Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik heb er de kracht niet voor - afvallen.

<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 04 Mrt 2015 21:58

Re: Ik heb er de kracht niet voor - afvallen.

Je eet al koolhydraat arm? Ik kreeg de tip om 5 dagen khd arm te eten. Weekend met khd. Bijv zaterdag brood/fruit/pasta en dan zondag de helft daarvan aan khd om maandag weer op khd arm te gaan. Schijnt dat je zo je stofwisseling triggert om harder te werken.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Mrt 2015 22:18

Re: Ik heb er de kracht niet voor - afvallen.

Pietje schreef:Je eet al koolhydraat arm? Ik kreeg de tip om 5 dagen khd arm te eten. Weekend met khd. Bijv zaterdag brood/fruit/pasta en dan zondag de helft daarvan aan khd om maandag weer op khd arm te gaan. Schijnt dat je zo je stofwisseling triggert om harder te werken.

Ah dat klinkt wel logisch. Ik ben net gestart met weight watchers (tot nu toe gaat t prima) en eet idd wat meer koolhydraten dan eerst. Wie weet. Bedankt voor de tip iig!
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 07 Mrt 2015 11:22

Re: Ik heb er de kracht niet voor - afvallen.

Knap dat je toch weer bent begonnen! Doe waar jij je goed bij voelt. En zo of 5 kilo lichter, je zal toch stralen in je jurk!
<<

Anoniem119

Bericht 07 Mrt 2015 12:11

Re: Ik heb er de kracht niet voor - afvallen.

Dank je, lief van je!

Intussen ben ik al wat afgevallen, houd ik m'n WW punten goed bij, én fiets ik lekker iedere dag een station verder, want het is toch lekkere lente. Gaat best goed dus. Allemaal dankzij dit topic, net even steuntje in de rug. Dus dank jullie!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Mrt 2015 16:03

Re: Ik heb er de kracht niet voor - afvallen.

Oh goed bezig marin, fijn dat het lukt.
#teammaple🍁
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Mrt 2015 16:24

Re: Ik heb er de kracht niet voor - afvallen.

Goed zo Marin!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers