Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog geen borg terug garage

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 03 Mrt 2015 14:33

Nog geen borg terug garage

Bij mn oude huis hadden we een garage erbij gehuurd. Deze heb ik vanaf half november opgezegd, per ongeluk december nog wel betaald, maar de helft van november en december netjes teruggekregen zonder problemen. Hij dacht dat t nu afgehandeld was dus had de papieren al weggegooid, maar ik kreeg nog borg terug. Dus hem kopie van ons contract per post opgestuurd (hij heeft geen mail oid), zelfs 2x, want eerste adres bleek niet meer het goede te zijn. Alleen nu hoor ik niks meer van hem, ik krijg hem telefonisch niet te pakken, en hij reageert ook niet op mn smsjes.
Wat kan ik hier mee? Heb al gekeken of ik iets terug kon boeken, maar het was geen automatische incasso dus dat gaat niet. Maast dat ik er gewoon recht op heb wil ik het afronden! Dit werd allemaal betaald van een rekening die ik op wil zeggen. Aangezien het dus een beetje lakse vent is durf ik niet mn nieuw rekeningnr door te geven zodat ik het oude kan opzeggen, bang dat het dan helemaal verkeerd gaat.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem148

Bericht 03 Mrt 2015 17:20

Re: Nog geen borg terug garage

Je kunt bij de bank een ander rekening nummer doorgeven voor zoiets.
Persoonlijk zou ik er ook liever mee wachten.
Wat vervelend dat die man zo doet. Ik zou het de volgende keer aangetekend versturen zodat je bewijs hebt van versturen. Hoe lang wacht je nu precies op de borg?
bel anders een keer met een anoniem nummer?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 03 Mrt 2015 21:02

Re: Nog geen borg terug garage

Dat t niet aankomt twijfel ik niet over. En anders, zijn pakkie aan dat hij zn dingen niet op orde heeft en al snel weg gooit. In principe had ik nog niet eens een kopie hoeven opsturen vind ik, zijn verantwoording.
Anoniem bellen neemt ie ook niet op.
Ik vraag me nu af wat ik kan doen om 'druk uit te oefenen'. Het kan toch niet zo zijn dat ik afhankelijk ben van hem?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers