Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Anoniem131

Bericht 15 Mrt 2015 20:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hoe stuit je nou in hemelsnaam per toeval op een app. Dat terzijde.

Ik zou het gesprek voeren. Ik weet niet of je het gesprek moet lezen. Wil je echt weten wat ze appen? Ik zou het gesprek afwachten.
Verder ook even wachten met wat je wil gaan doen. Alles na het gesprek even voor jezelf op een rij zetten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Mrt 2015 20:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Francaise schreef:Hoe stuit je nou in hemelsnaam per toeval op een app. Dat terzijde.

Ik zou het gesprek voeren. Ik weet niet of je het gesprek moet lezen. Wil je echt weten wat ze appen? Ik zou het gesprek afwachten.
Verder ook even wachten met wat je wil gaan doen. Alles na het gesprek even voor jezelf op een rij zetten.


Zijn telefoon pakken om hem opzij te leggen of what ever, en een pop up van een berichtje op het scherm lezen?
Iets op willen zoeken, en er voorbij scrollen, enz enz enz.

Succes met het gesprek vanavond.
<<

Anoniem114

Bericht 15 Mrt 2015 20:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Geen tips of adviezen maar wel dit: als hij dingen echt verborgen wilt houden, kan ie ook WhatsApp berichten verwijderen, waardoor het gesprek niet helemaal compleet kan zijn.
<<

Anoniem211

Bericht 16 Mrt 2015 01:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat respectloos van je vriend biechtje... Zeker die foto's, poe...en hoe weet je dat hij geen lichamelijk contact met haar heeft gehad? En is vreemdgaan voor jou alleen lichamelijk? Ik vind dat je alle recht hebt om dat gesprek te lezen, het betreft je relatie meid. Dat het niet goed ging tussen jullie is geen enkel excuus om met een ander aan gaan zitten pappen. Al helemaal niet als je een kind hebt samen! Dan ga je met je partner in gesprek en zoek je het niet bij een ander... Succes met je gesprek...
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Mrt 2015 08:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bedankt voor alle reacties!

Wat betreft het stuitten op dat Whatsapp gesprek, ook al ben ik geen verantwoording schuldig: vriend zijn telefoonwekker ging, hij stond onder de douche, ik zette de wekker uit, ik unlock de telefoon om zijn andere wekker uit te schakelen en kwam gelijk in het Whatsapp gesprek. Na wat vage zinnetjes die ik snel las werd ik benieuwd wat eraan voorafging. Heb heel snel moeten lezen, maar las al gauw genoeg iets over foto's en dergelijke, die niet kunnen vinden, waarna ik eigenlijk helemaal van slag raakte. Heb niks gezegd omdat we beiden op het punt stonden om weg te gaan. Het enige wat ik dacht: Tsja, eigen schuld.

Het ging tussen ons al niet goed. We leefden heel erg langs elkaar heen. Vriend was ongelukkig, miste seks, genegenheid, voelbare liefde. Allemaal van mijn kant, ik ben te afstandelijk. Ik was ook niet helemaal gelukkig, ik miste ook zat dingen, maar vond het allemaal wel prima om zo door te gaan. Hij heeft aangegeven dat de gesprekken met die vrouw pure lust waren, hetgeen hij mist tussen ons. Voor mij is hij een duidelijke grens over gegaan. Altijd heb ik geroepen dat zoenen vreemdgaan is, maar damn.. deze 'variant' kan ook ontzettend pijnlijk zijn.

We hebben een goed gesprek gehad. Gaan niet uit elkaar, maar gaan beiden keihard werken om elkaar weer terug te vinden. Het enige wat ik een beetje mis is flinke berouw bij vriend. Hij vind het allemaal vreselijk wat hij heeft gedaan, maar omdat het voortkomt uit iets waar ik een groot aandeel in heb, heb ik het idee dat hij een deel zo snel mogelijk wil vergeten en vergeven. Ik kan dat niet zomaar. Ik wil veel weten (Whatsapp gesprekken zijn al verwijderd), maar hij doet er soms te luchtig over. Ik wil graag zien dat hij voor me vecht, iets probeert 'goed te maken'.. hij heeft toch een deel vertrouwen terug te winnen.
<<

Anoniem131

Bericht 16 Mrt 2015 09:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mij lijkt emotioneel vreemdgaan weer erger dus ik kan goed begrijpen dat dit pijn doet.

Ik hoop dat jullie eruit komen. Ik hoop dat jullie na het vorige gesprek wel blijven communiceren en dat jij ook alle ruimte hebt om nog vragen te stellen over het contact wat hij met haar heeft gehad.
Het klinkt nu wel een klein beetje alsof hij jou de schuld geeft terwijl hij toch echt degene is geweest die het contact met haar heeft gehad ipv dat hij naar jou toe is gekomen.
<<

Anoniem125

Bericht 16 Mrt 2015 18:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat jij afstandelijk bent en hij intimiteit mist, dat is nog geen excuus om die spanning bij een ander te gaan zoeken. Laat je niks wijsmaken hoor. Hij is gewoon fout geweest en je hebt geen idee hoe ver het is gegaan. Wie weet hebben ze ook seks gehad. Zo'n WhatsApp gesprek komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, daar gaan vaak maanden van opbouwende spanning aan vooraf, om elkaar heen draaien op het werk, flirten, speelse opmerkingen, gevolgd door intimiteit, seks, etc.

I zou dit niet zo licht opnemen en zeker niet jezelf de schuld geven.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Mrt 2015 09:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mijn vriend en ik zijn nu ruim twee jaar samen en erg happy en bezig met een koophuis om in samen te wonen. Voordat we elkaar ontmoetten hebben we allebei een vrij losbandige tijd gekend met scharrels en one night stands en zo. Dat weet ik al vanaf het begin en hij van mij. Hij is echter sinds mij helemaal omgeslagen en gaat voor me, wil trouwen en kindjes krijgen en alles erop en eraan, en ik wil dat ook.

Hij heeft soms moeite met mijn seksverleden, ondanks dat hij zelf 'erger' was dan ik. Ik heb zelf geen moeite met zijn en mijn verleden, ik vind het achteraf een beetje leeg en oppervlakkig maar toen vermaakte ik me en we zijn beiden geen 18 meer dus dan heb je dat. En nu zijn we samen en daar draait het toch om, toch? Maar hij heeft er toch altijd wel wat moeite mee gehad, vindt het jammer dat ik met redelijk veel mannen gesekst heb.

Nu hadden we een gesprek en daarin vertelde hij eerlijk dat hij echt neerkeek op de vrouwen waarmee hij het bed deelde. Dat hij ze gebruikte en zag als een waardeloos wezen die hij alleen voor zijn eigen plezier gebruikte en keek of hij het voor elkaar kon krijgen. Ik vond dat echt heel naar om te horen! Ik vind het niet erg dat hij met veel vrouwen seks heeft gehad, maar dat hij zo 'laag' over ze dacht, dat hij seks zo 'goedkoop' zag... Ik heb ook een verleden natuurlijk maar ik heb nooit met iemand gesekst waarop ik neerkeek, om uit te proberen, ik mocht die mannen gewoon oprecht en kijk niet op ze terug als goedkope minderwaardige wezens. En hij zegt dat hij dat nu nooit meer zou willen maar dat hij toen verward was toen hij net vrijgezel geworden was, dat hij mij nooit zo gezien heeft en me altijd op waarde geschat heeft en dat hij oprecht verliefd werd op mij en heel veel van me houdt en hij doet ook echt alles voor me en is de liefste vriend die er is... Maar ik vind het gewoon zo naar dat hij ooit in mijn ogen zo respectloos met die vrouwen omging.. Dat hij seks als zoiets simpels zag en dat hij seks heeft gehad met mensen waarop hij neerkeek. Dus ik heb geen last van zijn aantallen zeg maar, maar van zijn houding van toen.

Ik heb dat ook wel gezegd maar hij lijkt het niet echt te begrijpen en zegt: ja maar jij hebt toch ook seks zonder liefde gehad? Je snapt het dan toch wel? Maar voor mij is het dus echt wat anders, zijn houding erin.

Snappen jullie mijn gevoel hierover?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Mrt 2015 10:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het zou mij vooral dwarszitten dat hij mijn ervaringen zo vergelijkbaar vind met de zijne en min of meer verwacht dat ik het ook zo ervaarde. Seks zonder liefde is inderdaad totaal iets anders dan degene met wie je seks hebt als een voorwerp zien.

Ik zou me persoonlijk ook een beetje afvragen waarom hij dit vertelt. Wat is de meerwaarde voor jou om dit over hem te weten? Zeker gezien het feit dat jij met redelijk veel mannen seks hebt gehad en hij daar moeite mee heeft, toen ik je verhaal las bekroop me een beetje het gevoel dat dit een beetje een verkapte steek onder water van hem is, maar misschien is dat alleen maar een gevoel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Mrt 2015 12:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb jullie advies nodig.
Vijf jaar geleden ben ik getrouwd met een man die later (ik ben er drie jaar geleden achtergekomen) van de mannenliefde bleek te zijn.Dit heeft emotioneel heel veel met mij gedaan.
Tot vorig jaar woonden wij nog wel gewoon samen in één huis (wel aparte slaapkamers). Nu een jaar later zijn wij nog steeds getrouwd voor het koophuis, die overigens nu eindelijk verkocht is, maar de scheiding is aangevraagd (binnen vier weken zal de scheiding worden uitgesproken).

Sinds vorig jaar september ben ik aan het daten met een man. Het is echt super gezellig en leuk, maar hij weet dus niet dat ik getrouwd ben en bijna gescheiden. Hij weet het wel van het gedeelte over de mannenliefde, daar schaamde ik mij al heel erg voor. Ik kan het gewoon niet uit mn mond krijgen om te vertellen dat ik getrouwd ben (geweest). Deze relatie wordt wel steeds serieuzer en als ik er aan denk dat ik dit niet heb verteld word ik zo misselijk :(. Hoe kan ik dit het beste aanpakken denken jullie? Zonder dat ik hem verlies.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Mrt 2015 12:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oh jeej, lastig! Wat een heftig verhaal zeg.
Ik zou het nu wel zo snel mogelijk vertellen, hoe langer je het voor je houdt, hoe 'groter' het wordt. Ik zou het persoonlijk al niet tof vinden als mijn date zoiets pas na een paar maanden vertelt, maar ik kan me van jouw kant ook voorstellen dat je dat niet meteen na een of twee dates aan iedereen vertelt.

Ik zou het in ieder geval niet zo pats boem vertellen. Geef aan wat het met je heeft gedaan, hoe verdrietig je erover bent (geweest) en hoe moeilijk je het vindt om erover te praten. Als hij begrijpt hoe moeilijk dit voor jou is, begrijpt hij vast en zeker ook waarom je het pas na een paar maanden vertelt hebt.

Succes ermee! Als het goed zit tussen jullie, gaat het vast en zeker lukken om hier overheen te komen samen.

♥♥
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Mrt 2015 12:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hi Elliot,
Thanks voor je lieve reactie.
Ik moet het inderdaad vertellen met een aanloopje.
Ik zou het zelf ook echt niet tof vinden als het andersom zou zijn, vandaar dat het mij zo dwars zit. Beetje krom.
Ook een beetje bang dat hij enorm afknapt, eerst dat mannenliefde verhaal en nu weer dit :(
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Mrt 2015 10:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier het biechtje met 'virtueel vreemdgaande' vriend.

Zondagavond en maandagavond hebben we hele goede gesprekken gehad. We hebben in die bijna 10 jaar tijd eigenlijk nooit zo openhartig en eerlijk met elkaar gesproken. Ik weet inmiddels veel, maar hij vindt het denk ik erg moeilijk om over te praten, dus geeft hij naar mijn idee een halfslachtig antwoord. Ik ben nog niet tevreden met wat ik weet.

Mijn emoties gaan momenteel alle kanten op. Ik wil zó graag bij hem zijn, ik voel weer verliefdheid en aantrekkingskracht, een gevoel wat ik echt jaren niet gehad heb. Echter, gedurende de gehele dag voel ik me rusteloos, achterdochtig, zenuwachtig en trillerig. Ik voel geen boosheid, maar meer ontzettende nervositeit. Hoe meer ik nadenk, hoe meer ik het idee heb dat er misschien toch nog wat meer gebeurd is. Ik vind het moeilijk om mijn vriend nu op zijn woord te geloven. Verschillende gebeurtenissen en tijdstippen van vorige week schieten door mijn hoofd, het zouden hele kleine aanwijzingen naar iets kunnen zijn, maar ook kan ik er nu teveel achter zoeken. Logisch ook, mijn vertrouwen in hem is erg geschaad op het moment. Ik wil vanavond nóg eens heel erg goed gaan praten. Ik vuur allerlei vragen op hem af en vind dat ik het recht heb nu eens echt goed antwoord te krijgen. Ik wil kijken hoe oprecht hij is, of hij nog om dingen heen draait, of hij teveel na moet denken, enzovoorts. Iemand nog tips? :(
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:06

Bericht 19 Mrt 2015 22:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@biechtje met 'virtueel vreemdgaande' vriend. Jouw verhaal zou mijn verhaal kunnen zijn. Ik ben een maand geleden achter de veel te ver gaande appgesprekken tussen mijn vriend en een collega van hem gekomen. Ik ben de avond dat ik er achter ben gekomen weggegaan. Hij kwam er volgens een dag later mee dat hij al weet ik het hoe lang ongelukkig was met mij en hij niet verder met mij wilde. Blijkbaar had hij gewacht totdat hij iemand anders had gevonden. Na een week kreeg hij spijt en wilde hij wel verder met mij. Nu is het hier een puinhoop. Ik was dik tien jaar samen met hem, ik hou van hem, maar hij heeft mij zo diep gekwetst. Zinvol advies kan ik je dan ook niet echt geven, probeer alleen goed in gesprek te blijven. Dat is helaas iets dat hier nogal stroef verloopt. Sterkte de komende tijd :hug:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Mrt 2015 22:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

:hug: voor jullie meiden. Sterkte
<<

Anoniem331

Bericht 19 Mrt 2015 22:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem331 op 25 Mrt 2015 18:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 23 Mrt 2015 18:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb even jullie mening/advies nodig.
Eigenlijk heb ik dit al zolang ik mij kan herinneren maar het is sinds een maand verergerd maar ik denk dat ik een vaginale infectie oid heb. Klinkt heel vies maar ondergoed slaat bij mij altijd geel uit (behalve wit, dat wordt vies bruinig), heb veel last van witte/lichtgrijze afscheiding en de geur is echt heel smerig (soms ammoniak-achtig en soms vis-achtig) Broeken kan ik na 1 dag in de was doen omdat het ondergoed binnen een paar uur nattig is en wat dan in de broek trekt. Oke dit is best vies sorry! Heb al 5 jaar een vriend dus een soa kan het niet zijn en ik heb een spiraaltje. Ik heb al eens canesten gyno gebruikt maar dat helpt bij mij voor geen meter. Weten jullie wat het kan zijn? En hoe trekt de dokter zijn conclusie?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 23 Mrt 2015 18:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Klinkt als een bacteriele infectie, vaginose heet het. Heb ik ook eens gehad. De huisarts heeft bij mij een uitstrijkje gemaakt en toen kreeg ik een antibiotica kuurtje.

Canesten gyno werkt hier niet voor, dat werkt voor een schimmelinfectie, en dat is iets heel anders. Iedere vrouw kan dit krijgen, het is dus geen soa oid. Gewoon ff naar de dokter gaan.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 23 Mrt 2015 20:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik moet het even van me afschrijven,
Geloof niet dat jullie er echt veel mee kunnen maar ik moet het even kwijt.

Al bijna een jaar lang hangt er tussen mijn baas/manager een enorme seksuele spanning. Veel verder dan elkaar plagend in de kont knijpen (manager heeft een konten-tic, algemeen bekend in het hele team) ging het niet, maar vandaag......
Weken riep hij al dat ik iets niet zou durven en niet zou doen. Dus vandaag de stoute schoenen aangetrokken en dit wel gedaan en zo naar zijn kantoor gegaan. En van het een kwam het ander. Het is niet verder dan handwerk gekomen.
Jemig, dit is zo fout. We hebben een leeftijdsverschil van bijna 15 jaar, hij is mijn baas. We zijn beide getrouwd.
Maar ook weten we van elkaar dat bij ons allebei de huwelijken niet lekker lopen, dus eigenlijk al helemaal fout. En toch.....
Ik heb er zo van genoten (en hij ook, haha). En beide willen we overduidelijk meer
Pfff, zo raar dit. Ik heb gewoon de vlinders in mijn buik.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Mrt 2015 21:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

OK. Je post laat weinig aan de verbeelding over, ik neem aan dat hij je uitdaagde om spannend gekleed oid naar zijn kantoor te komen. Of iets in die trant. Het zal iig niet zijn dat hij je uitdaagde printpapier te pakken namelijk.

Daar zijn jullie al te ver gegaan, dat weet jij, dat weet hij maar de kick, de spanning, de geilheid heeft gezond verstand even overwonnen.

Wil je een affaire? Wil je een maîtresse zijn? Hij jou minnaar? Of wil je een toekomst met hem? Is het alleen spanning dat jullie bij elkaar zoeken of is het meer?

Kijk, reacties dat dit niet kan, en dat je fout bezig bent komen er. Maar dat weet je zelf ook. Niemand zal je zeggen dat je hier mee moet doorgaan. Gezinnen staan op het spel, twee huwelijken. Je baan. En dat alles voor geilheid en spanning? Rationeel weet je hier het antwoord op, maar gevoelsmatig zal nu kick overwinnen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 23 Mrt 2015 21:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het was inderdaad geen printpapier pakken en het had wel met kleding te maken, maar uitdagend wil ik het niet noemen.
Een toekomst zie ik verder echt niet met hem, buiten de seksuele aantrekkingskracht is er helemaal niks tussen ons. Dus ik denk meer de spanning die we beide in ons huwelijk missen.

En ja, verder hem je gewoon volkomen gelijk. Maar die spanning, de geilheid en de opwinden waren zo enorm hoog, dat we het allebei lieten gebeuren.
<<

Anoniem127

Bericht 23 Mrt 2015 21:35

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het klinkt als een hele foute baas. Hij heeft een machtspositie ten opzichte van jou en de rest van het team en toch vinden er vreemde dingen plaatsen als in konten knijpen. Vind ik echt totaal ongepast. Nu heeft hij jou zover gekregen. En als je de volgende keer niet meer wilt? Wat gaat hij dan doen?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 23 Mrt 2015 21:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het komt mss nog wel meer van mij uit.....
Als hij mij dwars wilt zitten kan ik hem ook dwars zitten. Ik kan namelijk net zo goed hogerop stappen in ons bedrijf. Dus dat zullen we beide niet doen.
<<

Anoniem127

Bericht 23 Mrt 2015 21:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Meestal delft de werknemer dan wel het onderspit.
<<

Anoniem127

Bericht 23 Mrt 2015 21:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

En ik bedoel trouwens niet hogerop gaan, ik bedoel dat hij nu sowieso al misbruik maakt van zijn machtspositie. Als jij het nu zou willen afkappen, is dat dan oke en gaat alles verder zoals het was? Wat een leidinggevende kan natuurlijk het leven van een werknemer erg zuur maken op allerlei manieren. En dit klinkt al niet bepaald als een integer betrouwbaar persoon.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers