Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Jan 2015 12:23

Re: Leuke uitspraken-topic!

Whahahahaha goed R heeft ons kind zojuist een trauma bezorgd voor lieveheersbeestjes. Er zat een lieveheersbeestje in de kamer, waar R en B mee aan het spelen waren. Kijken vond ze wel leuk, en ze durfde ook iets vast te houden waar het lieveheersbeestje op liep, maar op haar hand vond ze 'beetje eng papa'. Uiteindelijk konden ze het lieveheersbeestje even niet vinden. Zegt R tegen B: hij zit in je nek!!!! Arm kind al gillend en schreeuwend: HAAL WEG HAAL WEG!! .. en nu vraagt ze iedere 5 minuten: zittie niet in mijn nek mama?
Hahahaha.. ahw....
<<

Anoniem156

Bericht 17 Jan 2015 17:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahah Muppetje, is ook een groot verschil, haar of krullen ;).

M'n zwager deed een luchtje op en m'n neefje ging met 'm knuffelen. Zegt m'n neefje: 'papa je ruikt naar de mannen-wc.'

En een leerling van me, hij gaf z'n moeder een kus en zei meteen daarna 'je prikt mam, je moet je scheren!'
<<

Fiene

Bericht 18 Jan 2015 13:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vrijdagavond zei R opeens tegen opa, na hem lang aangekeken te hebben;
Opa eigenlijk ben jij best lelijk.

Waarop opa zei; valt het niet een beetje mee?
R: nee opa eigenlijk niet.
<<

Anoniem301

Bericht 19 Jan 2015 12:36

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha oh Fiene!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 19 Jan 2015 14:03

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha fiene :good:
M:21072011
J :08012014
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 20 Jan 2015 20:46

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha wat een prachtige uitspraken!

Wij hebben vanavond 'tietjes' gegeten! (Bietjes)

En toen L naar bed ging gaf ze papa een kusje en zei ze 'dank je wel lieverd!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 27 Jan 2015 19:22

Re: Leuke uitspraken-topic!

Heerlijk die uitspraken.

Hier had J weer een geniale vandaag. Een vriendin van mij belde mijn man omdat haar computer kapot was dus mijn man zegt later 'dat was x, ze had haar computer gemold' waarop J mij met grote ogen aankijkt en met lichte paniek in haar stem roept 'maar dat is toch zielig, een mol in de computer!' :razz:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Fiene

Bericht 28 Jan 2015 20:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

R maakte vanmiddag deze geweldige tekening. Vooral wat hij getekend heeft vind ik erg grappig. Hoe komt hij erbij....

Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 28 Jan 2015 21:01

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha, Fiene, hoe komt hij daar nou weer bij?
<<

Fiene

Bericht 28 Jan 2015 21:03

Re: Leuke uitspraken-topic!

hahah als jij het weet Sanne... We hebben het een tijd terug wel over bacteriën gehad en dat je goed je handen moet wassen etc. Maar R heeft er een eigen verhaal van gemaakt denk ik.
<<

Anoniem127

Bericht 28 Jan 2015 21:06

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha, leuke tekening :)
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 28 Jan 2015 22:23

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat een leuke uitspraken weer!

Wij vierden afgelopen zaterdag Y zijn 4e verjaardag. Mijn tante vroeg aan Y. of hij nou 3 of 4 was geworden waarop Y. zijn reactie was: 'zo haaaaaaaaaaaaallllooooooo heb jij niet naar mijn slingers gekeken óf kan je gewoon niet lezen?' :omg:
*er hingen slingers met een 4 er op én zo'n opblaasbare 4*

Echt serieus, waar hij het vandaan haalde mag Joost weten, maar ik heb hem nog nooit zo horen praten en zeker niet tegen een ouder iemand. Schaamde me dood :palm:
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Jan 2015 08:44

Re: Leuke uitspraken-topic!

Whahahaha Annie!!
<<

Anoniem144

Bericht 29 Jan 2015 11:23

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Annie!!

D. heeft hier een tijdje geleden iets aan mijn moeder verteld;
'Toen ik een baby was, woonde ik in mama's buik en toen deed ik heel hard schoppen. Toen zei papa 'doe eens rustig kleine meid' en toen deed ik deurtje open en kwam ik uit mama's buik' :razz:
Ze heeft mijn litteken van de ks al vaak gezien en dan vraagt ze wel eens wat dat is. Ik zeg dan altijd dat zij en haar broertje daar uit zijn gekomen. Mijn man heeft wel eens verteld dat hij tegen haar praatte toen ze in mijn buik zat. Ze heeft er dus zelf mooi een verhaal van gemaakt :P

Laatst zag ze dat er bij opa en oma een nieuwe poef stond. Ik zei toen dat ze wel op de poef kon gaan zitten. Zegt ze heel verontwaardigd ; ' mama! je mag toch niet op poep gaan zitten! Bah' :12:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Jan 2015 12:51

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vanmorgen liep R zo maar een winkel in, hij koos wat speelgoed uit en stond er blij naar te kijken.

Ik kwam hem achterna gelopen en vroeg, R, wat doe je? "die". Oh vroeg ik, wilde je die hebben? Ja. Wist je niet dat dat niet mocht? Nee. Dacht je dat je wat uit mocht zoeken? Ja.

Haha hij was zich van geen kwaad bewust, het was zo schattig.
R. 2013
D. 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 29 Jan 2015 14:49

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha, lief Spencer! :love:

Hahaha, mooi verhaal Star!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 29 Jan 2015 16:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik zat beneden was te vouwen en pak een broek van mezelf uit de mand, roept hij heel enthousiast: Hé! Een tent!
En bedankt, de boodschap is pijnlijk duidelijk!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 30 Jan 2015 00:11

Re: Leuke uitspraken-topic!

Dit blijft zo'n leuk topic! Ik zat van de week in de auto met de oudste. We kwamen langs twee vriendinnen van me die aan de wandel waren en ik stopte even om een praatje te maken. Toen we verder reden zei ik: "Zo, uitgekletst, we gaan weer verder", waarop ze vroeg wat kletsen was. Ik uitgelegd dat dat gezellig met elkaar praten was. Even was ze stil en toen zei ze heel droog: "Nou, ik vond er anders niets gezelligs aan" :smile:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem148

Bericht 30 Jan 2015 03:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn nichtje is 6 en zit op turnen. Ik ben nu zwanger en zij vindt dat heel interessant.
"Toen ik nog in de maag van mama zat, deed ik ook al aan turnen. Toen kon ik al de radslag" en noemde Nog wat kunstjes van turnen.

Maar het was echt maag. Kon haar niet wijs maken dat het niet mijn maag was waar de baby zit.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 06 Feb 2015 21:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

Wat een leuke uitspraken komen er weer voorbij.

Gisteren was mijn zoontje niet in een goed humeur, alles vond hij stom. Dus ik zei op een gegeven moment: "Niks is goed hè?" Zoontje:"Nee, niks is óók niet goed!"
<<

Anoniem113

Bericht 07 Feb 2015 17:36

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn oudste is een weekje wezen logeren bij mijn moeder. Zij is wat doof en heeft daar ook gehoordapparaatjes voor maar draagt deze amper. Toen we mijn zoon terug kregen was zijn volume dan ook met heel wat decibel verhoogd. De hele week roepen we "even wat zachter Ties je hoeft niet te schreeuwen".

Nu net komt Olivia op tv en begin ik gekscherend mee te zingen (lees schreeuwen) en hij kijkt me me heel geïrriteerd aan en zegt "zachtjes mama! Je hoeft niet zo hard te praten gewoon zachtjes"

:12: :laughcry:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 08 Feb 2015 10:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik vloek nogal snel. Maar gelukkig heb ik het toch wel wat afgeleerd sinds Louise kan praten. Helaas had ik gisteren een beetje een slechte dag op vlak van vervoer (tramhalte niet vinden, tram net weg, nog lang moeten wachten op de volgende, ...). Toen we doodmoe aankwamen in het treinstation (met de trein) en we de bus moesten nemen vloekte ik eens flink toen ik zag dat onze enige bus binnen het uur wegreed zonder ons. Natuurlijk hadden Louise haar geweldig selectieve oren dat gehoord en riep ze vervolgens heel luid door het treinstation: "KLOTEBUS KLOTEBUS KLOTEBUS."

Bij deze heb ik mijn lesje weer geleerd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 15:10

Bericht 09 Mrt 2015 21:11

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha vreselijk hè dat vloeken.
Ik moet er ook echt op letten , niet dat ik te pas en te onpas vloek maar sh.t en k.t flapt er wel geregeld uit.

Mijn zoon stond vanavond zijn luier vol te werken.
Ik zei; Wat ben je aan het doen stinkie?
Hij: Ik ben ijsjes aan het maken met mijn bips.
Ik: Ijsjes met je bips?! Gekkerd.
Paar minuten later zei ik: Nou klaar met ijsjes maken? Dan krijg je een schone luier.
Hij: Nee het stokje moet er nog even bij.

Werkelijk wat een fantasie :palm:
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 21:39

Re: Leuke uitspraken-topic!

Fiene
Haha tekening is wel leuk. Ik vind lief als kinderen iets tekenen


Mijn zoontje

Kom je naar de douche. Neeeeeeeeeeeeeee !!!ikke nie
Laatst gewijzigd door Babyboy op 09 Mrt 2015 21:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Anoniem122

Bericht 09 Mrt 2015 21:42

Re: Leuke uitspraken-topic!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 11 Mrt 2015 04:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Urban Naked