Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


autostoel

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 19 Mrt 2015 21:36

autostoel

Voor een vervolg stoel, groep 2 geloof ik
Moet je daar echt minimaal 15 kilo voor wegen?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 19 Mrt 2015 21:53

Re: autostoel

In de winkel vertelden ze mij destijds dat dat wel echt belangrijk is. omdat ze het gewicht nodig hebben om de gordel te laten werken als er iets gebeurt.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 19 Mrt 2015 22:35

Re: autostoel

Wij hebben in januari een groep 2 stoel voor J moeten kopen omdat ze haar sleutelbeen gebroken had en dus de bandjes van de groep 1 stoel niet op haar schouder kon hebben. Ze weegt 14 kg en ik was dus ook bang dat het niet 'mocht' maar in de winkel vertelde ze me dat er tegenwoordig meer naar de lengte dan naar het gewicht gekeken wordt. In hoeverre dat waar is weet ik niet, en wij hebben de stoel toch gekocht omdat we in ons geval geen andere optie hadden.
Als ik de keuze had gehad dan had ik haar tot minimaal 15 kg in de groep 1 stoel laten zitten, het blijft in mijn ogen gewoon het veiligste. Niet alleen qua blokkeren van de gordels bij een botsing maar ook het in de gordel blijven zitten. Ik moet J echt regelmatig aanspreken dat ze 'recht' moet blijven zitten.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 19 Mrt 2015 22:43

Re: autostoel

Mijn zoontje zat er vanaf 4 jaar in, we hebben eigenlijk niet op het gewicht gelet, want dan zou hij er nu nog niet in kunnen, terwijl hij in groep1 echt niet meer past, daarvoor is hij te lang.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers