Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

<<

Anoniem107

Bericht 04 Mrt 2015 20:25

Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Afgelopen vrijdag heb ik mijn oren laten uitspuiten (ik weet dat dat niet al te best is trouwens), maar sinds dat uitspuiten hoor ik met links nog steeds niet goed. M'n oren waren naderhand schoon en ik had gehoopt dat het gedurende de vrijdag beter zou worden, maar dat gebeurde niet. De dag erop werd ik verkouden, dus ik ben er eigenlijk min of meer vanuit gegaan dat het daarmee samen hing. Paar dagen neusspray (xylo) gebruikt, bovenop de hormonale neusspray die ik al had. M'n verkoudheid is inmiddels afgezwakt, ik hoest nog wel, maar ik blijf met links minder horen. Reuze irritant. Moet ik hier wat mee? Of anders gezegd, zouden jullie hiermee naar de huisarts gaan? Vandaag had ik cursus en zat ik in een lokaal vol pratende mensen en ik merkte dat ik best moeite had m'n gesprekspartner te verstaan, het lukte me niet zo goed om al het andere geluid weg te filteren, het klonk allemaal zo dof.

Aan de ene kant wil ik het nog even aankijken, maar aan de andere kant: de vrijdag is m'n enige vrije dag in de week, op andere dagen is het voor mij totaal niet handig om naar de huisarts te gaan. Dus het is óf morgen bellen voor een afspraak voor vrijdag, óf het meteen nog meer dan een volle week aankijken.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 04 Mrt 2015 20:28

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Ik zou gewoon even overleggen met de assistent, zij weet vast wel of je hè nog even tijd moet geven of dat het verstandig is dat er even naar gekeken wordt.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem331

Bericht 04 Mrt 2015 20:29

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Ik heb ongeveer 3 weken last gehad van dichte oren door verkoudheid, dus daar zou het prima mee samen kunnen hangen.
Heb je niet het idee dat er nog water in je oor zit?
<<

Anoniem107

Bericht 04 Mrt 2015 20:40

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Ik heb niet het idee dat het water is, met douchen heb ik de afgelopen dagen ook water in dat oor gekregen en dat is er weer uit gekomen. Misschien dat ik even overleg met de assistente, maar als jullie zeggen, kijk het nog even aan, dan bel ik sowieso niet. Ze hebben zo een enorm irritant, omslachtig en lang telefoonmenu, die ontwijk ik zoveel mogelijk, haha.
<<

Anoniem108

Bericht 04 Mrt 2015 20:41

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Niemand anders dan jij kan bepalen hoeveel last je ervan hebt. Aan 1 oor niets horen, lijkt mij voldoende irritant om iig advies in te winnen bij de assistente/huisarts.
<<

Anoniem149

Bericht 04 Mrt 2015 20:42

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Ik heb best een verleden met mijn oren (als kind vaak buisjes, veel oorontstekingen) dat ik in dit geval wel zou bellen. Al is het inderdaad maar even voor advies naar de assistente. Als zij het verstandig vindt dat je gezien wordt door je huisarts kan je altijd nog een afspraak maken.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 04 Mrt 2015 21:15

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Ik zou ook voor de zekerheid even bellen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem107

Bericht 05 Mrt 2015 21:00

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Ik heb een afspraak staan voor morgenochtend.
<<

Anoniem149

Bericht 06 Mrt 2015 23:50

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Wijzer geworden van je bezoek aan de dokter Maple?
<<

Anoniem107

Bericht 07 Mrt 2015 00:06

Re: Wat zouden jullie doen, dokter of niet?

Ja, ik hoor weer normaal! Assistente zei afgelopen week dat het oor schoon was, Vandaag bleek dus dat dat helemaal nog niet zo was. Opnieuw uitgespoten en klaar :)

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers