Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 28 Feb 2015 21:37

Re: Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

Ik heb een pb gedaan Minx met de naam!
December 2009
juli 2012
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 01 Mrt 2015 15:54

Re: Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

WoW Thunder dat is lang. Kon je ook al die tijd niet werken? Je hebt ook zo een pech gehad met je been!
Ik hoop ook vooral een duidelijke tijdsindicatie voor het werk te hebben.

PiP welke bedoel je? Er zijn er twee, een grotere praktijk en eentje die in haar eentje is. Beide bieden bekkenbodemtherapie aan.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Mrt 2015 17:09

Re: Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

Wolf, ik ben idd al die tijd al thuis. Heb 3 maanden op therapeutische basis gewerkt, maar moest (opnieuw) geopereerd worden. Sinds die tijd weer 100% thuis. Ik ben bloemist en heb m'n benen dus echt nodig om weer aan het werk te gaan. Ik hoop eind maart weer groen licht te krijgen om op therapeutische basis te beginnen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 02 Mrt 2015 02:01

Re: Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

Phoe dat ligt echt aan je lichaam en de ernst van de afgenomen spierspanning/kracht. Ik heb zelf ruim 2 jaar fysio gehad, ook bekkenfysio en andere behandelingen. Dit heeft wel voor lichte verbetering gezorgd in m'n rug en bekken maar helaas heb ik er een heleboel andere klachten bijgekregen. Ze weten overigen niet waar mijn pijn nu vandaan komt.

Dat is bij jou nu natuurlijk niet het geval maar ik wil je op je hart drukken om echt de tijd te nemen. Als je de boel overbelast raak je veel verder van huis.

Succes met revalideren.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 02 Mrt 2015 11:02

Re: Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

Wat had jij dan Mamsie?
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 03 Mrt 2015 15:59

Re: Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

Dank jullie wel Thunder en Mamsie!
Ik hoop dat je eind maart weer aan de slag kan Thunder!
Wat vervelend Mamsie dat ze bij jou nu nog niet weten waar het vandaan komt. Kan je wel de dagelijkse dingen een beetje doen?

Deze week start ik met fysio, ik ben erg benieuwd.
Dat rustig aan dien vind ik lastig Mamsie, het zit niet in mijn aard, probeer het nu wel, maar het werk hijgt gigantisch in mijn nek.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Mrt 2015 21:00

Re: Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

Dank je. Maar ben bang dat dat niet gaat lukken. De pijn loopt weer enorm op en m'n been is weer erg dik. Moest gisteren met spoed op de poli komen. Er is bloed geprikt op o.a. ontstekingen. Krijg vrijdag weer een ct scan en moet dinsdag weer extra bloedprikken en dan woensdag de uitslag. Ben bang dat het niet goed is. Wordt dus een lange en spannende week.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 04 Mrt 2015 14:38

Re: Maanden plat tijdens zwangerschap; hoe daarna?

Ah nee Thunder, niet weer! Wat ontzettend balen zeg!! Het leek eindelijk goed te gaan.
Succes deze week! Heb je een beetje afleiding? Voor zover je nu wat kan met je been.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron