Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Irritatie topic

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 27 Sep 2013 17:14

Re: Irritatie topic

September schreef:
Lenthe schreef:Ik erger me aan een jongen/man op mijn sport. Ik doe aan groepslessen en hij staat dan steeds net iets te dicht bij me. Elke keer zie ik hem in mijn ooghoek en denk ik, je kunt ook een halve meter naar achteren, daar is genoeg ruimte, je staat nu in mijn gebied! Daarbij komt ook nog eens dat hij niet veel ouder is dan ik en er al een paar anderen hebben gezegd dat hij wel vaak naar mij kijkt. Ik moet er toch niet aan denken dat hij naar mij kijkt omdat hij mij misschien wel interessant zou kunnen vinden. Het is echt zó'n enorme sul dat als het de laatste man op aarde was, ik direct lesbisch zou worden. Oh en al zou hij een vriendin hebben en mij totaal niet zien staan, toch erger ik me kapot, hij staat gewoon té dichtbij! Iedere week opnieuw! ;)


Kun je dan niet heel demonstratief aan de andere kant van de zaal gaan staan? Wel vervelend voor jou dat je het dan moet oplossen maar misschien helpt het?

Ja, dat zou kunnen, maar dit is al jaren mijn plek, anders ga ik op de "vaste plek" van een ander staan en dan zal die zich vast aan mij gaan ergeren. ;)
Ik beweeg wel soms net iets te groot (les bestaat uit regelmatig schoppen en slaan) zodat hij misschien een beetje schrikt als mijn been heel uitgebreid zijn kant uit zwiept! Moet ie maar een halve meter naar achter gaan staan :angel:
<<

Anoniem185

Bericht 27 Sep 2013 17:16

Re: Irritatie topic

Kun je hem niet vriendelijk verzoeken een extra stap naar achteren te doen omdat je anders hem wel eens zou kunnen raken in een schop-beweging? Gewoon zeggen dat je het gevoel hebt niet vrij te kunnen bewegen? Ik denk dat hij anders zelf geen initiatief zal nemen om ergens anders te gaan staan.
<<

Anoniem129

Bericht 27 Sep 2013 18:01

Re: Irritatie topic

Aan mn collega waar ik ongeveer 50 mails per week over krijg, zelfs over dat alle leerlingen aanwezig zijn...grrr
<<

Red Velvet

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:04

Bericht 28 Sep 2013 17:41

Re: Irritatie topic

NU, op dit moment word ik he-le-maal gek van mijn achterburen.
Zij hebben een (kinder)feestje en die kinderen lopen (zoals altijd) alllllleeeen maar te gillen te krijsen.
Oke, dat tot daar aan toe, zijn tenslotte kinderen... Maar dat al die ouders zich ook op dat zelfde decibelniveau begeven vind ik ronduit irritant! Normaal praten staat niet in hun woordenboek I guess... :confused:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 28 Sep 2013 17:54

Re: Irritatie topic

Sommige kinderen hebben dat niveau van praten helaas niet van een vreemde. Dat merkte ik toen ik van de week aan het eten was bij V&D. Twee meisjes renden gillend door het restaurant gedeelte heen en die vader blerde continue hun namen om ze te laten ophouden :laughcry:
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 29 Sep 2013 10:47

Re: Irritatie topic

Ik vind het heel vervelend dat de kapper mijn zoontje gister verknipt heeft. Ze luisterde totaal niet naar mijn aanwijzingen met als gevolg dat zijn pony nu zo goed als weg is, en ik baal daar van. Het zit alleen leuk met gel, maar dat wil ik niet altijd indoen bij hem. Binnen 2 weken kon je terugkomen als het niet goed was, mijn vriend gaat morgen terug en dan krijgen we ons geld terug.
<<

Anoniem32

Bericht 29 Sep 2013 16:23

Re: Irritatie topic

Ik erger me momenteel groen en geel. :thumbdown:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Sep 2013 16:38

Re: Irritatie topic

Stuiterbal schreef:Ik erger me momenteel groen en geel. :thumbdown:


why?
<<

Anoniem32

Bericht 29 Sep 2013 16:50

Re: Irritatie topic

Kan er niet te veel over zeggen, maar laat ik het zo zeggen iemand komt zijn afspraken totaal niet na en faalt enorm en doet daar een ander onschuldig iemand mee pijn zonder dat hij dat in de gaten heeft. Het raakt mij enorm. :(
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Sep 2013 16:51

Re: Irritatie topic

Ik irriteer/erger me momenteel een beetje aan mijn buurvrouw. Ik weet dat ze op dit moment een middag weg is met een andere man (haar minnaar) en haar eigen man op dit moment dus keihard aan het bedonderen is. Buurman komt net thuis met de kinderen van een middagje bos en hij heeft geen idee wat zij allemaal uitspookt. Ze vertelt mij alles, ik weet alle ins en outs. Maar het voelt niet goed :( Dus ik irriteer me momenteel even aan mijn buurvrouw.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Sep 2013 16:52

Re: Irritatie topic

Stuiterbal, wat naar!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 29 Sep 2013 17:18

Re: Irritatie topic

Oh parisienne wat erg! Ik zou dat helemaal niet willen weten. Jij waarschijnlijk ook niet, soms worden je dingen verteld waar je niet op zit te wachten. Moeilijke situatie lijkt me!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 19:34

Re: Irritatie topic

Ik erger me aan situaties zoals hierboven besproken over die sportgast die te dicht bij staat. Hoezo moet je dan aan de andere kant van de zaal gaan staan? Je kunt toch gewoon zeggen 'jeetje hee jij staat ook vaak dicht op m'n neus, kun je anders niet even 2 passen naar achteren want dan voelt het voor mij wat fijner'. Dat vindt hij heus geen ramp, gewoon eerlijke communicatie lijkt me.
#teammaple🍁
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 19:51

Re: Irritatie topic

Ik heb nu al een paar uur durende woordenwisseling via whatsapp met de onderbuurman. Ik moet eigenlijk mijn klof aantrekken en naar beneden lopen, maar het ontbreekt me aan zin. Ik ben hem zo gruwelijk zat, hij irriteert me mateloos.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 19:53

Re: Irritatie topic

Zit je nu naakt in je woonkamer Nyx? :^^:
#teammaple🍁
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 19:56

Re: Irritatie topic

Urban Naked schreef:Zit je nu naakt in je woonkamer Nyx? :^^:


Nee, dat nog net niet. Maar ik moet dan wel een broek aantrekken en mijn nepuggs uit de kast trekken. En ik ben gewoon te lui en veel te moe.

En ik had na het plaatsen door dat ik suggereerde dat ik naakt in de woonkamer zat. Maar hé, het is toch altijd leuker om ergens naar te raden? :P
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 19:58

Re: Irritatie topic

Misschien denkt je onderbuurman dat ook wel en duurt jullie ruzietje daarom zo lang.. of zeg je tegen hem niet dat je nog kleren aan moet doen?
#teammaple🍁
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 20:04

Re: Irritatie topic

Urban Naked schreef:Misschien denkt je onderbuurman dat ook wel en duurt jullie ruzietje daarom zo lang.. of zeg je tegen hem niet dat je nog kleren aan moet doen?


Haha, nee sowieso niet.

Ik weet niet of je mijn topic over buren gisteren hebt gelezen, maar vandaag begon de overlast opnieuw en was ik het na een uur naar zijn muziek luisteren wel weer zat. Dus dat stuurde ik hem ook via WA. Maar ik kreeg terug dat ik mijn huis dan maar te koop moest zetten, dat hij nooit klachten had gehad en dat iedereen hem aardig vindt. Nou ja, de laatste twee zijn sowieso niet waar, maar ach. Ik heb hier op het forum een beetje geleerd hoe je je mening duidelijk kunt maken zonder kwetsend te zijn of anderen erbij te betrekken, maar het komt maar niet binnen. Dus ik heb besloten om me zo toch maar aan te kleden en even aan te bellen. Hopen dat we dan wel tot een oplossing komen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 20:11

Re: Irritatie topic

Ah kijk aan dat wist ik niet. Nee ik had je topic niet gelezen. Nouja dan kan ik me voorstellen dat het niet alleen een kwestie is van lui zijn, maar ook van een beetje weerstand want erg leuk is het niet om die confrontatie aan te moeten gaan.
Misschien kun je hem vragen om even mee te lopen naar jouw huis zodat hij kan horen hoe het bij jou klinkt?
Succes iig!
#teammaple🍁
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 21:33

Re: Irritatie topic

UN, dat hebben we in het verleden al eens gedaan. Hij ziet/hoort het probleem niet. Hij wil keiharde muziek draaien wanneer hij daar zin in heeft en vindt dat ik niet moet zeuren. We hebben net weer een gesprek gehad en wederom afgesproken dat hij voor 10.00u, na 23.00u en tijdens het avondeten geen keiharde muziek draait. Maar daarentegen heb ik ook tegemoet moeten komen aan zijn wensen en dat is dat ik niet moet zeuren als hij ergens in de ochtend, middag of avond twee uur harde muziek draait. Het moet maar. Als ik maar lekker mag uitbuiken en 's nachts kan slapen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx