Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


buitenspeelgoed

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Mrt 2015 17:31

buitenspeelgoed

Met dit mooie weer van vandaag zat ik eens naar het buitenspeelgoed te kijken. We hebben schommels en glijbaan en een zandbak. Eerder konden ze echt uren in de zandbak zitten dat is nu nog niet gebeurd. We hebben ook fietsen en steppen, stoepkrijt en skippybal. Skippybal is 2 seconden dan zijn ze er al gauw klaar mee.

Maar ik zocht nog wat ander buiten speelgoed, straks als het heel mooi weer is zal ik ook de watertafel weer te voorschijn toveren, maar voor dagen als deze kan ik nog wel goede ideeën gebruiken. Ik had van de week van die "blikken" met touwen er aangekocht dat is tot nu toe nog wel een succes. Dus gewoon wat kleine dingen er naast. Heeft iemand tips?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem166

Bericht 08 Mrt 2015 17:54

Re: buitenspeelgoed

Doeltjes om te voetballen? Al kun je die ook heel makkelijk zelf maken met paaltjes/stoelen etc.
Springtouw?
<<

Anoniem255

Bericht 08 Mrt 2015 18:23

Re: buitenspeelgoed

Hier is de trampoline een uitkomst.
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 18:26

Re: buitenspeelgoed

En in de zomer lekker de poppen en een badje naar buiten. Vond ik vroeger zo leuk.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Mrt 2015 18:40

Re: buitenspeelgoed

Ja maple, in de zomer gaan zeker de poppen mee naar buiten! Maar dat was vorig jaar een beetje, dat echt alles buiten lag, op zich geen probleem, maar nu hebben we wat meer playmobil en al die kleine dingetjes raken we natuurlijk buiten kwijt.

Ja Sanne, springtouw is leuk hebben we alleen het springen lukt nog niet :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 18:43

Re: buitenspeelgoed

Ohja, ik vond zoiets simpels als een vergrootglas buiten altijd heel interessant. Ik liep de hele tuin door om te kijken wat ik tegen kwam (jaren later verbrandde ik er pissebedden mee, maar dat terzijde)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Mrt 2015 18:44

Re: buitenspeelgoed

Maple schreef:Ohja, ik vond zoiets simpels als een vergrootglas buiten altijd heel interessant. Ik liep de hele tuin door om te kijken wat ik tegen kwam (jaren later verbrandde ik er pissebedden mee, maar dat terzijde)


Oh dat is leuk! Denk dat ze dat hier ook wel heel leuk gaan vinden!
:heart: :heart: 2011
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Mrt 2015 19:17

Re: buitenspeelgoed

Zo'n insectenbakje is ook leuk. Die heb je bij de action of hema.
Hier spelen ze paardje met een springtouw. Bellenblaas doen ze hier ook veel.
Mijn dochter is nu veel bezig met 'parfum maken'. Ze krijgt een leeg potje en gaat takjes/blaadjes/bloemetjes verzamelen, dan water erbij en roeren.
En dan nog jeu de boules misschien? En van die plankjes met klittenband en een bal?
<<

Anoniem331

Bericht 08 Mrt 2015 19:20

Re: buitenspeelgoed

Je had afgelopen zomer bij de action ook zo'n leuk houten spel voor in de tuin. Kan alleen even niet op de naam komen. Mijn kinderen vonden dat echt leuk om te doen.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Mrt 2015 19:21

Re: buitenspeelgoed

Popcorn schreef:Je had afgelopen zomer bij de action ook zo'n leuk houten spel voor in de tuin. Kan alleen even niet op de naam komen. Mijn kinderen vonden dat echt leuk om te doen.

Kubb? Dat is in ieder geval ook erg leuk, maar zijn ze misschien nog wat te klein voor?
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 08 Mrt 2015 22:34

Re: buitenspeelgoed

Bakje water, kwasten en schilderen maar op de stoep!
December 2009
juli 2012

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers