Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datamanager iPhone

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Mrt 2015 14:34

Datamanager iPhone

Heel bizar, sinds een maand ga ik opeens door mijn 2G aan data heen terwijl ik niks meer doe (voor mijn gevoel) dan daarvoor. Ik doe al járen met 2G aan data en verbruik nooit meer dan 500 MB per maand eigenlijk omdat ik bijna overal op WiFi zit.

Nou, automatische updates staan aan alle kanten uit. Ook apps kunnen niet op de achtergrond verversen dus de vraag is: wat gebruikt de data?

Ik heb een datamanager geinstalleerd, maar die geeft alleen maar weer hoeveel je verbruikt. Niet welke app het is díe het gerbuikt en iedere dag vliegt er werkelijk een hoeveelheid an MB's doorheen waar je niet goed van wordt. Vandaag (terwijl ik gewoon aan het werk ben en niet iets speciaals met mijn telefoon doe) is er alweer 40 MB aan mobiele data verbuikt, ondanks dat ik hier op de wifi zit (wifi verbruik is zelfs vandaag al 330 MB).

Ik heb al gegoogled maar kan het niet vinden: welke app geeft mij inzicht in welke apps de data verbruikt? Voor iPhone dan he, want voor Android zit er een functie op het toestel zelf ;-).
<<

Anoniem124

Bericht 05 Mrt 2015 14:36

Re: Datamanager iPhone

Ik lees mee, heb ook zoiets dergelijks.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Mrt 2015 14:45

Re: Datamanager iPhone

Ok kijk... dit helpt misschien een klein beetje Charles, al zag ik volgens mij niet de hoeveelheid MBs staan die het gebruikt maar ik heb hem gereset. Misschien helpt dat?

http://www.wikihow.com/Check-Data-Usage-on-an-iPhone
<<

Keet

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 20 Aug 2014 13:11

Bericht 05 Mrt 2015 14:56

Re: Datamanager iPhone

Als je naar instellingen - mobiel netwerk - en dan naar beneden scrolt kan je de teller op 0 zetten. Verder kan je dan ook controleren welke functies de mb's verbruiken.

Heb je toevallig wifi van Ziggo?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Mrt 2015 15:08

Re: Datamanager iPhone

Thuis heb ik KPN, op het werk weet ik het eigenlijk niet!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers