Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe schoenen inlopen

<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 24 Sep 2013 20:51

Re: Nieuwe schoenen inlopen

wandelsokken kopen, van die sokken zonder naden, misschien helpt dat? en Verder schoenen nat maken en daarmee inlopen in en om het huis?
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 25 Sep 2013 08:21

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Leer vormt zich naar je voet door warmte. Dus ook door je schoenen te dragen zonder er kilometers op te gaan lopen. Ik draag nieuwe schoenen vaak de eerste keren als ik de hele dag thuis ben, ook door op de bank te zitten met je nieuwe schoenen aan lopen ze uit. Na een paar dagen ze in huis te dragen ga ik er pas op naar buiten.
<<

Reva

Bericht 25 Sep 2013 10:20

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Oeh kijk dat wist ik niet Katrien! Oke oke dus ik moet de moed vinden om nu schoenen aan te trekken vandaag. Whaaa.
<<

Patsy

Bericht 25 Sep 2013 10:35

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Als je voeten nu vol wonden en blaren zitten zou ik ze eerst laten rusten hoor. En dan als alles weer geheeld is een nieuwe poging doen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 25 Sep 2013 15:40

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Een goede schoenenwinkel kan ze (net wat iemand bij de schoenenmaker laat doen) voor ze al oprekken en vormen.
<<

Reva

Bericht 25 Sep 2013 19:02

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Ik heb vier paar sokken aan en lig met mijn laarzen aan op de bank :thumbup:
<<

Patsy

Bericht 25 Sep 2013 19:16

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Haha, jij krijgt geen koude voeten vanavond.
<<

Anoniem260

Bericht 25 Sep 2013 19:35

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Als je voelt dat je bijna een blaar krijgt, niet met een pleister, maar met (sport)tape afplakken. Een pleister kan schuiven, waardoor je alsnog blaren krijgt, sporttape niet. :cheering:
<<

Maris82

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 69

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 27 Sep 2013 22:38

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Ik heb een hele goede tip gekregen van een collega van mijn moeder. Die man is ober en loopt dus enorm veel.
Giet in elke schoen een klein dopje jenever. Geen andere alcohol, dat ga je ruiken en de jenever verdampt.(dus geen last van natte voeten)
Dan meteen aandoen en even lopen. Door de alcohol wordt het leer soepel.
Ik vond het in het begin maar raar, maar het werkt wel! Nooit geen last meer gehad van pijnlijke voeten!
Bij mij in de koelkast staat altijd een flesje, ideaal.
Succes!!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 29 Sep 2013 12:40

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Ik heb zelden problemen met nieuwe schoenen. Alleen met pumps heb ik vaak van die siliconen pads nodig zodat ik er aan de achterkant niet zo makkelijk uit glijd.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 29 Sep 2013 15:59

Re: Nieuwe schoenen inlopen

Maris82 schreef:Ik heb een hele goede tip gekregen van een collega van mijn moeder. Die man is ober en loopt dus enorm veel.
Giet in elke schoen een klein dopje jenever. Geen andere alcohol, dat ga je ruiken en de jenever verdampt.(dus geen last van natte voeten)
Dan meteen aandoen en even lopen. Door de alcohol wordt het leer soepel.
Ik vond het in het begin maar raar, maar het werkt wel! Nooit geen last meer gehad van pijnlijke voeten!
Bij mij in de koelkast staat altijd een flesje, ideaal.
Succes!!


Cool !Hiermee kun je de blits maken op elk feestje! :cheers:
Ik ga het zeker proberen, dank!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers