Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Combinatie paracetamol en ibuprofen

<<

Anoniem291

Bericht 05 Mrt 2015 21:16

Combinatie paracetamol en ibuprofen

Van de week een wortelkanaalbehandeling gehad en ik kon een combinatie van ibuprofen en paracetamol nemen tegen ontsteking maar nu ben ik het briefje kwijt met de verhouding :palm:

Weet iemand dit? Ga anders wel bellen morgen maar het gaat niet lekker dis wil eigenlijk zo snel mogelijk beginnen
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 05 Mrt 2015 21:20

Re: Combinatie paracetamol en ibuprofen

2 pcm van 500mg in combinatie met een Ibuprofen 200mg is een "standaard" cocktailtje. Ze versterken elkaars werking. Wel raad ik je aan om het niet te langdurig te gebruiken.

Sterkte met de pijn!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem291

Bericht 05 Mrt 2015 21:26

Re: Combinatie paracetamol en ibuprofen

Er staat me iets bij van ibuprofen 400 want die heb ik liggen , kan dat ook?
<<

anoniem203

Bericht 05 Mrt 2015 21:29

Re: Combinatie paracetamol en ibuprofen

Dat kan ook. Bij iedere pil die je neemt mag je daarbij ook een paracetamol nemen. Dit mag je niet langer dan 3 dagen achter elkaar doen. Sterkte!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Mrt 2015 21:39

Re: Combinatie paracetamol en ibuprofen

Maximaal 3x daags 400 mg ibuprofen (600 mg mag ook maar die zijn alleen op recept) en 4x daags 1000 mg paracetamol, maar dat mag ook 3x daags zodat je het iedere keer samen met de ibu kan nemen. Pas wel op voor je maag met de ibu! Als je last krijgt dan even een maagbeschermer halen (of als je andere medicatie gebruikt, maar dat ligt eraan welke). Paracetamol mag je wel een tijdje gebruiken, maar probeer het na een week af te bouwen naar 3x daags ivm de lever.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Mrt 2015 21:56

Re: Combinatie paracetamol en ibuprofen

Toevallig net met mijn zus over gehad (Ik moet dinsdag mn verstandskiezen laten trekken), zij is tandartsassistente en zij adviseren 400mg ibuprofen, 2 uur later 2 paracetamol, 2 uur later 400mg ibuprofen en zo de hele dag door.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers