Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Sep 2013 20:58

Re: Datetopic

Ik schakelde net de chat in op FB en zie dat ie online is :silent:
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Sep 2013 21:06

Re: Datetopic

Bliss/Bridget Jones, foei!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Sep 2013 21:08

Re: Datetopic

Ik heb ook even op facebook gespiekt, maar hij ziet er leuk uit hoor! :cheering:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem 53

Bericht 29 Sep 2013 21:09

Re: Datetopic

Jongens, jullie maken me jaloers. :nocheer:
<<

Anoniem130

Bericht 29 Sep 2013 21:13

Re: Datetopic

http://www.nu.nl/boek/3588167/bridget-j ... -boek.html

Misschien maar de vergelijking hier laten stoppen Bliss?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Sep 2013 21:21

Re: Datetopic

Whatever schreef:http://www.nu.nl/boek/3588167/bridget-jones-weduwe-in-nieuwste-boek.html

Misschien maar de vergelijking hier laten stoppen Bliss?


What?! Nouuuu wat een stom verhaal! Ja idd, hier eindigt de vergelijking :thumbdown:
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Sep 2013 21:28

Re: Datetopic

Auxo schreef:Jongens, jullie maken me jaloers. :nocheer:


Why???
<<

Anoniem 53

Bericht 29 Sep 2013 21:43

Re: Datetopic

Caro schreef:
Auxo schreef:Jongens, jullie maken me jaloers. :nocheer:


Why???

Ik ben ook benieuwd hoe die man van Bliss eruit ziet ;-)
<<

Anoniem130

Bericht 29 Sep 2013 21:47

Re: Datetopic

Ik ben benieuwd hoe mijn man eruit ziet.. :')
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Sep 2013 21:51

Re: Datetopic

Nou, ik ook. Mijn broertje heeft een leuke vriend, maar die ziet mij meer als grote zus, dan als relatiemateriaal :nopompom:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 22:14

Re: Datetopic

Ik wil dat mijn man eruit ziet als mijn buurman en mijn buurman is.

Voor de rest heb ik heel erg goed contact met de vrienden van mijn broertje, omdat ik fun schijn te zijn om mee te praten, maar dat/zij kan/kunnen nooit mijn man worden. En daar zijn we het gelukkig ook over eens. Ik ben de grote zus, zij de vrienden van mijn broertje. Helemaal prima.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 29 Sep 2013 22:19

Re: Datetopic

Heeft hij nou alweer wat teruggestuurd Bliss? :cheering:
<<

Anoniem59

Bericht 29 Sep 2013 22:22

Re: Datetopic

Haha wauw Bliss, het klinkt leuk en goed! Spannend is dat toch, om dan je gemak te houden en cool en relaxed te blijven! Kan hij op e-matching dan niet zien dat jij zijn profiel hebt bekeken? Ik ben benieuwd! Zo ook even kijken, haha..

De leukerd weet het, ja... Ik heb hem verteld wat ik hier had geschreven: dat hij echt heel leuk en lief en perfect is maar dat ik niet swept off my feet ben. We hebben afgesproken dat we nog wel eens samen wat gaan eten of zo maar dat dat vriendschappelijk blijft. Hij vond het jammer maar hij komt er wel overheen..

Net was ex-date hier. En oef, wat was het fijn. Hij had te gekke cadeautjes meegenomen voor de jongens, en hij ging ze helpen hutten bouwen in de tuin (onder toeziend oog van het hele dorp) terwijl ik kookte. Daarna zijn we naar een strandje hier in de buurt geweest en hebben tikkertje gespeeld ;) we gingen de hele tijd stiekem knuffelen en een beetje aan elkaar zitten en als de jongens dan binnenkwamen elkaar snel loslaten, dat was grappig en cute... En toen de jongens eenmaal sliepen hebben er heerlijk geknuffeld, heel heel fijn... En toen moest hij weg. Dus we gingen afscheid nemen omdat we elkaar nu 4 weken niet zien en we hebben gezoend :) heel bewust ons ingehouden met de rest, dat zien we wel na zijn vakantie. 4 weken, pfff lang!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2013 07:34

Re: Datetopic

Nou, ff een update. Niet echt positief geloof ik. Sliep sowieso alweer vet slecht natuurlijk :laughcry: Rond half drie werd ik wakker en ging ik toch in de woonkamer m'n telefoon checken (die laat ik tegenwoordig bewust daar als ik moet werken de volgende dag). Had wel een bericht van hem, best lang ook nog, maar daar stond niet helemaal in waar ik op had gehoopt. In mijn eerste bericht aan hem had ik nog gezegd dat ik vrijdagavond op het einde nog die vriend van hem had gesproken en dat ik naar aanleiding daarvan hem wel ff een berichtje moest sturen. Toen wilde hij natuurlijk weten wat voor gesprek dat dan was, dus ik heb (té?) eerlijk gezegd (ik dacht, laat ik er nou eens niet omheen draaien en meteen duidelijk zijn) dat die vriend naar mij toe kwam en vroeg hoe het zat tussen ons, of we elkaar leuk vonden en dat ik toen zei dat ik het gezellig met hem had gehad en hem ook wel leuk vond, maar dat ik niet wist hoe hij daarover dacht. Waarop die vriend zei dat dat wel goed zat, maar dat ie een beetje verlegen was. Hij reageerde hij nu als volgt op: "mooi dat mijn vrienden het voor mij proberen te regelen. denk wel dat ik dat zelf ook kan hoor, zo enorm verlegen ben ik nou ook weer niet :P wel leuk dat je het zo vertelt en ik voel me gevleid en het was ook zeker gezellig. maar ik had er niet echt een extra gevoel bij alleen, dan ben ik ook maar meteen heel eerlijk.... of ben ik nu meteen bot :P".
Nou, dat dus. Verder vroeg ie nog wel of ik weer was bijgekomen van de vrijdagavond en of ik nog een leuk weekend had gehad. Wat moet ik hiermee? Ik heb toch het gevoel dat ik hem niet meteen aan me voorbij kan/moet laten gaan, maar ja, het moet wel van twee kanten komen natuurlijk. Na één avond in de kroeg vind eigenlijk gewoon dat ie mij niet meteen kan afschrijven, net zo min als dat ik meteen kan zeggen dat hij mijn prins op het witte paard is. Daar zou ik wel graag achter willen komen adhv een date ofzo. Of moet ik het hierbij laten zitten? Bleh ben niet meer zo blij.
❤ 7 juni 2018
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 30 Sep 2013 08:26

Re: Datetopic

Bliss, wat jammer van zijn antwoord. Ik denk dat ik het verder zal laten voor wat het is. Hij geeft duidelijk aan dat hij je een leuke meid vind, maar niet meer dan dat. Jij vind dat hij niet meteen een oordeel mag vellen na 1 avond, maar hij vind dat blijkbaar wel. Ik zou er dan niet meer energie in gaan steken. Mocht hij er nog op terug willen komen, dan zou ik het van zijn kant laten komen. Je hebt je best gedaan, bent open en eerlijk geweest, helaas niet met het door jou gewenste resultaat.
A.K.A Slaatje

]
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 09:40

Re: Datetopic

Ik lees het meer dat hij niet direct hoteldebotel is, maar je inderdaad wel een leuke meid vindt. Waarom dan direct laten voor wat het is. Je kan altijd gewoon later vanavond ofzo reageren van: kunnen altijd nog eens een gezellige avond hebben.

Ik denk dat ik ook echt zoiets zou zeggen als: "inderdaad enorm bot, hoe kun je nu niet gelijk smoorverliefd op me zijn? Dat wordt iedereen direct als ze me alleen maar aan horen komen lopen :p"
------ maar dat is mijn humor haha

En inderdaad Bliss, hij was gezellig en lang, maar ook niet direct je prins op het witte paard. Dus relax.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Sep 2013 09:42

Re: Datetopic

Ah jammer Bliss! Ik kan echter na één avond ook heel goed beoordelen of ik meer interesse in iemand heb of niet. Daar hoef ik geen echte date voor te hebben, ik weet het juist meteen altijd of ik op iemand val of niet.

Wel goed van je dat je meteen zo eerlijk bent geweest!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Sep 2013 09:45

Re: Datetopic

Hmm ja, ik kan het alleen niet echt rijmen met zijn gedrag van vrijdag. Hij was degene die me aansprak (en in eerste instantie zat ik daar niet eens heel erg op te wachten, toen dacht ik nog dat hij mij leuker vond dan ik hem), die me tot 2x toe drie zoenen gaf bij het afscheid, zei dat ie me allang had gezien al voordat ik met m aan de praat raakte en zei dat we elkaar misschien over drie weken weer zouden zien (dan ben ik weer in die kroeg). Ik weet niet, voor m'n gevoel kan ik de deur niet meteen helemaal dichtgooien ofzo. Misschien heb ik een plaat voor mn kop, maar ik vind het nu nog niet duidelijk genoeg geloof ik. Ik neig er nu naar om dit ff te laten en gewoon een wat meer casual gesprekje tot stand te brengen, aangezien hij verder nog wel wat dingen vroeg waar ik op in kan gaan.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 30 Sep 2013 09:53

Re: Datetopic

Ik zou er luchtig op reageren, en zeggen dat je het in ieder geval wel gezellig vond en dat jullie elkaar sowieso over drie weken weer zien. Ik zou dus wel contact houden, maar ook niet te pusherig.
Ik zit een beetje in een dip, we appen nog steeds heel leuk maar er komt verder niets uit dan alleen gezellig appen. En ik heb natuurlijk een kind en hij is even oud als ik maar geen hele geschiedenis achter zich, zoals ik dus. Misschien wil hij dat wel helemaal niet, en ik weet ook niet of ik dat van iemand kan verwachten.. Dus onzekerheid alom hier.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 10:02

Re: Datetopic

Ik vind het een goed idee Bliss. (dat casual gesprek houden)

Bolletje, wat vervelend dat je een beetje een dipje hebt. Stelt hij nooit voor om elkaar ook echt te zien? Ik denk niet dat hij jouw bagage als no-go ziet, want anders zouden jullie in de eerste plaats toch niet met elkaar op deze manier appen? Knuffel!
<<

Anoniem58

Bericht 30 Sep 2013 11:01

Re: Datetopic

Tabbie, we zien elkaar sowieso iedere vrijdag en hij werkt tussen de 50-60 uur per week dus tijd tussendoor is er ook niet echt. Maar hij stelt verder niet voor eens iets leuks te doen nee, en ik durf dat nadat ik hem te eten had gevraagd vorige week niet meer :p
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 11:04

Re: Datetopic

Snap ik helemaal. Maar vrijdag is dus vaste date-night? Steek eens kaarsjes aan overal, ga picknieken op de grond, doe iets speciaals. Misschien is hij gewoon een type dat op de bank wil hangen elke week. Maar ik denk dat jij meer wilt nu in deze fase en terecht! Eigen initiatief kan daarbij ook ;)
<<

Anoniem58

Bericht 30 Sep 2013 11:27

Re: Datetopic

Vrijdags hebben we repetitie en blijven erna altijd samen aan de bar hangen, en dat is dus altijd heel gezellig. Daarna appen we dan tot we gaan slapen en dan de hele week door appen tot het weer vrijdag is. En dan weer opnieuw haha.. Dus eigenlijk kei leuk, en ik heb niet het idee dat hij niks van me wil, maar ik heb ook niet het deed dat hij wel iets van me wil. En een vriendin van mij zegt dat ik er nu niet zo over na moet denken maar gewoon moet afwachten en genieten, ze vind zijn appjes echt heel leuk en geïnteresseerd en wel degelijk iets wat iemand stuurt als je elkaar meer dan leuk vind zeg maar. Maar ik ben gewoon ongeduldig en ik wil wel een beetje duidelijkheid.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Sep 2013 11:32

Re: Datetopic

Hmmm, dat is inderdaad lastig. Ik zou daar ook onzeker van worden en niet goed weten hoe ik een move zou moeten maken en wat als? Haha, maar je krijgt ook niets in beweging als jullie beide niets doen. Geloof gewoon je vriendin en vraag wanneer hij nou eens komt eten bij je ;)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 30 Sep 2013 12:23

Re: Datetopic

Lastig Bliss! Een casual gesprekje kan geen kwaad toch, je hoeft echt niet meteen de deur dicht te gooien. Als je echt merkt dat hij er niet op zitten wachten kan je het alsnog afsluiten. Misschien gaat het allemaal een beetje snel voor hem?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers