Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spanx, welke werkt echt?

<<

Anoniem119

Bericht 03 Mrt 2015 22:07

Spanx, welke werkt echt?

Voor de bruiloft wil ik zo'n corrigerend onderbroekje aan, a la Spanx. Met redelijk lange pijpen en redelijk ver om hoog, zodat het m'n buik ook een stukje meeneemt. Ik trek ook een torselet aan dus een body suit hoeft niet.

Zoiets als deze:

Afbeelding

Nou kan ik die hierboven kopen, voor zo'n 55 euro. Wil ik er best aan uitgeven, maar ik doe liever eerst nog even onderzoek naar of mensen ervaring hebben met eentje die echt goed werkt. Degene die ik tot nu toe heb geprobeerd (een ander model van Spanx zelf, en twee van de Lidl) werkten niet echt, die kropen ook ontzettend op. Kan dat ook komen doordat de maat niet klopte en eigenlijk te klein was, dat die daardoor opkropte?

Iemand goede ervaring met een bepaald merk bijvoorbeeld?
<<

Anoniem234

Bericht 03 Mrt 2015 22:23

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ik had zoiets, maar vond het echt vreselijk zitten dus in de middag heb ik het uitgetrokken en iets comfortabelers uit mijn kast gepakt :smile: dus ja aan mijn reactie heb je weinig sorry ;)
<<

Anoniem122

Bericht 03 Mrt 2015 23:58

Re: Spanx, welke werkt echt?

Geen tips over welke goed werkt, maar weet wel dat het enorm zweet die dingen.. Ik droeg er ook 1 (van de Hema) onder mijn jurkje toen mijn zus trouwde in de zomer en heb me echt kapot gezweet en was echt niet prettig.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Mrt 2015 00:01

Re: Spanx, welke werkt echt?

ไม่เป็นไร schreef:Geen tips over welke goed werkt, maar weet wel dat het enorm zweet die dingen.. Ik droeg er ook 1 (van de Hema) onder mijn jurkje toen mijn zus trouwde in de zomer en heb me echt kapot gezweet en was echt niet prettig.


Hm das ook niet echt lekker. Maar zonder iets krijg ik juist ook heel snel zweetbenen die gaan schuren, tot bloedens toe soms. And I kinda need something to suck it all in ;)
<<

Anoniem122

Bericht 04 Mrt 2015 00:04

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ja dat schuren is ook irritant inderdaad, herken dat ook. Puur tegen het schuren zou je ook zo iets kunnen dragen, denk dat het minder zweet:
https://www.underfashion.nl/dames-artik ... tAodfSUA0Q

Maar snap ook je probleem dat je graag iets wilt dragen wat het allemaal even iets egaler maakt :P
<<

Anoniem119

Bericht 04 Mrt 2015 00:05

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ja en ik vind het helemaal niet erg om er iets meer aan uit te geven, als het maar echt werkt en lekker zit ;) Maar ja kom daar maar eens achter welke dat is.
<<

Anoniem148

Bericht 04 Mrt 2015 02:41

Re: Spanx, welke werkt echt?

Heb het ook geprobeerd maar uit gedaan. Alles wat daar op lijkt is niets voor mij want echt alles krult en gaat pijn doen dan. Ook als ik een keer zo'n hemd aan heb. Daarnaast gaat het inderdaad heel erg zweten.
Ik weet niet wat voor jurk je hebt maar vaak zie je heteffect niet heel goed. Je zou dus ook kunnen kijken of je een katoenen variant kunt vinden bv. Anni rolfi bij de kruidvat of een soort van fiets broekje want minder knelt. Dit is dan alleen voor tegen het schuren en niet om het wat gladder te doen lijken.
Wanneer trouwen jullie? Zou zoiets nooit aan doen als het warm is, dan krijg je daar echt zo'n zweet gevoel, geloof me ;)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Mrt 2015 08:42

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ik lees even mee. Heb er zelf ook 1 nodig onder m'n jurk.
Zelf draag ik bijna altijd een corrigerend hemdje van de hema, maar vind het zweten erg meevallen.
En mijn jurk is super dun en niet van die hele zware trouwjurkenstof, dat scheelt ook.

Het liefst wil ik zo'n broekje als die Marin laat zien, maar dan hoger zodat m'n buik ook weg is ;)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 04 Mrt 2015 08:45

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ik had een broekje met pijpjes van sloggi tegen het schuren maar dat had geen corrigerend effect. Was trouwens in mijn jurk ook niet nodig door het model en stof van de jurk. Zo'n heel strak corrigerend broekje lijkt mij ook niet zo lekker zitten.
<<

Anoniem122

Bericht 04 Mrt 2015 08:48

Re: Spanx, welke werkt echt?

Denk dat een hempje ook minder zweet, ik doelde echt op tussen de benen. En het is een hels karwei met plassen he.. want ze kkomen vaak tot iets onder je borsten, als je een torselet aan hebt er overheen dan kan je niet eens naar de wc want je krijgt dat broekje nooit meer goed dan, bedenk ik me nu.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Mrt 2015 09:12

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ik draag geen torselet, dat kan niet onder m'n jurk. Er kan alleen een plak bh onder. Daarom heb ik echt wel zo'n broekje nodig :eyes: Het zweterige neem ik op de koop toe. Heb liever dat ik zonder hobbels en bobbels op de foto's sta ;)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 565

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 04 Mrt 2015 09:35

Re: Spanx, welke werkt echt?

Misschien is het verstandig om even naar een lingeriewinkel gaan er je daar laten adviseren en meteen passen. Ik heb er een die goed werkt, zal vanavond even kijken naar het merk. Die van mij heb ik destijds bij de wehkamp besteld, gewoon verschillende bestellen, in verschillende maten en kijken welke het beste past. Heb toen ook meteen verschillende panty's mee besteld om te kijken voor de goede kleur, als je dan toch aan het passen bent.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem122

Bericht 04 Mrt 2015 09:40

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ooh La La! schreef:Ik draag geen torselet, dat kan niet onder m'n jurk. Er kan alleen een plak bh onder. Daarom heb ik echt wel zo'n broekje nodig :eyes: Het zweterige neem ik op de koop toe. Heb liever dat ik zonder hobbels en bobbels op de foto's sta ;)


Ja ik doelde ook op Marin, ik dacht geleden ze hebben dat zij wel een torselet heeft.
<<

Anoniem122

Bericht 04 Mrt 2015 09:42

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ster schreef:Misschien is het verstandig om even naar een lingeriewinkel gaan er je daar laten adviseren en meteen passen. Ik heb er een die goed werkt, zal vanavond even kijken naar het merk. Die van mij heb ik destijds bij de wehkamp besteld, gewoon verschillende bestellen, in verschillende maten en kijken welke het beste past. Heb toen ook meteen verschillende panty's mee besteld om te kijken voor de goede kleur, als je dan toch aan het passen bent.


Denk dat dit inderdaad het slimste is, gewoon een hele zooi bestellen bij bijvoorbeeld Wehkamp en desnoods nog een keer je jurk gaan passen met die dingen, als dat mogelijk is.

Alleen ja zoals ik al zei, hou er rekening mee dat die dingen een hel zijn om weer aan te trekken en als je dan je jurk aan hebt, een torselet er onder en dat broekje daaronder dan is het echt geen doen denk ik.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 04 Mrt 2015 09:55

Re: Spanx, welke werkt echt?

Bij Poirier hebben ze toch ook shapewear? Is dat niks? http://www.poirier.nl/Bruid/Shapers_==_ ... ewear.html
Ik heb er een huidkleurig broekje van voor onder m'n jurk (was geadviseerd), ook niet echt sexy, maar ik heb een hele strakke jurk en daardoor zie je de onderkant van het torselet niet zitten.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem147

Bericht 04 Mrt 2015 10:20

Re: Spanx, welke werkt echt?

Deze is ook van Spanx en 'maar' 35 pond. (Gratis verzending en retour)

Ik weet niet of het dezelfde is maar deze is ook heel hoog met lange pijpjes.


Ik zit ook nog steeds met de underwear question haha. Mijn rok schijnt namelijk door en bijna alle kleuren zie je erdoor. Nu twijfel ik ook om een broekje te nemen met lange pijpjes. Ben alleen bang dat die rok daar dan weer aan gaat plakken. Met een string gaat die namelijk tussen mijn billen zitten haha. Zeer sexy.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 04 Mrt 2015 11:38

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ik had gewoon een legging aan.. Zag niemand onder mijn enorme 'poef'jurk.
En zo'n spanx lijkt me heel lastig met naar t toilet gaan ook.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 04 Mrt 2015 11:39

Re: Spanx, welke werkt echt?

O en ik vond een torselet echt de hel! Ik heb de hele dag vrijwel niks, zittend, kunnen eten. Dat ding duwde dan in mijn maag. Honger dat ik smorgens had.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Mrt 2015 12:27

Re: Spanx, welke werkt echt?

Haha, Sam, dat herken ik wel!
Niet zo erg als jij het omschrijft, maar ik at 's avonds daardoor wel heel langzaam! Het zit toch wel strak om je buik.. We hadden een BBQ en iedereen heeft het er nog tijden over gehad hoe lekker het eten was. Ik heb wat salade en brood gehad en stukje vlees en toen was het al bijna op, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Mrt 2015 12:33

Re: Spanx, welke werkt echt?

Het enige merk dat ik fijn vind, is Magic. Dat verkopen ze bij de Bijenkorf en daar heb ik ook een middag staan passen. Deze zaten comfortabel, en het is niet zon enorm zweet, plakkerig, plastic spul. Overigens heb ik alleen een hempje en een jurkje ervan voor onder strakke jurkjes en niet zon broekje maar wie weet kun je er iets mee.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 04 Mrt 2015 16:21

Re: Spanx, welke werkt echt?

Die broekjes van sloggi werken perfect. Geen geschuur meer tussen de benen.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 04 Mrt 2015 16:54

Re: Spanx, welke werkt echt?

Ik draag die broekjes nooit dus kan je daar geen advies over geven. Maar heb wel een panty van spanx en daar ben ik nog steeds erg tevreden over. Blijft heel mooi in de was. Super kwaliteit. Met mijn panty vond ik het de investering waard.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 04 Mrt 2015 17:06

Re: Spanx, welke werkt echt?

Geen ervaring mee maar ik wil wel mijn tip voor onder je jurk delen: Sloggi invisible. Die vond ik echt heerlijk zitten en je hebt ze in katoen en in een andere variant. http://www.sloggies.nl/dames/invisibles/

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers