Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forummer in het zonnetje!

<<

Anoniem126

Bericht 04 Mrt 2015 14:41

Forummer in het zonnetje!

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Mrt 2015 19:14

Re: Forummer in het zonnetje!

Ah May, wat lief van je. Dank je wel! Ik hoop op een goede uitslag, maar ben er bang voor... En die positieve blik wordt langzaamaan steeds minder, omdat er elke keer wat mis lijkt te gaan. Na een jaar klooien zou ik graag weer wat meer willen kunnen ondernemen.

Ik wil Minx in het zonnetje zetten. Ze heeft het niet makkelijk momenteel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Mrt 2015 21:50

Re: Forummer in het zonnetje!

Wat super lief :)

Thunder las je tegenslagen weer, wat een gedoe zeg. Vanuit het therapeut perspectief kan ik ook zeggen dat je hier als therapeut ook behoorlijk mee zit. Met zulke slopende processen ga je zo mee leven met je patient dat je echt zoiets hebt van niet weer, wanneer gaat deze persoon eens een keer geluk hebben. Daarom ook een ontzettend dikke knuffel voor jou!
2015 💙

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers