Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zag jullie trouwdag eruit?

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Feb 2015 08:45

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Siep schreef:
Ooh La La! schreef:Siep Wat zag je er prachtig uit! Ik vind je kleur oogschaduw prachtig! Enig idee welk merk/kleurnr ofzo gebruikt is? Zoek namelijk zo'n kleur voor m'n eigen bruiloft :)


Thanks allemaal meiden! Ik ga het voor je navragen Ooh la la, ik heb zelf namelijk geen idee. Help mij er aan herinneren dat ik er op terug kom.


Ah super lief van je!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 27 Feb 2015 11:41

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

..
Laatst gewijzigd door Babyboy op 27 Feb 2015 22:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Feb 2015 11:52

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

He wat leuk Babyboy, ik wist niet dat jullie getrouwd zijn. Omdat je het nog steeds over je vriend hebt. Je moet eigenlijk 'mijn man' zeggen dan :)

♥♥
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 27 Feb 2015 12:16

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

haha ja ben gewend

dankje!! :love:
Zoon *
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Feb 2015 12:24

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ja snap ik hoor. Ik zeg nu wel eens over dingen die in de toekomst liggen (zoals onze zomervakantie) tegen mijn vriend: Oh ja, dan ben je gewoon mijn man. Maar het klinkt nog niet echt vertrouwd. En vooral zo heel volwassen, terwijl ik me nog niet zo volwassen voel verder. Haha!

♥♥
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 27 Feb 2015 22:25

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Haha ja heb ik ook hoor
Zoon *
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 27 Feb 2015 23:18

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Oh, nou heb ik jouw foto gemist babyboy en was net zo benieuwd naar je jurk! Stom tijdsverschil :(
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Feb 2015 23:22

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Marsy31 schreef:Oh, nou heb ik jouw foto gemist babyboy en was net zo benieuwd naar je jurk! Stom tijdsverschil :(


Ik heb m ook gemist!
Geen tijdverschil, maar ik was gewoon weg vandaag haha
<<

Anoniem119

Bericht 27 Feb 2015 23:29

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ze had volgens mij geen foto van haar jurk geplaatst.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 28 Feb 2015 00:00

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ik had geen jurk aan
. Ik ken hem nu niet meer vinden omdat die foto op mijn moeder de computer was. Als ik vind plaats ik weer :-)
Zoon *
<<

Anoniem301

Bericht 03 Mrt 2015 10:56

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Super leuk topic! Lejow ik blijf erbij dat ik vind dat jij zo prachtig straalt op je foto's! Heel mooi om te zien.

Fiwen mooie jurk! Mooi met al dat kant. En die sneeuw! Echt een sprookje.

Guus ik ben verliefd op jouw jurk. Ik had tijden in mijn hoofd dat ik ook zo'n jurk wilde, maar het paste uiteindelijk niet bij mij. Maar ik jouw jurk staat echt in mijn top-10!

Maar jullie stralen allemaal op de foto's! Bijzonder he, wat zo'n dag met je doet?

Ik sliep die nacht bij mijn vriendin, tevens m'n getuige. Mijn man sliep in ons huis. Het was heerlijk relaxt, de avond ervoor hebben mijn vriendin en ik onze pyjama aangedaan, lekker gekletst en een paar wijntjes gedronken. De volgende ochtend ben ik om 10.00 uur opgestaan en hebben we rustig met haar vriend ontbeten. Die had verse croissantjes gehaald. Daarna ben ik gaan douchen en me op gaan maken. Vriendin deed mijn haar en mijn moeder kwam om me te helpen mijn jurk aan te trekken.

*

*

*
Hier zag ze me voor het eerst met alles erop en eraan :D
*
Ah mijn liefje op het gemeentehuis. Hij was zó vreselijk nerveus. Ik voelde me heel relaxt eigenlijk.
*
De getuigen die dansend binnenkomen op het nummer "Can't get enough of your love" van Barry White.
*
Daarna kwam ik (en m'n schoonmoeder met tablet) ik moest toen wel huilen! Hier zagen we elkaar pas voor het eerst, op het gemeentehuis.
*
Yes, getrouwd!
*
Hier keken we tijdens het diner naar een slideshow die de getuigen hadden gemaakt van ons. Super lief. Met foto's van ons als kind, tiener, puber, en samen. Hier zag ik een foto van mijn vader die ik nog nooit gezien had en werd daarom emotioneel. Nu weer bijna als ik daar aan denk haha.
*
Party!
*

Het was een hele mooie dag met onze vrienden en familie, allemaal zo vrolijk en lief. Het was niet echt een strakke bruiloft maar dat past precies bij ons. Ik vond het echt geweldig en zou dit het liefst elk jaar over doen!

Edit: Ik zie dat Photobucket de zwart-wit foto's lichter heeft gemaakt, heel apart!
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 12 Mrt 2015 11:42, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 03 Mrt 2015 11:26

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Carrie schreef:
Edit: Ik zie dat Photobucket de zwart-wit foto's lichter heeft gemaakt, heel apart!


Ja dat zag ik ook al, super vaag! Nou ja, je straalt evengoed op de fotos. Wat was jij een mooie bruid!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Mrt 2015 11:47

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Oh wat een heerlijke foto's allemaal in dit topic! Ik wil meer verslagen lezen! :)

Over een maandje kom ik ook meedoen met mijn foto's.

♥♥
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 03 Mrt 2015 12:21

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Wat een prachtige foto's Carry! En leuk om al die verhalen te lezen.

Wij zijn getrouwd in 2008, toen ik bijna 7 maanden zwanger was. In eerste instantie om praktische reden, we waren allebei nooit zo van het trouwen. Onze ouders waren erbij, broers en schoonzus en onze peettantes en -ooms met aanhang. 's Middags kwam iedereen hier bij ons thuis bij elkaar en zijn we naar het gemeentehuis gegaan. Daar stonden nog wat andere familieleden en vrienden, was een leuke verrassing, want we hadden het heel stil gehouden dat we gingen trouwen. De burgemeester trouwde ons en hij deed dat erg leuk, mooier dan verwacht in ieder geval.
Na afloop was er thuis een drankje voor iedereen om te toosten op ons huwelijk. Uiteraard was er ook taart :-)

***man staat liever niet te lang online***

Afbeelding

Mijn schoonmoeder had bloemstukjes gemaakt die we de dag daarna op de graven van onze oma's en opa's hebben gezet, vond ik wel een mooi gebaar en zo stonden we toch ook even stil bij iedereen die er helaas niet meer bij kon zijn.

's Avonds zijn we met z'n allen gaan uit eten in een klein kelderrestaurantje dat we voor de gelegenheid hadden afgehuurd. Het was een heerlijke dag en zoveel specialer dan we allebei van tevoren hadden gedacht. We hadden ook niet veel voorbereid en alles vrij last-minute geregeld. Ik denk er nog vaak met veel plezier aan terug.
Laatst gewijzigd door Pineco op 03 Mrt 2015 13:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 03 Mrt 2015 13:30

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Wauw carrie en pineco ook heel mooi! :-)
Zoon *
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Mrt 2015 13:53

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Ah Babyboy, kun je die foto('s) nog een keertje plaatsen? Ik ben ook benieuwd :)
Edit: ik zie nu je berichtje dat hem plaatst als je hem weer vindt.
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 03 Mrt 2015 13:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 03 Mrt 2015 13:54

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem125 op 04 Mrt 2015 13:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Mrt 2015 15:12

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Volgens mij ben ik hartstikke hormonaal want de tranen staan in mijn ogen na jullie verhalen. Gek meisje ben ik. Maar jullie fotos zijn ook leuheuk!
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mrt 2015 10:45

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Caro schreef:Volgens mij ben ik hartstikke hormonaal want de tranen staan in mijn ogen na jullie verhalen. Gek meisje ben ik. Maar jullie fotos zijn ook leuheuk!


Ah wat schattig! Bedankt voor de complimentjes Pinecco en Marin! Pineco mooi zeg, hoe de tafel was gedekt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Mrt 2015 11:07

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

En het enige dat ik nu nog kan denken Carrie: die schoonmoeder met haar iPad. Echt! Ook op die foto waarop je getuige binnen komen staat ze hoor :-D. Vooraan. Met haar iPad! En haar roze jurk. Prachtig :-)
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mrt 2015 13:42

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Caro schreef:En het enige dat ik nu nog kan denken Carrie: die schoonmoeder met haar iPad. Echt! Ook op die foto waarop je getuige binnen komen staat ze hoor :-D. Vooraan. Met haar iPad! En haar roze jurk. Prachtig :-)


Hahah lach er maar om jij! Ik kan een boek over haar schrijven :smile: En het bellen he, vergeet vooral het bellen niet.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Mrt 2015 14:29

Re: Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Op de dag zelf is het natuurlijk gruwelijk ergerlijk! Heb je zo'n mens met haar ipad en roze jurk opeens vol voor je snoet staan.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers