange dag wel vol te houden. Die olijfjes zijn ideaal. Tegenwoordig eet ik vaak als ik thuis kom uit een vroege dienst (dan lunch ik om 11.30 al en dineer ik pas rond 19 uur dus geheid dat ik honger krijg) een bakje met cherry tomaatjes die ik in tweeën snij, beetje grof zout er over en balsamic azijn. Heerlijk. Beetje zout, hartig en zoet tegelijk.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Mrt 2015 11:28

Re: Weight Watchers

Alibi, inderdaad via de PC is het net gelukt. Alle instellingen gewist en nu staat het weer goed. Gebruik eigenlijk alleen de app, nooit de internetpagina.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem193

Bericht 25 Mrt 2015 11:48

Re: Weight Watchers

Siep schreef:Alibi, inderdaad via de PC is het net gelukt. Alle instellingen gewist en nu staat het weer goed. Gebruik eigenlijk alleen de app, nooit de internetpagina.


Deed ik eerder ook niet, maar sommige dingen zijn gewoon net iets makkelijker via de site.
Fijn dat het gelukt is!
<<

Anoniem193

Bericht 25 Mrt 2015 11:50

Re: Weight Watchers

Marin schreef:Klinkt goed Alibi, zo weet je zon lange dag wel vol te houden. Die olijfjes zijn ideaal. Tegenwoordig eet ik vaak als ik thuis kom uit een vroege dienst (dan lunch ik om 11.30 al en dineer ik pas rond 19 uur dus geheid dat ik honger krijg) een bakje met cherry tomaatjes die ik in tweeën snij, beetje grof zout er over en balsamic azijn. Heerlijk. Beetje zout, hartig en zoet tegelijk.


Ja die onregelmatigheid wat jij hebt zou ik echt niet kunnen. Ik eet elke dag bijna op dezelfde tijd.
O. 07.00
T. 10.30
L. 12.30
T. 15.30
D. 18.00

In het weekend verplaatst het ontbijt wel eens naar een later tijdstip, maar dan vervalt het tussendoortje.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Mrt 2015 16:46

Re: Weight Watchers

Weer een goede dag vandaag! De marsjes en twixjes zitten nog netjes in de la hahahaha

O: yoghurt met havervlokken = 7 punten
T: appel
L: groentesoep met 2 boterhammen = 5 punten
T: koekjes = 3 punten
D: aardappelen met sperziebonen en een kipkrokantje = 3 + 7 = 10 punten

Heb ik zelfs nog 2 punten over, eens even bekijken wat ik daar vanavond nog van zou kunnen snoepen :P
<<

Anoniem193

Bericht 25 Mrt 2015 21:49

Re: Weight Watchers

Goed gedaan lejow! Wat werd het vanavond?
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers