Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag ik even heel trots zijn?

<<

Anoniem91

Bericht 17 Apr 2014 22:25

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Hahaha maar ik erger me rot als ze dat doet, dus ze weet het ook wel :)
<<

Anoniem187

Bericht 17 Apr 2014 22:34

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Dat van 'me oefening' was inderdaad de reden dat ik vroeg wie het geschreven had. Ondanks dat vind ik dat ze het echt heel leuk geschreven heeft! Niet kinderlijk ofzo. Kinderen gebruiken vaak eindeloos 'en toen' om zinnen mee te beginnen, dat doet ze totaal niet. Ook de woorden die ze gebruikt vind ik niet kinderlijk; ze weet dondersgoed wat het turnen allemaal inhoudt. Heel leuk om te lezen!
<<

Anoniem91

Bericht 17 Apr 2014 23:25

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Ze weet het ook donders goed! Ze had al wel bedacht dat ze naar meer dan 6 uur in de week zou gaan trainen, nou laat maar even want qua groei gaat alles in de spieren zitten maar de hoogte in te gaan…. Niet dus! Het is nog steeds een mini. Maar ze is nu dingen aan het trainen waarbij ik zelf met mijn hart in mijn keel zit, ze is nog maar net 9! Ze is nu aan het leren om dus op de brug helemaal rond te gaan. En turnt dan vierde divisie dus eigenlijk al heel hoog, dus er wordt ook veel verwacht en dat maakt het wel eens lastig, nu zijn ze afgelopen jaar begonnen met vijfde divisie en als ik dan het verschil ook zie qua trainen en hoe die andere meisjes het doen hoort ze ook wel gewoon thuis waar ze zit. Wij en ook haar trainer waren ook wel blij dat ze niet door is naar district weer want dan ben je alleen maar aan het trainen voor die wedstrijden, het was pas haar eerste keer en dan al zo ver komen. Haar trainer krijgen we ook steeds leuker en beter contact mee en hij zei ook er zit zoveel in! En zo zit er dan nog een meisje die net 1,5 jaar ouder is maar zijn beide zo onzeker en dat maakt het voor hem ook weer leuk om deze meiden te trainen en ze zekerder zien worden. Maar hoeveel ze gegroeid is in slechts 1,5 jaar tijd is bijna bizar. Ik ben blij dat ze het gewoon zo leuk vindt en ze haar energie en passie er in kwijt kan.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Apr 2014 07:02

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat een leuk stukje!
Knap hoor wat ze allemaal al bereikt heeft tot nu toe! Zo te lezen vindt ze het ook echt leuk!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Apr 2014 09:55

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Super stukje en inderdaad pas bij de ' me' begon ik te twijfelen wie het heeft geschreven.
Ff over de groei, mijn broertje heeft vanaf zijn 10e aan topsport gedaan en wat je daar vaak zag was dat die jongetjes ineens in de zomer een enorme groeispurt maakten.
2015 💙
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 19 Apr 2014 14:04

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat knap!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 09 Mrt 2015 15:43

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Even een up... Ze is ondertussen door naar het Noord Hollands kampioenschap deze is volgende maand :)
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 09 Mrt 2015 16:55

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Dat mag je zeker! Wat heeft ze het knap gedaan :)
<<

Anoniem315

Bericht 09 Mrt 2015 21:53

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wauw, wat goed voor zo'n jonge meid!! Daar mag je zeker heel trots op zijn :)
<<

Anoniem149

Bericht 09 Mrt 2015 22:10

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat goed zeg!!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Mrt 2015 22:11

Re: Mag ik even heel trots zijn?

Wat knap!
Trots op mijn stoere ventje!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers