Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruidsfotografie - hoe lang?

<<

Anoniem114

Bericht 12 Mrt 2015 19:43

Bruidsfotografie - hoe lang?

Hoe lang duurde jouw shoot? En heb je toen ook groepsfoto's laten maken of foto's met de getuigen o.i.d.?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Mrt 2015 20:05

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

's Ochtends een uurtje samen in de stad.
's Middags een half uurtje voor de groepsfoto en nog kleine 3 kwartier voor foto's samen bij het water.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 12 Mrt 2015 21:34

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

De fotograaf was er de hele dag, voor de shoot hebben wij twee uur uitgetrokken.
Wij hebben geen foto's met getuigen, familie e.d. Gemaakt, ik hou niet zo van geposeerde foto's. De foto's van sochtends klaar maken, elkaar zien e.d. Vind ik erg leuk!
<<

Anoniem173

Bericht 12 Mrt 2015 21:40

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Ik denk ongeveer 5 kwartier voor de short.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mrt 2015 22:52

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Ik ben meestal zo'n anderhalf uur bezig met de shoot.

Ik geloof dat wij nu 2 uur geplanned hebben staan voor de shoot. En tien uur in totaal.
<<

Zero

Bericht 12 Mrt 2015 23:42

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Ik vind het heel erg afhankelijk van je planning en de reistijd die je kwijt bent naar de locatie van je shoot.

Als fotograaf plan ik namelijk het liefst 2 momentjes in, omdat je nooit weet wat voor weer het gaat worden.
Ik heb dit ook met mijn zusje overlegd voor haar bruiloft (ben daar de ceremoniemeester) en zij heeft nu ruim een uur vóór de ceremonie en c.a. 40 minuten tussen de receptie en het diner in. Zit c.a. 4 uur tussen waardoor er ook ander licht zal zijn.

Maar ik zou toch minimaal een uur plannen, maar ook niet veel meer dan dat mits je meerdere locaties hebt.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 13 Mrt 2015 07:33

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Onze fotograaf is er ook de hele dag bij. We hebben ruim een uur voor de ceremonie voor onze shoot gepland en 's middags maximaal een half uur voor familiefoto's. Hoeft voor mij ook niet zo, maar een paar mag wel.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem147

Bericht 13 Mrt 2015 08:22

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Wij hebben in totaal 3 uur fotografie.

Ik weet nog niet precies hoe het ingedeeld word maar ik denk/hoop een uur voor de ceremonie/toast en 2 uur voor een shoot o.i.d.

Onze shoot is niet echt op die locatie en ik neem aan dat de tijd die het kost om daarheen te gaan binnen die 3 uur valt haha.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 13 Mrt 2015 08:24

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Wij hebben niet echt een geposeerde shoot ingepland. Gewoon spontane en pure foto's en een aantal geposeerde foto's.
<<

Anoniem216

Bericht 13 Mrt 2015 09:29

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

1,5 uur fotoshoot, half uur shoot met de daggasten. En tussendoor nog wat geposeerde foto's omdat de omgeving en het weer zich er op dat moment goed voor leende.
<<

Anoniem148

Bericht 16 Mrt 2015 09:33

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Een uur van mij en mijn man alleen maar ook met familie erbij. Binnen het uur waren wij ook klaar dus dat schoot lekker op.
Tussendoor hadden we Nog een moment kunnen pakken maar niet meer gedaan omdat we toch alles al hadden voor de ceremonie.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Mrt 2015 10:22

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Wij hebben in totaal zo'n 6 uur fotografie. Daarin vallen dan oa het klaarmaken, de ceremonie etc.
Er zijn 2 momenten waarop we samen een shoot doen (al klinkt dat super stijf en geposeerd. Dat wordt het niet). 1/1,5 uur voor de ceremonie. Het grootste deel van deze shoot is met z'n 2, het laatste deel zullen er denk ik ook een paar foto's samen met onze dochter gemaakt worden. 's Avonds is er dan ook nog een fotomoment voor ons samen, waarschijnlijk in het gouden uurtje. Dit zal dan in de landerijen bij de locatie zijn. De eerste shoot is in het stadspark waar we aan wonen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Mrt 2015 12:34

Re: Bruidsfotografie - hoe lang?

Wij hebben 5 uur fotografie. Daarin zit het volgende:
- Foto's van voorbereiding bruidegom
- Foto's van voorbereiding bruid
- Fotoshoot (1,5 uur op twee locaties)
- Foto's ceremonie en aansnijden taart/toost
- Groepsfoto's daggasten en familie
- Foto's aanvang diner

Daarna gaat de fotograaf naar huis. Wij hebben voor 's avonds wegwerpcameraatjes gekocht en de ceremoniemeesters (of eigenlijk hun mannen) hebben een camera mee om mooie foto's van het feest te maken.

♥♥

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers