Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Crushes op (on)mogelijke personen

<<

Anoniem125

Bericht 22 Feb 2015 18:30

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Lookie schreef:Ik had trouwens nog niet zo lang geleden ook wel een beetje een crush op een vriend van me, hij hielp me met verhuizen en na de verhuizing ook nog met wat dingetjes zoals lampen ophangen enzo. En dan bleef hij na de klusjes nog gezellig een kopje thee drinken en even kletsen, het is een superknappe vent en ook nog eens heel aardig en belangstellend. Maar.. zijn vriendin is ook een vriendin van mij en bovendien hebben ze twee kindjes dus nee, daar heb ik niets mee gedaan natuurlijk. Eigenlijk vind ik het op dit moment ook niet erg om crushes te hebben op een onmogelijke persoon, omdat ik het na mijn lange relatie nu ook wel even fijn vind om single te zijn.

Wilde hij wel iets met jou doen dan? Neem aan dat als het de vriend is van een vriendin van je en ze hebben twee kinderen, dat hij ook niet openstaat voor verder contact met jou. :eyes:
<<

Anoniem331

Bericht 22 Feb 2015 19:08

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

André Hazes junior... :love: Wat vind ik die leuk opgedroogd!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 22 Feb 2015 22:05

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Nougat schreef:
Lookie schreef:Ik had trouwens nog niet zo lang geleden ook wel een beetje een crush op een vriend van me, hij hielp me met verhuizen en na de verhuizing ook nog met wat dingetjes zoals lampen ophangen enzo. En dan bleef hij na de klusjes nog gezellig een kopje thee drinken en even kletsen, het is een superknappe vent en ook nog eens heel aardig en belangstellend. Maar.. zijn vriendin is ook een vriendin van mij en bovendien hebben ze twee kindjes dus nee, daar heb ik niets mee gedaan natuurlijk. Eigenlijk vind ik het op dit moment ook niet erg om crushes te hebben op een onmogelijke persoon, omdat ik het na mijn lange relatie nu ook wel even fijn vind om single te zijn.

Wilde hij wel iets met jou doen dan? Neem aan dat als het de vriend is van een vriendin van je en ze hebben twee kinderen, dat hij ook niet openstaat voor verder contact met jou. :eyes:


Nee, denk t niet. Vind ik ook niet erg hoor. Meer dan een crush was het niet, het was echt geen verliefdheid ofzo.
Vanwaar die emotiocon? Je doet net alsof ik er meer van verwachtte, terwijl een crush op een onmogelijk persoon toch juist zo fijn is vanwege het feit dat het niet meer is dan dat?
<<

Anoniem140

Bericht 23 Feb 2015 07:41

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Lookie ik vind het juist helemaal niet fijn haha! Ik hoop dat mijn crush weer snel voorbij is.
<<

Anoniem125

Bericht 23 Feb 2015 13:28

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Lookie schreef:
Nougat schreef:
Lookie schreef:Ik had trouwens nog niet zo lang geleden ook wel een beetje een crush op een vriend van me, hij hielp me met verhuizen en na de verhuizing ook nog met wat dingetjes zoals lampen ophangen enzo. En dan bleef hij na de klusjes nog gezellig een kopje thee drinken en even kletsen, het is een superknappe vent en ook nog eens heel aardig en belangstellend. Maar.. zijn vriendin is ook een vriendin van mij en bovendien hebben ze twee kindjes dus nee, daar heb ik niets mee gedaan natuurlijk. Eigenlijk vind ik het op dit moment ook niet erg om crushes te hebben op een onmogelijke persoon, omdat ik het na mijn lange relatie nu ook wel even fijn vind om single te zijn.

Wilde hij wel iets met jou doen dan? Neem aan dat als het de vriend is van een vriendin van je en ze hebben twee kinderen, dat hij ook niet openstaat voor verder contact met jou. :eyes:


Nee, denk t niet. Vind ik ook niet erg hoor. Meer dan een crush was het niet, het was echt geen verliefdheid ofzo.
Vanwaar die emotiocon? Je doet net alsof ik er meer van verwachtte, terwijl een crush op een onmogelijk persoon toch juist zo fijn is vanwege het feit dat het niet meer is dan dat?

Je zegt dat je er niks mee hebt gedaan, daaruit blijkt impliciet dat je ervan uitgaat dat hij wel open stond voor verder contact. Alsof je de keuze hebt gehad 'er niks mee te doen', maar hoogstwaarschijnlijk had je die keuze helemaal niet, omdat hij niet geïnteresseerd is in jou. Ik vind het een beetje een gekke gedachtegang vandaar die smiley.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Feb 2015 13:31

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Nougat, je verzint er een heel verhaal bij nu. Wat een onzin. Lookie heeft gewoon een crush op een bezette man maar daar doet ze niks mee omdat hij bezet is. Als hij niet bezet was zou ze misschien zijn telefoonnummer vragen of vragen of hij eens wat met haar wil drinken, maar dat doet ze dus niet. Want hij heeft al een vrouw. Ze zegt toch nergens dat hij ook geïnteresseerd is in haar? Ze zegt alleen dat ze geen actie heeft ondernomen om daar achter te komen.

♥♥
<<

Anoniem321

Bericht 23 Feb 2015 13:42

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Fjell schreef:Ik heb al jaren een chrush op een schaatser.. Weet dat hij mij waardeert als supporter/persoon maar verder is het een totaal onmogelijke crush. Heb al wel een paar keer bloemen van hem gekregen, het eerste bosje heb ik gedroogd en staat nog steeds op mijn kamer bij mijn ouders :redface:


Wat grappig zeg, maar ook leuk!
Ik heb zelf een hele tijd geleden ook een enorme crush op een schaatser gehad. Ik was een jaar of 14/15 en had allemaal posters van hem op mijn slaapkamer, knipte alle foto's en artikels uit kranten en tijdschriften. Ik ben zelfs een keer met hem op de foto gegaan na een wedstrijd in Tialf stadion.
Ik fantaseerde dat hij mijn vriendje was en door hem had ik een tijd lang totaal geen interesse in de jongens om mij heen.
<<

Anoniem125

Bericht 23 Feb 2015 15:04

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Elliot schreef:Nougat, je verzint er een heel verhaal bij nu. Wat een onzin. Lookie heeft gewoon een crush op een bezette man maar daar doet ze niks mee omdat hij bezet is. Als hij niet bezet was zou ze misschien zijn telefoonnummer vragen of vragen of hij eens wat met haar wil drinken, maar dat doet ze dus niet. Want hij heeft al een vrouw. Ze zegt toch nergens dat hij ook geïnteresseerd is in haar? Ze zegt alleen dat ze geen actie heeft ondernomen om daar achter te komen.

Ze kent hem goed, anders zou hij haar niet helpen met klussen, dus dat telefoonnummer zal ze wel hebben. Nee, ik blijf het gek vinden, zoals het er staat, haha!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Feb 2015 15:05

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

:facepalm: het gaat niet om het telefoonnummer, dat was alleen een voorbeeldje van de vele dingen die ze zou kunnen doen als ze WEL actie had willen ondernemen.


Oh hemel, waarom blijf ik het nou toch ook proberen met je?

♥♥
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 23 Feb 2015 20:58

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Ja ik geef het ook op hoor, het lijkt me duidelijk genoeg dat ik er niets mee doe omdat hij bezet is. Anders had ik inderdaad misschien wel actie ondernomen. En misschien ook niet. Het topic heet ook niet voor niets 'crushes op onmogelijke personen', dat zijn dus personen waarbij je ook geen interesse naar jou toe verwacht (tenminste, niet meer dan vriendschappelijk). Dus ik begrijp niet waardoor je er zo op blijft hameren dat hij geen interesse in mij zou hebben. Het komt op mij over alsof je me (weer) aanvalt op dingen die ik doe en opzettelijk wil kwetsen. Beetje jammer dat je er weer op door blijft gaan, zoals je wel vaker doet. Sommige mensen -zoals ik blijkbaar- lijken niet goed te kunnen doen in jouw ogen. Prima, ik ben ook helemaal niet op jouw goedkeuring uit. En hier laat ik het dan ook bij.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 28 Feb 2015 11:47

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Haha ik ben benieuwd om welke schaatsers het gaat dames:) De enige schaatser die ik leuk vind is Koen verweij, echt een leukerd vind ik dat.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 28 Feb 2015 12:55

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Daar ben ik ook benieuwd naar Plien :D Ik vind Koen ook echt een leukerd!
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 28 Feb 2015 17:56

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Ik weet niet hoe oud Ragazza is maar ik gok op Jan Bos of Erben Wennemars aangezien ze het over een (hele) tijd geleden heeft.

Vroeger had ik echt een crush op voetballer Dani.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Feb 2015 20:27

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Jaa ik ook op Dani :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem152

Bericht 28 Feb 2015 20:32

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Ik had vroeger een crush op Ferri Somogyi (toen hij net in GTST zat).
Had een poster van hem op mijn kamer hangen en die gaf ik iedere avond een kusje :redface:
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 28 Feb 2015 23:12

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Haha Chava, heel schattig!
Ik vroeger op Winston Gerstanowitz. Wat vond ik die leuk toen hij in Goudkust speelde!
Afbeelding
hihi :smile:
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 01 Mrt 2015 10:38

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Ragazza schreef:
Fjell schreef:Ik heb al jaren een chrush op een schaatser.. Weet dat hij mij waardeert als supporter/persoon maar verder is het een totaal onmogelijke crush. Heb al wel een paar keer bloemen van hem gekregen, het eerste bosje heb ik gedroogd en staat nog steeds op mijn kamer bij mijn ouders :redface:


Wat grappig zeg, maar ook leuk!
Ik heb zelf een hele tijd geleden ook een enorme crush op een schaatser gehad. Ik was een jaar of 14/15 en had allemaal posters van hem op mijn slaapkamer, knipte alle foto's en artikels uit kranten en tijdschriften. Ik ben zelfs een keer met hem op de foto gegaan na een wedstrijd in Tialf stadion.
Ik fantaseerde dat hij mijn vriendje was en door hem had ik een tijd lang totaal geen interesse in de jongens om mij heen.


Oh wat leuk :D Nog iemand met een crush op een schaatser! Nu ben ik inmiddels wel wat ouder maar als nu 14/15 was geweest had mijn kamer ook wel volgehangen denk ik ;) Ik zag laatst wel een levensgrote poster in Thialf hangen en dacht toen wel van die wil ik wel op mijn deur.. Leuk dat je ook een foto van jullie samen hebt! :D Heb ik ook!

En ik sluit me bij Ilovethe90s aan, denk dat het om Erben Wennemars of Jan Bos gaat bij jou!

Dit is die van mij, Håvard Bøkko :love:

Afbeelding

Koen Verweij is best ok maar is het toch net niet bij mij..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 05 Mrt 2015 19:07

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Silly one hoe is het met de recruter?
A.K.A Slaatje

]
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Mrt 2015 21:16

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Uiteindeijk toegevoegd op FB, iets wat ik niet snel doe. Maar daaruit wel kunnen opmaken dat hij een vriendin heeft. Iets wat ik wel had verwacht. Dus het is inderdaad een onmogelijke persoon geweest.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Mrt 2015 10:33

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Jammer SO!!
<<

Anoniem149

Bericht 06 Mrt 2015 22:54

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Ik ben verliefd op Rick van The Walking Dead. Niet met die enorme baard trouwens, maar als ie zo een klein baardje heeft :love:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Mrt 2015 17:31

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Kees schreef:Jammer SO!!

Ergens wel jammer, maar ja ergens had ik zelf ook wel dat het gevoelsmatig niks kon worden. Puur omdat het een werkrelatie is waarbij ik hem heb leren kennen. En natuurlijk veel relaties starten op het werk, maar ik hou dat graag wat af.

Gelukkig deze week weer een leuke 'slet' actie gehad op wintersport. Dus kan er weer even tegen haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 08 Mrt 2015 09:00

Re: Crushes op (on)mogelijke personen

Hahahah goed zo!!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers