Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als wie/wat ga ik?

<<

Anoniem108

Bericht 08 Mrt 2015 14:37

Als wie/wat ga ik?

Volgende week heb ik een feest met het thema: speelgoedwinkel. Stiekem vind ik thema's op feestjes heel stom, maar ik heb wel zin in een feestje! Ik weet alleen niet als wie/wat ik kan gaan, zonder er een outfit voor aan te moeten schaffen die ik vervolgens nooit meer aan zal trekken. Heeft iemand een leuk idee? Ik lees het hier graag! :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Mrt 2015 14:55

Re: Als wie/wat ga ik?

Ga als een Barbie, daar kun je alle kanten mee op.
2015 💙
<<

Anoniem108

Bericht 08 Mrt 2015 15:03

Re: Als wie/wat ga ik?

Thnx, zat ik ook aan te denken. Is alleen nog best prijzig (zelfs om te huren) of veel te groot (maat).
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Mrt 2015 15:17

Re: Als wie/wat ga ik?

Iets van een actie figuur zoals rambo? O.i.d. Dat is vrij gemakkelijk te regelen legerbroek lenen, in een dumpwinkel. Legergroen truitje, zwarte vegen onder je ogen en een stuk stof om je hoofd knopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 08 Mrt 2015 15:19

Re: Als wie/wat ga ik?

Als een twisterspel: maak van een groot wit laken een jurk en verf er met vingerverf grote gekleurde cirkels op. Neem een stuk karton, maak het bord met de draaischijf na en je bent klaar! Cheap and easy! :)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Mrt 2015 16:09

Re: Als wie/wat ga ik?

Of als Sim! Gewoon een plumbob maken en op je hoofd zetten :D Easy peasy.
<<

Anoniem108

Bericht 08 Mrt 2015 17:36

Re: Als wie/wat ga ik?

Haha, wat een leuke ideeën! Thnx. :-D Jullie zijn iig een stuk creatiever dan ik!
<<

Anoniem166

Bericht 08 Mrt 2015 18:19

Re: Als wie/wat ga ik?

Even rondgekeken in huis:

Je kunt gaan als speelgoedpop. Roze maillot aan, van een witte doek een luier maken. Twee staartjes in je haar en dan een flesje melk meenemen.

Nijntje: witte broek/maillot, wit shirtje met lange mouwen, daarover een gekleurd jurkje net korte mouw. En dan twee oren maken voor op je hoofd.
<<

Anoniem108

Bericht 08 Mrt 2015 19:00

Re: Als wie/wat ga ik?

Wauw Sanne, thnx! Ik zit hier te lachen om het beeld dat ik erbij krijg! ;-)
<<

Anoniem131

Bericht 08 Mrt 2015 19:41

Re: Als wie/wat ga ik?

Ja, als speelgoedpop! Dat is leuk. Ik heb nog wel een roze legging! En ook nog wel een witte ( :yes: ).
<<

Anoniem108

Bericht 08 Mrt 2015 20:29

Re: Als wie/wat ga ik?

Francaise: ja, speelgoedpop is wel echt leuk! Maar jij kiest sowieso voor het 'hoe-staat-Izar-het-gegarandeerd-voor-l*l'-idee; jij wil foto's! ;-)
<<

Anoniem166

Bericht 08 Mrt 2015 20:54

Re: Als wie/wat ga ik?

Izar schreef:Wauw Sanne, thnx! Ik zit hier te lachen om het beeld dat ik erbij krijg! ;-)


Haha, nou, het idee voor die speelgoedpop komt vooral voort uit een jeugdtrauma hoor :wink:
Ik heb ooit een verkleedfeestje gehad in de kleuterklas en mijn moeder vond het wel leuk als mijn zus en ik als baby gingen, dus luier om, roze maillotje aan, knuffel in de hand, speentje etc. En ik schaamde me echt kapot als kleuter en heb me ook nooit meer willen verkleden :smile:
<<

Anoniem185

Bericht 08 Mrt 2015 21:07

Re: Als wie/wat ga ik?

Ik vind die twister wel een leuk idee!

Of als Rubiks cube.
Gewoon een hele grote doos zoeken die je 'aan' kan doen (twee armen er in maken en een gat voor je hoofd) en er van die vlakken op schilderen.

Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 09 Mrt 2015 14:30

Re: Als wie/wat ga ik?

Ik lach me rot hier! :thumbup: die rubiks!
Je kan ook als zo'n groen soldaatje, met een plateau onder een voet en jezelf compleet donkergroen verven! :dance:
Of gewoon als Carice van Houten in Alles is liefde: cadeautje!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Mrt 2015 14:40

Re: Als wie/wat ga ik?

Kauwgomballen automaat?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers