Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inversion method (haar sneller laten groeien)

<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 09 Mrt 2015 15:47

Inversion method (haar sneller laten groeien)

Een vriendin van me vertelde me laatst dat ze de "inversion method" wil gaan uitproberen, omdat er beweerd wordt dat je haar zo in een week tijd 1 inch (2,54cm) kan groeien. Met deze methode moet je je hoofdhuid inmasseren met olie en op je kop gaan hangen 4 minuten, hierna de olie er weer uitwassen en dit dan 7 dagen achter elkaar doen en dan weer 3 weken niet. Door het op je kop hangen gaat al het bloed naar je hoofd en het inmasseren stimuleert de bloedsomloop en dit zou de haargroei bevorderen.

Op onderstaande blog wordt er ook over geschreven:
http://www.myblackhair.nl/de-inversion- ... lang-haar/

Ik kan me er niks bij voorstellen eerlijk gezegd...
Geloven jullie hierin? Of is er iemand die het toevallig geprobeerd heeft?
Laatst gewijzigd door Kitkat-chuncky op 09 Mrt 2015 15:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 09 Mrt 2015 15:48

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had er een tijdje terug ook over gelezen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Mrt 2015 16:27

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

hahahaa mijn eerste reactie was echt 'wat een onnozeligheid. Dat kan toch helemaal niet!' maar ik heb dus echt geen idee!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 09 Mrt 2015 16:30

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Haha wat bizar zeg!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 09 Mrt 2015 16:49

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Haha. oké.. Klinkt mij te mooi om waar te zijn eerlijk gezegd. Had er ook nog nooit van gehoord. Toch ben ik wel benieuwd of het werkt ;)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 09 Mrt 2015 16:51

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Ik kan ne niet voorstellen dat het werkt eerlijk gezegd.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 17:07

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Dat ken niet


Ik laat mijn haar zelf werk doen om te groeien
Zoon *
<<

Anoniem304

Bericht 09 Mrt 2015 17:24

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Ik kan me niet voorstellen dat het werkt. Geduld geduld :P
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 09 Mrt 2015 17:58

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Je ziet op internet wel voor en na foto's, maar ja dat vind ik ook niet echt betrouwbaar natuurlijk.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Mrt 2015 18:30

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Als iemand dit wetenschappelijk kan onderbouwen, graag! Dan probeer ik het ook!
<<

Anoniem178

Bericht 09 Mrt 2015 18:43

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Door een goede doorbloeding en warmte gaat het wel sneller groeien. Het schijnt dat bijvoorbeeld bij mensen die altijd op één kant slapen, het haar aan die kant ook harder groeit. Met het ondersteboven hangen en warme olie heb je dus alvast wel die warmte en doorbloeding. Het zou dus sneller moeten gaan groeien. Gebeurt dat met een paar minuten per dag? Nah. Het verschil zal verwaarloosbaar zijn.

Heeft het meisje op de foto in de link niet gewoon haar hoofd een stukje naar achteren? Hoeft niet eens bewuste manipulatie te zijn, maar zolang je het niet nameet met een centimeter is zo'n foto een mager bewijs.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 09 Mrt 2015 19:14

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Het is natuurlijk ook zo dat je haar in de zomer sneller groeit door de warmte, maar ik kan me net als jij Rovine niet voorstellen dat die paar minuten per dag zo'n verschil zal maken.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Mrt 2015 10:52

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Lijkt me te mooi om waar te zijn. Ik geloof er dus niet in.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mrt 2015 22:20

Challenge, je haar 3 tot 5 cm per week laten groeien!

http://www.grazia.nl/lifestyle/grazias- ... erm=a_1579


Wie gelooft dat en gaat de uitdaging aan? Op de foto van die meid zie ik amper verschil. Links zie je slag wat het inkort zeg maar en rechts zie je de achterkant en lijkt het doorgekamt te zijn. Niet echt een goede vergelijking.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 11 Mrt 2015 22:53

Re: Challenge, je haar 3 tot 5 cm per week laten groeien!

Huh welke foto? Er stan toch geen before en after foto's?
Ik geloof dit soort dingen niet. Kan best zijn dat door de olie je huid soepeler wordt of zo en je haar langer lijkt op 1 of andere manier, maar dat het harder groeit is dan schijn natuurlijk.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 11 Mrt 2015 23:25

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Ik heb de twee topics over hetzelfde onderwerp even samengevoegd.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mrt 2015 09:51

Re: Challenge, je haar 3 tot 5 cm per week laten groeien!

Jorja schreef:Huh welke foto? Er stan toch geen before en after foto's?
Ik geloof dit soort dingen niet. Kan best zijn dat door de olie je huid soepeler wordt of zo en je haar langer lijkt op 1 of andere manier, maar dat het harder groeit is dan schijn natuurlijk.


Ik dacht dat die meid met dat streepjesshirt before and after was.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 12 Mrt 2015 10:01

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Rovine schreef:Heeft het meisje op de foto in de link niet gewoon haar hoofd een stukje naar achteren?


Ik zat ook even te kijken maar het lijkt meer dat ze op de voor-foto haar haren in model/volume gefohnd heeft en dat ze op de na-foto alles strak naar achter heeft gekamd en dat het haar daar vochtig is..
Wat als het lukt
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 12 Mrt 2015 11:21

Re: Challenge, je haar 3 tot 5 cm per week laten groeien!

caribbeanlover schreef:
Jorja schreef:Huh welke foto? Er stan toch geen before en after foto's?
Ik geloof dit soort dingen niet. Kan best zijn dat door de olie je huid soepeler wordt of zo en je haar langer lijkt op 1 of andere manier, maar dat het harder groeit is dan schijn natuurlijk.


Ik dacht dat die meid met dat streepjesshirt before and after was.


Nee het zijn allemaal before foto's (op het pijltje zie je meer foto's), zijn van de meiden die die blog schrijven en dus 'de challenge' gaan doen.
Stom wordt challenge in dit geval, ik kan iemand niet uitdagen om haar sneller te laten groeien :palm:
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mrt 2015 14:13

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Pannetoet schreef:
Rovine schreef:Heeft het meisje op de foto in de link niet gewoon haar hoofd een stukje naar achteren?


Ik zat ook even te kijken maar het lijkt meer dat ze op de voor-foto haar haren in model/volume gefohnd heeft en dat ze op de na-foto alles strak naar achter heeft gekamd en dat het haar daar vochtig is..


Dat dacht ik dus ook. Trouwens heb je inmiddels al leuke vakantieplannen?
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mrt 2015 14:15

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Ik vind die foto's totaal niet duidelijk. Vooral bij het aziatische meisje lijkt het zelfs achter korter. Bovendien hebben ze meeste meiden het voor iets korter dan achter en deze foto's geven totaal geen duidelijk beeld. Vind het maar onzin.
<<

Anoniem260

Bericht 13 Mrt 2015 09:29

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Is het bericht niet geplaatst zodat je, als je alles opvolgt, met 1 week wel en dan 3 weken niet, je uitkomt op 1 april..?
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mrt 2015 12:44

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Hahaha ja dat zou een goede zijn, maar dan zou het beter zijn als ze die challenge op 1 April kenbaar zouden maken vind ik.
Maar ze geven toch geen datum dat je moet beginnen aangezien je zelf kan bepalen wanneer je begint.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Mrt 2015 02:30

Re: Inversion method (haar sneller laten groeien)

Ik ga het proberen, heb nog een flesje arganolie liggen waar nog redelijk wat in zit dus hopelijk is dat genoeg. Even mijn man mijn dooie haar laten opmeten en testen maar.

Wie gaat het nog meer doen?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron