Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vip-bevalling

<<

Patsy

Bericht 03 Mrt 2015 20:41

Re: vip-bevalling

De meeste bekenden van ons zaten ook bij A, maar een goede kennis van mij woont er vlakbij en ik wilde niet dat ze ons naar binnen zou zien gaan. De praktijk waar ik naartoe ga is mij erg goed bevallen (leuke woordspeling) over A hoor ik ook allemaal positieve verhalen.
<<

Anoniem236

Bericht 04 Mrt 2015 06:58

Re: vip-bevalling

Lijkt mij niet prettig. Met de huidige bezuinigingen in de zorg vind ik het ook erg onnodig.
Laatst was nog op het nieuws iets over uren Kraamzorg schrappen of kritischer inzetten. En dan wel iemand inzetten vanaf de eerste wee?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 04 Mrt 2015 19:46

Re: vip-bevalling

Ik heb dit ook gehad, is standaardprocedure bij ons (voor thuisbevallingen dan in elk geval).
Was dezelfde kraamhulp als er nu is tijdens mijn kraamweek. Wij vinden het erg fijn, kunnen mef haar regelmatig praten over hoe het een of ander ging, ze weet alles.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 04 Mrt 2015 19:53

Re: vip-bevalling

Katrien schreef:De meeste bekenden van ons zaten ook bij A, maar een goede kennis van mij woont er vlakbij en ik wilde niet dat ze ons naar binnen zou zien gaan. De praktijk waar ik naartoe ga is mij erg goed bevallen (leuke woordspeling) over A hoor ik ook allemaal positieve verhalen.

Haha, die herkenbaarheid bedachten wij ons ook toen we er voor de deur parkeerden..
Vrienden van ons zitten juist bij die van jou, dus daar was de kans op herkenning uiteindelijk misschien zelfs wel groter. Gelukkig hoeven we ons daar inmiddels niet meer druk over te maken :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Patsy

Bericht 05 Mrt 2015 07:54

Re: vip-bevalling

Snirp, ik kan me ook goed voorstellen dat het, niet allen tijdens de bevalling maar ook in de kraamweek, heel fijn is. Ik ben alleen bang iemand naast me te hebben tijdens de bevalling waar ik totaal geen klik mee heb.

Cinnemon, je zit daar ook net op een drukke plek natuurlijk. Wat we al eens eerder zeiden; Het blijft een groot dorp.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Mrt 2015 08:25

Re: vip-bevalling

Bij de bevalling van D was m'n kraamverzorgster er al bij, omdat ik haar kende en mn man haar had gestuurd om te kijken of t wel ging, hij was aan t werk en vermoedde dat t was begonnen (ik ontkende, was namelijk overtuigd dat t niet zo was). Omdat ik haar kende en haar een leuk mens vind, was het voor mij echt een aanwinst tijdens de bevalling.

Als ik de kraamverzorgster niet zo kennen, zoals bij J weet ik niet of ik er voor gekozen zou hebben. Ik vond die bevalling een stuk zwaarder en wou zo min mogelijk mensen om me heen hebben.
D. 16-8 en J. 27-11
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan