Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van vliegveld JFK naar Madison Square

<<

Anoniem167

Bericht 04 Mrt 2015 23:22

Van vliegveld JFK naar Madison Square

Wat is aan te raden in New York?

- Met een shuttle bus van het vliegveld naar het hotel (zon 17 dollar per persoon)
- Met de metro van het vliegveld naar Penn station, wat tegenover het hotel is (10 dollar per persoon maximaal)
- Met de taxi (50 dollar)

Is het te doen met 2 koffers + 2 handbagage om met de metro te gaan? Of raden jullie dat af na een vlucht van ruim 8 uur?In een stad waar we totaal onbekend zijn?
<<

Anoniem173

Bericht 04 Mrt 2015 23:40

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Tsja ik weet niet wat jullie te besteden hebben. Ik vond het altijd prima te doen met de trein vanaf jfk naar Manhattan. Maar ja ik was aan het backpacken met een klein budget. Dan is 20 dollar veel geld. Maar als het je niet uitmaakt zou ik lekker een taxibusje of shuttle pakken.
<<

Anoniem141

Bericht 05 Mrt 2015 00:03

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Ik ben alleen om 10 uur savonds van JFK naar het centrum gegaan met de metro en vond het prima te doen. Ik heb toen meteen een 5 dagen kaart voor de metro gekocht op JFK.
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mrt 2015 00:21

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Ik ben zelf met de taxi gegaan omdat ik t heerlijk vond om niet meer te sjouwen na zo'n reis. Maar als het hotel recht tegenover Penn Station is, zou ik de metro of trein pakken. Ook makkelijk.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 05 Mrt 2015 08:03

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Verblijf je in hotel Pennsylvania? Ik zou met de metro gaan. Het is echt slechts de straat oversteken en je bent er direct. Ik zou dan een metro kaart nemen voor een paar dagen!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Mrt 2015 10:59

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Ik ben nog nooit in New York geweest (maar we zijn ons wel aan het orienteren want we willen in mei misschien gaan), maar ik zou gewoon de metro nemen. 50 dollar voor een taxi, voor dat geld kun je zoveel andere (leukere) dingen doen. Wij regelen altijd zelf vervoer vanaf het vliegveld als we op vakantie zijn en dat is vrijwel altijd ov, en dan zijn we er dus ook nog nooit eerder geweest. En het is nooit een probleem of moeilijk, dus ik kan me niet voorstellen dat dat in NY ineens wel zo zou zijn.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Mrt 2015 11:03

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Hotel Pennsylvania? Daar zaten wij. Heen met taxi, terug met metro. Prima comprmis.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Mrt 2015 11:45

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Ik heb toen in zo'n shuttlebus gezeten, nou: we waren de laatste in het busje en na een vlucht van acht uur hebben we nog twee uur opgepropt in een busje mogen zitten. Dus ik zou geen shuttlebus meer nemen. ALs je de eerste bent, heb je natuurlijk meer geluk maar ik kan me ook nog heugen dat we behoorlijk lang hebben moeten wachten op JFK voordat dat busje volzat ofzo. Iig: ik vond het gedoe.
<<

Anoniem167

Bericht 05 Mrt 2015 13:50

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Hotel Pennsylvania inderdaad!
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mrt 2015 15:22

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Mijn moeder heeft ook in dat hotel gezeten. Prima hotel. Niet t beste maar ook zeker niet t slechtste in New York. En idd recht tegenover dus lekker makkelijk.
<<

Anoniem167

Bericht 05 Mrt 2015 16:06

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Daarom voor gekozen inderdaad; was goed betaalbaar & op fijne locatie! We gaan het zien. Als we nog energie hebben na de vlucht gaan we misschien gewoon met de metro erheen; en anders zoals Sam zegt een combinatie voor heen en terug inderdaad.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 05 Mrt 2015 16:33

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Onze bedoeling van om vanaf JFK de metro te pakken naar ons hotel, maar uiteindelijk waren er drie van de vier koffers niet en voordat we eindelijk het vliegveld konden verlaten hadden we echt geen zin meer om nog met de metro te gaan. Dus hebben een taxi genomen, maar waren wel met z'n vieren. Dat scheelt natuurlijk in de kosten. Als je het na de vlucht ziet zitten zou ik lekker de metro pakken, werkt prima. Op de terug weg zijn we ook gewoon met de trein gegaan, maar toen moesten we naar het andere vliegveld aan de volant van het water (kom even niet op de naam ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Mrt 2015 16:49

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Newark?

Overiges, volgens mij kan ik me herinneren dat we láng hebben moeten wachten op de shuttle en ook nog wel wat uitzoekwerk. Achteraf had ik dat beter in de metro kunnen stoppen dat uitzoekwerk. Echt, wat een pokkeding was die shuttle zeg haha!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Mrt 2015 18:03

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Wij vonden het hotel meer dan prima. Wel veroudert, maar elke dag schoon beddengoed en alles gepoetst.
Wanneer gaan jullie? Zo gaaf!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 05 Mrt 2015 18:52

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Caro schreef:Newark

Ja die idd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem167

Bericht 05 Mrt 2015 19:04

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Het wordt geen shuttle dus Caro haha!

Sam, we gaan overmorgen al.. Super veel zin in, wel een beetje spannend! Fijn om te horen dat het hotel wel prima is, zolang ik lekker kan douchen en slapen is het prima haha! We hebben ook ontbijt erbij geboekt.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Mrt 2015 19:43

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Gaaf! Veel plezier alvast. You're gonna love love love it!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 05 Mrt 2015 20:00

Re: Van vliegveld JFK naar Madison Square

Wij hebben ook in dat hotel gezeten, prima hotel, niet nieuw maar wel centraal gelegen. Wij zijn met de metro gegaan vanaf het vliegveld, was prima te doen. Ook met koffers ;)

Veel plezier!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers