Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opdrachten vrijgezellenfeest

<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 29 Sep 2013 09:09

Opdrachten vrijgezellenfeest

Volgende week heb ik het vrijgezellenfeest van een vriendin. Nu moeten we opdrachten verzinnen waar ze in de stad geld mee kan verdienen of mee voorschut staat. Hoe gekker hoe beter (zegt haar zus).
Ook gaan er ook een hoop cupcakes mee. Hier mogen ook opdrachten mee verzonnen worden (hoeft niet voor geld). Nu ben ik zelf helemaal inspiratieloos. Jullie nog leuke ideeën?
Ons boefje 24-08-2010
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 29 Sep 2013 09:18

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Ik ben in de stad ooit eens een groep meiden tegengekomen die lolly's verkochten, zij deden dat alleen aan jongens geloof ik. Zou je met de cupcakes ook kunnen doen.

Zijn de cupcakes al versierd? Anders zou je daar nog een opdracht om heen kunnen verzinnen, dat ze aan het eind van de dag zoveel versierde cupcakes moet hebben.

Verder heb ik wel eens gezien dat een a.s. bruid labeltjes uit boxershorts moest knippen bij mannen. Dan zou je een cupcake kunnen ruilen tegen een labeltje.

Verder kom ik nu ook even niet...
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem16

Bericht 29 Sep 2013 13:01

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Weet je zeker dat zij dit leuk gaat vinden? Ik zou wanneer zij het type er niet voor zou zijn niet te rare dingen bedenken.
<<

Anoniem185

Bericht 29 Sep 2013 13:08

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Printje schreef:Weet je zeker dat zij dit leuk gaat vinden? Ik zou wanneer zij het type er niet voor zou zijn niet te rare dingen bedenken.
Daar zou ik inderdaad mee uitkijken. Het moet natuurlijk wel leuk en gezellig blijven.
<<

Anoniem16

Bericht 29 Sep 2013 13:14

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Lampenkapje schreef:
Printje schreef:Weet je zeker dat zij dit leuk gaat vinden? Ik zou wanneer zij het type er niet voor zou zijn niet te rare dingen bedenken.
Daar zou ik inderdaad mee uitkijken. Het moet natuurlijk wel leuk en gezellig blijven.


Ja precies, ik zou zulke dingen echt vreselijk vinden. Ik zou dus echt wel kijken naar wat voor type het is en of zij het leuk vindt. Zus kan het allemaal wel geweldig leuk vinden maar dat is niet het belangrijkste natuurlijk.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 29 Sep 2013 16:05

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Het wordt georganiseerd door de zus van de bruid. Dan mag je er redelijkerwijs toch wel vanuit gaan dat de bruid opdrachten leuk vindt om te doen?

1) Cupcakes ruilen tegen iets anders (zuurtjes, sleutelhangers, etc.)
2) Cupcakes weggeven aan minder bedeelden (voor tha good feeling)
3) Cupcakes hooghouden
4) Cupcakes opeten zonder handen
5) Cupcakes beelden bouwen en vragen aan mensen wat ze ervan vinden en dit filmen
<<

Anoniem273

Bericht 29 Sep 2013 19:13

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Lijkt me echt verschrikkelijk als vrijgezellenfeest.
<<

Anoniem20

Bericht 29 Sep 2013 19:32

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Aziraphale schreef:Lijkt me echt verschrikkelijk als vrijgezellenfeest.



Mij persoonlijk ook...maar idd, neem aan dat de zus wel weet wat zij wel en niet leuk vindt.
<<

Anoniem44

Bericht 29 Sep 2013 19:33

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Angela schreef:
Verder heb ik wel eens gezien dat een a.s. bruid labeltjes uit boxershorts moest knippen bij mannen. Dan zou je een cupcake kunnen ruilen tegen een labeltje.

Nou, nou, nou. Wat een pikante toestand :laughcry:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 29 Sep 2013 19:40

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

TO kent haar toch ook als vriendin dus ik zou als ik haar was zelf inschatten hoe die vriendin die opdrachten zou vinden en daar op af stemmen en niet op de mening van een zus. Je zult maar een zus hebben die dit soort dingen zelf wel leuk vind, of in elk geval dat een ander ze zou moeten doen.

Ik vind dit soort dingen zelf verschrikkelijk.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem44

Bericht 29 Sep 2013 19:43

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Ik vind het ook verschrikkelijk. Zeker wanneer de opdrachten te maken hebben met seks/mannen etc. Je gaat trouwen, je bent niet ineens weer 15 en een giechelig meisje dat nooit een piemel van dichtbij heeft gezien,
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 29 Sep 2013 19:48

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Ze gaat de opdrachten wel leuk vinden. Ze is wel in voor die dingen. Er komt ook een stripper :silent: . Maar ik zou er ook niet blij van worden. Maar zij kan het wel waarderen.
Ze hadden ook zo snel mogelijk een cupcake opeten, wedstrijdje lopen met een lepel in de mond met een cupcake, als straatmuzikant geld verdienen.

Happinaz: Daar kan ik wel wat mee :thumbup:
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem16

Bericht 29 Sep 2013 19:53

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

gelukkig, ik zou zulke dingen echt vreselijk inden haha. Mijn vrijgezellenfeest was gewoon gezellig zonder rare kleding, rare spelletjes ze wisten heel goed dat dat niets voor mij zou zijn.
<<

Anoniem44

Bericht 29 Sep 2013 19:55

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Iiiiiiiil, een stripper, dat vind ik altijd zulke vieze mannetjes, brrrrrr.......
<<

Anoniem193

Bericht 30 Sep 2013 09:30

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Er zijn ook hele mooie strippers hoor ED.
<<

Anoniem123

Bericht 30 Sep 2013 09:34

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

-ED- schreef:
Angela schreef:
Verder heb ik wel eens gezien dat een a.s. bruid labeltjes uit boxershorts moest knippen bij mannen. Dan zou je een cupcake kunnen ruilen tegen een labeltje.

Nou, nou, nou. Wat een pikante toestand :laughcry:


:^^: :thumbup:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 30 Sep 2013 10:02

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Ik zou het juist geweldig vinden! Het hoort er ook echt bij, anders is het een vriendinnendag meer. Nee met m'n vrijgezellefeest wil ik met schaamrood op mijn wangen rondlopen en heel veel lachen. Oh en die stripper die stuur ik daarna ook naar het feestje van mijn toekomstige man. Het is gewoon een lolletje mensen.
<<

Anoniem321

Bericht 30 Sep 2013 12:52

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Ja, maar een lolletje moet het ook blijven. Ik zie soms vriend(inn)engroepen rondlopen waarvan de bruid(egom) in een enorm belachelijk pak loopt en de genantste dingen moet doen.
Voor lul zetten noem ik geen lolletje meer.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Sep 2013 13:32

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Ik hou er ook niet van, maar als de bruid het zelf maar leuk vindt toch?
Maar goed, hierdoor heb ik zelf niet veel inspiratie. Het cupcakes ruilen is misschien wel leuk? Dat jullie van te voren een lijstje maken en dat zij met die cupcakes als ruilmiddel moet proberen die items allemaal te verzamelen ofzo?
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 30 Sep 2013 21:11

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Mizz_S: Dat is ook een leuk idee. Zal dat ook is in de groep gooien.

We hebben nu zo'n 12 opdrachten (zullen het niet allemaal worden). Ze krijgt idd ook een belachelijk pak aan. Een varkenspak. Dit verwacht ze zelf al, omdat ze hetzelfde bij haar schoonzus gedaan heeft. Maar hier zit ze echt niet mee.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Sep 2013 22:12

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Ik vind dit altijd wel een leuke opdracht, maar ik weet niet of het in jullie straatje past:

- verzamel tips voor een goed huwelijk van wat oudere of bejaarde echtparen
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem 3

Bericht 01 Okt 2013 10:47

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 14:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 01 Okt 2013 12:33

Re: Opdrachten vrijgezellenfeest

Bij het vrijgezellenfeest van vriendin van me, hadden we ook opdrachten bedacht, op straat muziek maken en 2,- verdienen, labeltjes uit boxershorts knippen, met zoveel mannen tegelijk op de foto, 5 condooms zien te krijgen, en meer van dat soort opdrachten.
Mocht ik later trouwen, wil ik ook een vrijgezellenfeest met de gekste opdrachten, hoe gekker hoe beter. :D

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers