Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tussen hoop, angst en verdriet

<<

Anoniem149

Bericht 02 Mrt 2015 02:47

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Fijn om te lezen dat het beter gaat, hopelijk zet deze stijgende lijn zich voort. Snap dat het voor jou een rollercoaster van emoties is. sterkte :hug:
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 02 Mrt 2015 23:01

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat fijn dat het beter gaat met jouw moeder. Goed dat je aan jezelf denkt en niet gaat werken.
<<

Anoniem110

Bericht 02 Mrt 2015 23:09

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Dank jullie wel. Ik heb vandaag een ziekte dag gehad. Emotioneel ben ik een wrak maar begin het wel een plek te geven.
Mijn moeder doet het goed alleen beseft ze zich niet helemaal wat er gebeurt is maar ook niet dat een volgende keer fataal kan zijn.
Ook mijn familie wil het niet in zien en boks ik op tegen mensen die graag hun kop in het zand steken.

Ze heeft helaas toch een complicatie eraan over gehouden. Gezien haar toren hoge bloeddruk vermoed ik dat dat de boosdoener is van de trombose in haar halsslagader. Ze weet zelf niet goed wat het inhoud alleen dat ze nu nog meer medicijnen krijgt.
Ik ben vandaag te hard geweest maar ik kon niet anders. Ze heeft een ntbr beleid gekregen en dat betekent dat ze dus niet meer gaan reanimeren. Logisch want ze zou er nooit goed uit kunnen komen. Echter heeft zij er veel moeite mee en wilt wel gereanimeerd worden zonder zich te realiseren wat de gevolgen zijn. En dan sta je daar als dochter met medische kennis je moeder uit te leggen wat het allemaal in houd en waar ze over moet nadenken ect.
Op dit soort momenten wilde ik dat ik die kennis niet had gehad.

Nu ook met de trombose. Ik heb haar naar arts verwezen voor uitleg. Ik kan het uitleggen maar weiger in dit geval. Mijn zus ziet mij sowieso al als boeman.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 02 Mrt 2015 23:57

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat vervelend dat je het gevoel hebt zo tegen iedereen op te moeten boksen Nonnevot, heel rot dat ze je blijkbaar niet serieus nemen. Sterkte met de hele situatie, hopelijk kan een arts wel tot je moeder en de rest van je familie doordringen.
Laatst gewijzigd door Pineco op 03 Mrt 2015 00:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11570

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Mrt 2015 00:00

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Je hebt het goed aangepakt. Rustig blijven en voor haar denken. :hug: soms moet je ff de regie over nemen.
2015 💙
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Mrt 2015 10:58

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat kan er in een paar dagen tijd toch veel veranderen. Sterkte met alles, je doet het prima.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers