Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn hond is doodgebeten....

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 07 Mrt 2015 14:06

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Wat een afschuwelijke manier om je hond te verliezen :(, zo ontzettend oneerlijk. Ze moeten die man verbieden om honden te hebben, hij kan er duidelijk niet mee omgaan, bah!
Ik hoop dat je de nare beelden een beetje uit je hoofd kunt krijgen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 07 Mrt 2015 23:10

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Ik heb echt moeite met de beelden. Ik schiet 's nachts wakker omdat ik alleen maar over het bloed droom....
Ik kan zijn as ophalen, hij is gecremeerd. In oktober stond ik daar ook al voor mijn andere hond (ouderdom overleden) en nu dus wéér. Kan er zo kwaad om worden....waarom hij. Waarom ik nou weer. Pffff.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 07 Mrt 2015 23:18

Re: Mijn hond is doodgebeten....

:hug:
<<

Anoniem149

Bericht 08 Mrt 2015 23:02

Re: Mijn hond is doodgebeten....

:hug: zag op fb dat hij een mooi plaatsje heeft gekregen bij jou thuis.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Mrt 2015 23:43

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Klopt :) het is fijn om hem weer thuis te hebben, maar liever had ik hem in een andere vorm thuisgehad....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem149

Bericht 09 Mrt 2015 00:25

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.
<<

anoniem196

Bericht 09 Mrt 2015 19:21

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Ik had het op het journaal gehoord, en zie nu jou topic.
Heb de facebook pagina gevonden en keihard gehuild bij het filmpje van sbs.

Meid ik wens je heel veel sterkte. Je lieve vriend op zo'n manier kwijt raken is verschrikkelijk.

Heb je het bedrag al bij elkaar? Zo niet hoeveel moet je nog?
Anders doe ik graag een donatie.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Mrt 2015 14:27

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Wat lief!! Nee, we hebben het bedrag nog niet bij elkaar. We zitten nu ongeveer op de helft, wat natuurlijk al super is!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 10 Mrt 2015 14:50

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Wat fijn dat je al op de helft zit!

En de eigenaar? Heb je daar nog steeds niks van gehoord? Doet de politie daar nog wat mee?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Mrt 2015 15:06

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Niks van de eigenaar gehoord. Van de politie wel zijn gegevens gekregen, de politie belde hem waar ik bij zat, maar hij wil absoluut niks oplossen. Het is nogal een eng figuur schijnbaar, want eergisteren stond de politie ook nog aan mn deur om te vragen of ik niet lastiggevallen was oid...
Hij wordt verder door de politie wel vervolgd wegens vernieling, want dat is een hond volgens de wet, hij heeft wat van mij vernield....en de dierenpolitie gaat er ook mee aan de slag, mbt zijn honden. Vernieling is nogal moeilijk aan te tonen namelijk, omdat zijn bezit in principe mijn bezit vernield heeft, maar dan moet wel opzet worden aangetoond. En omdat het om honden gaat is dat heel lastig....dus we gaan ook een civiele procedure starten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem149

Bericht 10 Mrt 2015 15:10

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Jeetje er komt ook nog een hele nasleep bij zo.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Mrt 2015 15:13

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Ja, en mijn hoofd staat daar echt zo enorm niet naar! Maar goed...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem149

Bericht 10 Mrt 2015 15:13

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Nee dat geloof ik. Hopelijk haalt het wel iets uit en doe je dit niet allemaal voor niks.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 10 Mrt 2015 15:42

Re: Mijn hond is doodgebeten....

Ik snap dat je hoofd er niet naar staat maar jeetje wat een eikel zeg. Terecht dat je de civiele procedure gaat starten. Je kan het er echt niet bij laten zitten.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers