Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

<<

Anoniem148

Bericht 25 Feb 2015 20:08

Re: Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

Ondanks dat ik niet veel kan bewegen, ben ik maar 1 kilo aangekomen.
<<

Anoniem136

Bericht 25 Feb 2015 22:12

Re: Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

Minx schreef: Ben zelf uitgerekend in augustus. Tja uhm dat zal waarschijnlijk ook voor de nodige kilo's zorgen. Ik hou nogal makkelijk vocht vast. Als ik in maart of april uitgerekend was was dat vast heel anders geweest. Ik hou er maar rekening mee. Dan kan het altijd mee vallen.


Ik was hier heel bang voor bij mijn septemberbaby, omdat ik toen ik uitgerekend was in maart echt kilo's vocht vasthield. Maar bij haar nergens last van (niet buitensporig). Ben benieuwd hoe dat nu is in augustus ook.

Ik merk overigens echt wel verschil tussen mijn zwangerschappen. Bij de vorige zwangerschap heb ik tot 38 weken drie keer in de week cardio gedaan, zonder uitzondering, ook als ik overdag misselijk was geweest, 's avonds ging het dan goed. Nu ben ik juist 's avonds misselijk vaak en gaat het een stuk moeilijker, overdag zijn er kinderen of werk en ook wel regelmatig misselijkheid. Ik ben het sporten nu weer aan het opbouwen na een periode van 2-3 weken echt niks doen omdat ik echt ziek was, dat is nu zwaar, maar ik merkte al direct vanaf het begin van deze zwangerschap verschil met de vorige keer. En dat heb je echt niet in de hand ook al wil je nog zo graag.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Feb 2015 22:51

Re: Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

Jeetje, wat weinig Dandelion!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem125

Bericht 26 Feb 2015 09:38

Re: Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

Gewicht zegt natuurlijk niet alles tjdens de zwangerschap. De ene komt veel aan, maar voornamelijk vocht en dat is er na de bevalling in een mum van tijd af. De ander kom weinig aan, maar beweegt vrijwel niet meer en eet veel zout/suiker/vet, waardoor spiermassa verdwijnt en er vet voor in de plaats komt, dat niet meer zo makkelijk weggaat na de zwangerschap.

Zelf kijk ik liever naar mijn lichaam en niet teveel naar de kilo's. Ik eet zo gezond mogelijk, niet alleen voor mezelf, maar ook omdat ik mijn kind graag een goede start geef. Ook het bewegen heeft veel voordelen voor mij en de baby. Het zorgt voor een betere doorbloeding van de placenta en het is bekend dat vrouwen die sporten minder last hebben van zwangerschapskwalen en over het algemeen een minder pijnlijke bevalling hebben.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 01 Mrt 2015 08:21

Re: Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

Gewoon je niet volproppen tijdens je zwangerschap, gewoon blijven eten. Hoeveel je dan aankomt is altijd nog een groot raadsel, de een zal veel aankomen en de ander weinig, maar 1 ding is dan wel zo- na je bevalling zal je het waarschijnlijk (bijna) allemaal weer kwijt raken...

Ik ben beide zwangerschappen 20kg aangekomen, zonder vocht. Was het na de bevalling ook zo weer kwijt en ben nu zelfs onder mijn begingewicht (lang leve wat borstvoeding met me doet...)

Ow en ontopic: Ik houuuuu van zwangere buiken :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 01 Mrt 2015 14:29

Re: Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

Ik kom helaas ook erg veel aan terwijl ik verder ongeveer hetzelfde beweeg en niet anders eet. Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik ook heel erg veel aan, dit was er ook vrij snel weer af.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 06 Mrt 2015 09:27

Re: Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

Ik vind Gaia een mooie buik hebben! (Al zie ik die elke dag verstopt achter de jas :P) en Lady!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 06 Mrt 2015 10:10

Re: Wie vond of vind jij mooie zwangere buik hebben

Dandelion schreef:Crème haalt niets uit, het is de onderhuid. Bij mij is het ook erfelijk, alle vrouwen in de familie hebben er last van.


Bij mij is het toch echt de opperhuid die gescheurd is! Als je erover wrijft voel je dat ook heel erg goed. Crème kan sowieso geen kwaad, je huid heeft toch al veel te verduren op het moment dat je buik begint te groeien.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers