Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


What's in your bag?

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 23 Mrt 2015 13:02

Re: What's in your bag?

Zora schreef:
Harrison schreef:Hahaha oh my.. ik dacht dat ik erg was :smile: .


Nou idd haha! Heb je een IKEA-shopper als handtas? :smile:


Nee, een heel mooie tas van Shabbies. Hij is opgeruimd inmiddels, maar afgezien van wat lege stripje en papiertjes en bonnetjes is ie nog net zo vol. Ik heb het ook echt allemaal nodig vind ik :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Mrt 2015 13:23

Re: What's in your bag?

In mijn tas zit het volgende:

Agenda
Telefoon
Lader voor telefoon
E-reader
2 pennen
2 libbenbalsems
portemonnee en mapje voor pasjes
auto-, huis, en kantoorsleutels
deodorant
parfum
eyeliner
Mascara
Papieren zakdoekjes
paspoort

3 boterhammen voor de lunch
1 sinaasappel
Flesje water

Aan het eind van de dag is het fruit en het brood er wel uit, maar dan nog weegt 'ie behoorlijk.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 23 Mrt 2015 13:28

Re: What's in your bag?

Ik heb vrij kleine handtassen en neem dan mee: portemonnee, autopapieren, autosleutels, Sleutelbos (keycord), smartphone, pen, zakdoeken en een plastic tas om boodschapjes in te doen of andere dingen die ik koop zodat ik niet 100-en plastic tassen in huis heb.
Soms neem ik nog lippenbalsem en lippenstift mee en als het nodig is tampons of maandverband.

Voor het werk heb ik tegenwoordig vaak m'n aktentas bij me, zoiets maar dan bruin Afbeelding, daar zit hetzelfde in als boven, alleen dan ook met boterhammen en fruit, agenda, pasje van het gebouw waar ik werk, dossiers van het werk, schrijfblok, paracetamol en lippenbalsem.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 23 Mrt 2015 19:31

Re: What's in your bag?

Telefoon
Oplader
Stuk of 6 lippenstiften
Make-up tasje
Portemonnee
Sleutels
Sleutels van mijn werk
Deo
Maandverband
Elastiekjes
Borstel
Spiegeltje
Kauwgum
Agenda
Pen
Zonnebril
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 23 Mrt 2015 21:46

Re: What's in your bag?

Ik heb pas een nieuwe tas. Dus flink opgeruimd.
Er zit in:
Portemonnee
Zonnebril
Extra tas voor boodschappen
Sleutels
Blikje smint
Lipgloss
Tampons
Geurtjes testers
Paracetamol
Pen
Visitekaartjes
Handschoenen
Zakdoekjes
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers