Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij een batterij?

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 17 Mrt 2015 23:49

Re: Ben jij een batterij?

Lege batterij met vermiste oplader meldt zich :nopompom:
<<

Anoniem148

Bericht 18 Mrt 2015 08:12

Re: Ben jij een batterij?

Na het werk ben ik ook vaak op. In de wijkzorg niet want daar word ik niet moe van, wel toen ik op de gesloten afdeling stond. Maar als we om 7 uur begonnen, waren mijn collega's en ik al om 12 uur op omdat we dan hadden gehaast om iedereen uit bed te krijgen en zelf nog geen koffie hadden kunnen pakken. En dat was eerder regelmaat dan uitzondering!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 18 Mrt 2015 08:31

Re: Ben jij een batterij?

Bazinga schreef:Ik krijg beetje het gevoel dat ik niet zo hard werk haha. Ik heb namelijk nergens last van als ik thuis kom. Pak rustig 't huishouden op, doe nog boodschappen, ga koken... Geen problemen.


Ik ook inderdaad. Of ik werk niet zo hard of ik heb veel energie.
Dat verhaal van SoGood komt mij wel bekend voor, maar dan omgekeerd. Na het werk wil ik mijn man ook knuffelen, met hem kletsen, grapjes maken, maar daar heeft hij ook niet altijd zin in.
<<

Anoniem321

Bericht 18 Mrt 2015 09:49

Re: Ben jij een batterij?

Elsa schreef:Hier een halfvolle batterij die niet zomaar op de bank moet zitten, want dan is ie ineens zo leeg.
Wel blijft mn batterij vaak halfvol omdat ik weet dat ik dingen moet. Als dat gedaan is dan krijg ik wel soms een vermoeid gevoel


Ja, hier precies hetzelfde.
Gedurende mijn werkdag voel ik me wel fit, als ik thuiskom, moet ik wel meteen de klusjes gaan doen, want als ik ga zitten is het gedaan.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 18 Mrt 2015 10:14

Re: Ben jij een batterij?

Op de dagen dat ik werk ben ik na m'n werkdag vrij hyper door het lesgeven. Ik heb gemiddeld dan zo'n 100 pubers in m'n lokaal gehad en ben continu bezig geweest met motiveren, leren, presenteren, enthousiasmeren, troosten etc dat m'n hoofd duizelt. Dan duurt het wel een poos eer ik weer rustig ben. Geen tijd om op de bank te zitten: thuis snel koken, eten, spelen, zoontje naar bed en dan vanaf 20h proberen te chillen :)
#teammaple🍁
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 18 Mrt 2015 10:39

Re: Ben jij een batterij?

Nee niet echt, ik verbaas me er vaak over hoe veel energie ik heb. Ik zit trouwens ook (bijna) nooit op de bank.
Ik doe wel vaak een powernap, omdat ik heel onregelmatig werk en leef. Als ik vroeg op ben en weet dat ik tot 's nachts door moet ga ik tegen het eind van de middag of ik het begin van de avond een half uurtje slapen. Dan ben ik daarna weer helemaal fit en kan ik weer uren doorgaan.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Mrt 2015 10:54

Re: Ben jij een batterij?

Zolang ik gewoon doorga met dingen doen heb ik daar geen last van.
Als ik eenmaal lui op de bank hang.. Ja, dan is het wel lastiger om er weer vanaf te komen, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 18 Mrt 2015 11:18

Re: Ben jij een batterij?

Heel herkenbaar maar het opladen is voor mij echt slapen. Als ik merk dat het wat minder gaat kan ik maar beter even kort gaan slapen, doet altijd wonderen.

Maar ook heel herkenbaar wat cotton zegt, nu de zon meer gaat schijnen kom ik echt tot leven voor mijn gevoel.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem123

Bericht 18 Mrt 2015 11:40

Re: Ben jij een batterij?

Ik had dat wel toen ik nog geen kinderen had. Was ik echt kapot na het werk haha.

Nu niet, maar heb er ook geen tijd voor. Na het werk moet ik eerst 2 kindjes halen, snel eten opwarmen thuis en snel eten, daarna 2 kindjes wassen en naar bed brengen. Baby de laatste fles. Dan kom ik beneden, aanrecht opruimen, vaatwasser legen en vullen. En dan.... is het 20:00 uur en kan ik eindelijk zitten. En dan is mijn batterij wel leeg. :smile:
<<

Anoniem178

Bericht 19 Mrt 2015 08:32

Re: Ben jij een batterij?

Ja, ik plan mijn oplaadmomenten ook in. Ben vrijdagmiddag altijd vrij (heel ongebruikelijk op mijn werk/branche). "Wat ga je dan doen?" "Euh, in mijn joggingbroek op de bank liggen, hoezo?". Die gebruik ik altijd als alone-time.

Als ik een drukke avond gehad heb moet ik daarentegen wel even bijkomen. Even hoofd rustig maken, anders slaap ik niet.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Mrt 2015 08:44

Re: Ben jij een batterij?

Ik heb pas net de eerste werkweek na mijn verlof erop zitten en dan merk ik wel dat 's avonds mijn batterij leeg is.

Dat is opzicht ook niet gek aangezien S nog bijna elke nacht voor een voeding komt en ik om 5 uur opsta om te gaan kolven, om 5:40uur de deur uit, dan werk ik tot 17:30uur ( en kolf nog 2 keer overdag wat mijn lichaam ook energie kost hebt ik het idee), om 17:45 de trein, dan meteen door naar de opvang en rond 18:30 pas thuis. Dan wil S weer drinken dus schuif ik eten in de oven en ga ik hem voeden, daarna wassen, pyjama aan, dan komt mijn man thuis en eten we en brengt hij S naar bed en ga ik douchen en de spullen klaar leggen voor de volgende dag. Tegen 20:30 kan ik dan voor het eerst zitten en dan stort ik ook vrijwel meteen in. Gelukkig hoeft dat maar 3 dagen in de week!

Op mijn vrije dagen kook ik voor de volgende dag en doe ik het huishouden, maar dat vind ik wel vrij relaxt, op die dagen kan ik nog wel echt bij tanken, zeker nu S nog lekker slaapt overdag.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Mrt 2015 19:07

Re: Ben jij een batterij?

Als ik na mijn werk gewoon door blijf gaan, dan kan ik nog lang doorgaan. Dan kan ik zelfs niet slapen omdat ik dan te vol zit met adrenaline etc.
Maar als ik ga zitten na mijn werk en verder geen plannen heb, dan stort ik wel helemaal in.
<<

Anoniem185

Bericht 22 Mrt 2015 20:46

Re: Ben jij een batterij?

Ik ben een gek batterijtje.
Na mijn werk ben ik óf doodmoe, of heb ik hyperactieve buien en sta ik te springen en te dansen.
Als ik op de bank ga zitten loopt mijn batterij leeg.
Als ik opsta in de ochtend is mijn batterij ook ver leeg, hij laadt pas op als ik aangekleed en opgepoetst ben. In de auto (naar mijn werk of naar huis) laadt mijn batterij ook altijd op.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers