Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe films converteren voor iPad...

<<

Anoniem7

Bericht 28 Sep 2013 13:41

Hoe films converteren voor iPad...

Als Handbrake niet werkt? Weet iemand nog een andere, simpele manier om films op de iPad te krijgen? Heb dit sowieso nooit eerder gedaan, Handbrake gedownload, maar die opent dus al niet eens.

Hoe doen jullie dat?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Sep 2013 14:22

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Met handbrake en daarnaast een pagina die het uitlegt. Ik heb het alleen nog op die manier gedaan en dat werkte altijd wel goed.
Maar opent het programma al helemaal niet?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem7

Bericht 28 Sep 2013 14:27

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Nee de versie kan niet geopend worden ofzo. Ik heb nog Windows 7, misschien ligt het daaraan?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Sep 2013 15:19

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Op zich niet, want ik heb ook windows 7. En het is mij wel gelukt.
Je kan misschien proberen op handbreak op een lager niveau van windows te installeren. Dat kan met sommige programma's. Dan is de nieuwste windows versie niet compatibel genoeg en dan kan je hem op een andere manier installeren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem7

Bericht 28 Sep 2013 16:14

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Hij opent nu wel, maar is retelangzaam. Maar hij doet het in elk geval!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Sep 2013 16:16

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Een film omzetten duurt ook iets van 30 minuten. Dus vaak zit ik hem aan en dan ga ik iets anders doen en hou het een beetje met een schuin oog in de gaten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem7

Bericht 28 Sep 2013 16:21

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Bij mij nu een uur of 2. Maar maakt niet uit, áls hij het maar doet.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 28 Sep 2013 17:32

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Ik gebruik een app genaamd Wireshare die veel meer soorten video's afspeelt dan de iPad normaal.
Ik hoef ze dus nooit meer om te zetten, alleen even in iTunes slepen naar de app.
Sowieso is het een hele handige app om je documenten en foto's en wat dan ook in op te slaan, je kan ook via de app bij je bestanden van oa Google Drive en Dropbox en je kan ook via WiFi bestanden over sturen vanaf je computer.

Ik weet alleen niet of de app altijd gratis is of dat het toen tijdelijk gratis was.
Maar gezien je niks meer hoeft te converten misschien de moeite waard :).
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 28 Sep 2013 17:53

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Ik heb zelf VLC Mediaplayer gedownload op de iPad..daarna koppelen aan je pc/laptop en in iTunes je apps open, dan VLC aanklikken en dan kun je films vanaf je laptop/pc toevoegen
Wat als het lukt
<<

Anoniem7

Bericht 28 Sep 2013 20:00

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Elysia schreef:Ik gebruik een app genaamd Wireshare die veel meer soorten video's afspeelt dan de iPad normaal.
Ik hoef ze dus nooit meer om te zetten, alleen even in iTunes slepen naar de app.
Sowieso is het een hele handige app om je documenten en foto's en wat dan ook in op te slaan, je kan ook via de app bij je bestanden van oa Google Drive en Dropbox en je kan ook via WiFi bestanden over sturen vanaf je computer.

Ik weet alleen niet of de app altijd gratis is of dat het toen tijdelijk gratis was.
Maar gezien je niks meer hoeft te converten misschien de moeite waard :).

Kun je ze dan ook offline bekijken? Of alleen met een wifi-verbinding?
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 29 Sep 2013 12:20

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Offline. Ze komen gewoon op je iPad te staan, alleen zonder ze te hoeven converteren.
Je kan ze wel alleen maar via die app vinden en bekijken, maar je hoeft dus geen internetverbinding te hebben.
<<

Anoniem7

Bericht 29 Sep 2013 15:46

Re: Hoe films converteren voor iPad...

Gelukt!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers