Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is nep aan jullie

<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 26 Feb 2015 19:51

Re: Wat is nep aan jullie

Ik heb een vriendin met best een flinke voorgevel, maar het is werkelijk nog nooit in me opgekomen om haar te vragen of ze wel eens aan een borstverkleining heeft gedacht... Rare opmerking zeg!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 02 Mrt 2015 14:54

Re: Wat is nep aan jullie

Kitkat-chuncky schreef:Ik heb een vriendin met best een flinke voorgevel, maar het is werkelijk nog nooit in me opgekomen om haar te vragen of ze wel eens aan een borstverkleining heeft gedacht... Rare opmerking zeg!


Ik heb ook een grote voorgeven en als een vriendin aan mij zou vragem of ik eem borstvetkleining overweeg dan geef ik daar amtwoord op en vraag ik of zij mij mijn borsten vreemd vindt staan in verhouding met mijn lichaam.

ik vind dit juist een onderwerp waar je met vriendinnen goed over kunt praten!
<<

Anoniem159

Bericht 02 Mrt 2015 17:10

Re: Wat is nep aan jullie

Hmm ik denk niet dat ik het echt leuk zou vinden wanneer een van mijn vriendinnen vroeg of ik geen borstvergroting zou laten doen.

On topic: ik heb een beugel gehad en draag vaak foundation en blush, met feestjes ook mascara enz.
Maar ik ben er trots op dat ik er niet nep uitzie. Ik kan me voorstellen dat als jij in het ziekenhuis zou liggen Babyboy, dat mensen je amper zouden herkennen. Dat moet je niet willen lijkt me.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 02 Mrt 2015 19:00

Re: Wat is nep aan jullie

Hoe bedoel je dat?
Zoon *
<<

Anoniem287

Bericht 02 Mrt 2015 19:07

Re: Wat is nep aan jullie

Ze bedoelt dat jij zoveel make-up op hebt, dat mensen je niet zouden herkennen als ze je zonder make-up zouden zien.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Mrt 2015 19:32

Re: Wat is nep aan jullie

Floddertje, dat vind ik echt heel onaardig om te zeggen.

♥♥
<<

Anoniem159

Bericht 02 Mrt 2015 19:40

Re: Wat is nep aan jullie

Hoezo is dat onaardig? Ja zoals Siamsa had ik het inderdaad ook kunnen zeggen, maar in real life sta ik bijna bekend om mijn gebrek om dingen tactisch te zeggen, helaas.
Ik zie alleen niet in waarom dat onaardig is, ik zeg dat ik het me kan voorstellen dat mensen haar zonder make up niet zouden herkennen, kun jij je dat niet voorstellen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Mrt 2015 20:04

Re: Wat is nep aan jullie

Mensen herkennen mij niet MET make up :dance:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Mrt 2015 20:20

Re: Wat is nep aan jullie

Floddertje schreef:Hoezo is dat onaardig? Ja zoals Siamsa had ik het inderdaad ook kunnen zeggen, maar in real life sta ik bijna bekend om mijn gebrek om dingen tactisch te zeggen, helaas.
Ik zie alleen niet in waarom dat onaardig is, ik zeg dat ik het me kan voorstellen dat mensen haar zonder make up niet zouden herkennen, kun jij je dat niet voorstellen?


Als je het had verwoord zoals Siamsa het zegt had ik het alsnog onaardig geworden. Babyboy weet zelf heus wel dat ze veel make-up op heeft. Het lijkt mij niet nodig om daar steeds opmerkingen over te maken. Je klinkt erg veroordelend en dat vind ik niet aardig.

♥♥
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 02 Mrt 2015 23:39

Re: Wat is nep aan jullie

Ow zo dat ken natuurlijk
Zoon *
<<

Anoniem125

Bericht 03 Mrt 2015 09:44

Re: Wat is nep aan jullie

Wauw, wat een rotopmerking ... En Babyboy, ik vind dat jij overal zo lief op reageert. Je lijkt me echt een leuke vrouw, haha!

En nog even over die opmerking van over het overwegen van een borstverkleining. Natuurlijk zou ik dat nooit zomaar uit het niets vragen aan een vriendin. Maar wel als je bijvoorbeeld samen kleding aan het passen bent voor een avondje uit en zij moppert dat ze nergens in past met haar borsten. Of ze maakt zelf een opmerking over rugpijn, of dat ze het vervelend vindt dat mannen altijd als eerste naar haar borsten kijken en dan pas omhoog. Van mijn vriendinnen die grote borsten hebben, weet ik dat zij dit echt niet altijd leuk vinden. En dan zou ik zo'n vraag wel logisch vinden in de context.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 03 Mrt 2015 10:40

Re: Wat is nep aan jullie

Zenna schreef:
Kitkat-chuncky schreef:Ik heb een vriendin met best een flinke voorgevel, maar het is werkelijk nog nooit in me opgekomen om haar te vragen of ze wel eens aan een borstverkleining heeft gedacht... Rare opmerking zeg!


Ik heb ook een grote voorgeven en als een vriendin aan mij zou vragem of ik eem borstvetkleining overweeg dan geef ik daar amtwoord op en vraag ik of zij mij mijn borsten vreemd vindt staan in verhouding met mijn lichaam.

ik vind dit juist een onderwerp waar je met vriendinnen goed over kunt praten!

Ik weet dat ze er zelf tevreden mee is, dus vind ik een opmerking over borstverkleining niet nodig.
Als ze inderdaad zou klagen over rugpijn ivm haar borsten, kan ik me eerder voorstellen dat je zo'n onderwerp aankaart. Maar de enige klacht die ze heeft, is dat ze bij Hunkemöller nooit iets kan vinden in haar maat. Vind het dan echt niet nodig om te zeggen dat ze dan maar een borstverkleining moet nemen :P
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 04 Mrt 2015 00:33

Re: Wat is nep aan jullie

Thanks nougat . Ik mag jou gewoon :-)
Zoon *
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 05 Mrt 2015 18:59

Re: Wat is nep aan jullie

Lijkt mij dan toch dat het geheel aan de context ligt om te vragen of iemand niet een borstverkleining wil?
Ik heb het er regelmatig over gehad met een vriendin die vrij grote borsten heeft, die heeft enkel last bij het kopen van kleding (bh's en blouses) en die wil het niet. Wil niet zeggen dat je het er niet over kan hebben. En van 't zomer heb ik het er nog met een nichtje over gehad. Zij is 16 maar heeft al maat G. En die wil het wel (wanneer ze oud genoeg is)
Haar moeder en een ander nichtje van ons hebben wel een borstverkleining gehad en ik heb haar gewoon gevraagd of ze dat ook niet overweegt. Maar gewoon op een serieuze manier. Dan kan dat best lijkt me. Ze liep in de zomer steeds rond in grote truien terwijl het best warm was, toen heb ik gevraagd of ze dat niet vervelend vond en zo kwamen we op het onderwerp borstverkleining. Maar zou het absoluut niet doen op een manier dat iemand zich er lullig over voelt door random een opmerking er over te maken.
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:08

Bericht 07 Mrt 2015 21:37

Re: Wat is nep aan jullie

Ik heb wimperextensions, draag make-up, kleur mijn haar en heb lensimplantaten. (En als tatoeages ook tot nep behoren dan heb ik die ook ja)
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers