Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke telefoon?

<<

Anoniem255

Bericht 22 Mrt 2015 15:09

Welke telefoon?

Over een maandje of twee/drie mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken.
Maar welke? Ik ben er helemaal niet meer in thuis.

Op dit moment heb ik de Samsung Galaxy SII plus. Geen idee met hoeveel GB.
Hij begint nu wel echt enorm traag te worden. Mail openen duurt ongeveer 3 minuten, foto;'s laden ook zo lang ongeveer maar ook mijn lijst met contacten laden duurt een eeuwigheid.

De apps die ik er op heb staan zijn: Facebook, Outlook, Whats App, Marktplaats, /clean Master, Pinterest, /Messenger en zo'n foto bewerkingsprogramma. En dan natuurlijk al die dingen die je niet kunt verwijderen.
Er staan ongeveer 1500 foto's op (deels op mijn sd kaart, ik weet niet hoe ik de rest daar op moet krijgen)

Ik hoef niet de nieuwste IPhone, daar geef ik allemaal niet zoveel om.
Welk toestel hebben jullie? Zijn jullie tevreden? Is het toestel na een jaar ook nog een beetje snel?
Andere dingen waar ik op moet letten? Oh, ik wil er niet teveel aan uit geven. Max 25.- of 30.- per maand. Daarvoor heb ik nu 500mb en 300 belminuten. Dat moet wel ongeveer gelijk blijven al mag het aantal mb's wel naar beneden, ik zit met name op de WIFI.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 22 Mrt 2015 15:50

Re: Welke telefoon?

Ik heb een Samsung S4 nu, een kleine 1,5 jaar en ben er nog steeds heel tevreden over. Ik vind hem ook niet minder snel dan in het begin. Ik heb er behalve Outlook dezelfde apps op staan als jij.

Op gsmweb.nl staan vaak interessante aanbiedingen voor abonnementen met telefoon, onder andere bij Telfort.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 22 Mrt 2015 15:56

Re: Welke telefoon?

Als je trouwens niet per se een heel recent model wil, is het wellicht voordeliger een losse telefoon te kopen en er een sim only abonnement bij te nemen. Ik betaal op dit moment 17,50 euro voor 300 belminuten, 500 MB internet en 100 sms-jes.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem156

Bericht 22 Mrt 2015 17:02

Re: Welke telefoon?

Ik heb twee jaar de Samsung galaxy s3 gehad, en heb sinds gisteren de galaxy s5 mini.
Ben er tot nu toe tevreden over!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Mrt 2015 19:23

Re: Welke telefoon?

Ik heb nu een galaxy alpha, ook erg tevreden over.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2015 23:53

Re: Welke telefoon?

Ik heb de galaxy s5 erg fijne telefoon. Met veel leuke dingen erop en goede camera
Afbeelding
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:14

Bericht 23 Mrt 2015 18:44

Re: Welke telefoon?

Samsung Galaxy S5. Fijne telefoon :)
You're gonna hear me roar

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers