Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toeval of…?

<<

Anoniem140

Bericht 26 Feb 2015 15:05

Re: Toeval of…?

Nee ik geloof niet in toeval. Ik maak dit soort dingen heel vaak mee, met kleine dingen maar ook grote. Aan een serie denken en dan op de radio het liedje horen wat er bij hoort als ik thuis kom. Namen tegenkomen van mensen die dichtbij mij staan in reclames. Iets zeggen en het daarna exact op tv terug horen (dat is echt heel raar).
En de dood kan ik ook aanvoelen, bij mijn hond voelde ik een ijzige kou, echt een heel naar gevoel en naderhand heb ik dat nog twee keer gevoeld in het tehuis bij mijn oma, waarna ik erna vernam dat er weer een kamer vrij was gekomen ivm een overlijden.
<<

Anoniem211

Bericht 02 Mrt 2015 21:13

Re: Toeval of…?

Ik geloof ook niet zo in toeval. Dat heeft het laatste jaar ook wel weer bewezen.

Ik heb een tijdje terug gehad dat ik 's nachts 'uit mijn lichaam' ging. En dat ik mezelf zag liggen tegen mijn vriend aan. En mijn vriend ligt altijd in een vrij aparte houding. Voor ik het wist was ik er ook weer 'in' zeg maar, heel maf. Toen heb ik ook gecheckt of hij zo lag als ik had 'gezien'. En ja, hij lag precies zo.

Ik heb een periode gehad dat ik er niet meer zo in geloofde, dat ik overal een wetenschappelijke verklaring achter zocht. Maar deze ervaring was wel zo duidelijk, dat ik inmiddels wel beter weet.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 07 Mrt 2015 23:08

Re: Toeval of…?

Sommige dingen zijn echt toeval, maar bepaalde dingen geloof ik best dat er meer achter zit.

Vandaag wat verkocht via Marktplaats aan mensen die in precies dezelfde straat + huisnummer wonen, maar dan in een andere stad. Vond ik ook heel toevallig.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 08 Mrt 2015 11:45

Re: Toeval of…?

Prosecco schreef:Ik geloof niet in toeval en denk dat alles gebeurd met een reden


Ik geloof dat niets met een reden gebeurt en juist dat alles toeval is.
Ik geloof wel dat je dood of iemands pijn of stemmingen kunt voelen, maar dat heeft volgens mij niets met iets bovennatuurlijks te maken.
Ik denk ook dat als iemand is overleden je veel alerter bent op bepaalde signalen en ze dan ook ziet en er betekenis aan geeft. Ik heb het zelf ook weleens meegemaakt en ik denk dan alleen maar, wat mooi dat dit nu juist op dit moment gebeurt. Maar het blijft toeval. Of gewoon kansberekening, er vliegen "zoveel" vlinders rond in de lente/zomer en een percentage daarvan vliegt ergens naar binnen en een percentage daarvan is tijdens een begravenis/bruiloft en vlinders hebben voor veel mensen iets speciaals.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers