Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 11:08

Re: Datetopic

Victoria! Je bent zwanger! Aaah wat spannend en GEFELICITEERD!!!

RYW: oeh wat een bijzondere wending! Jammer van de huidige leukerd, maar ja, als je niet verliefd bent.. Weet hij het al?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem198

Bericht 29 Sep 2013 11:56

Re: Datetopic

Bliss, dank je! Zeker spannend vind het nog steeds een raar idee.

Jij nog wat gehoord van de leuke man?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 29 Sep 2013 12:17

Re: Datetopic

Leuk Bliss! Ik ging even op je FB kijken met wie je onlangs vrienden was geworden.. Zag ik zijn naam en Jef Alberts. Zat ik nog serieus een paar seconde te balen welke van de twee het nou zou zijn. Tot ik Jef Alberts' profielfoto zag :laughcry: :laughcry:
<<

Reva

Bericht 29 Sep 2013 12:19

Re: Datetopic

Toet schreef:Leuk Bliss! Ik ging even op je FB kijken met wie je onlangs vrienden was geworden.. Zag ik zijn naam en Jef Alberts. Zat ik nog serieus een paar seconde te balen welke van de twee het nou zou zijn. Tot ik Jef Alberts' profielfoto zag :laughcry: :laughcry:


Ik ga kapot :lol:
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:33

Bericht 29 Sep 2013 12:24

Re: Datetopic

Super leuk Bliss! Ik heb je niet op fb dus ik blijf nieuwsgierig hoe hij eruit ziet. Heb je nog een reactie gehad? :cheering:
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 29 Sep 2013 12:26

Re: Datetopic

Ik ben ook benieuwd of je nog iets gehoord hebt Bliss?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 14:09

Re: Datetopic

Toet schreef:Leuk Bliss! Ik ging even op je FB kijken met wie je onlangs vrienden was geworden.. Zag ik zijn naam en Jef Alberts. Zat ik nog serieus een paar seconde te balen welke van de twee het nou zou zijn. Tot ik Jef Alberts' profielfoto zag :laughcry: :laughcry:


Hahahaha ja een vriendin van een vriendin van mij heeft dat profiel van Jef Alberts aangemaakt en post dus af en toe een update alsof het echt van Jef is: hilarisch :D Maar nee, het is die andere dus, al vind ik dat wel een stomme foto. Maar toch was ie leuk! Maar goed, ik heb sinds mijn bericht van gisteravond niks meer gehoord, dus ik begin 'm alweer te knijpen (probeer ik niet te doen, maar gaat he-le-maal vanzelf :laughcry:)!

Hoe toevallig is het trouwens dat ik mezelf deze week officieel tot Bridget Jones heb uitgeroepen en ik een man tegenkom met dezelfde naam als de man waar Bridget mee eindigt?!
❤ 7 juni 2018
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:33

Bericht 29 Sep 2013 14:15

Re: Datetopic

Kan ik me helemaal voorstellen, maar als hij jou ook echt wel een leuke meid vond en je beter wil leren kennen komt het echt wel goed!
Super toevallig!! Hoe ben je er op gekomen?
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 14:18

Re: Datetopic

Janelie schreef:Kan ik me helemaal voorstellen, maar als hij jou ook echt wel een leuke meid vond en je beter wil leren kennen komt het echt wel goed!
Super toevallig!! Hoe ben je er op gekomen?


Hoe ben ik waarop gekomen?
❤ 7 juni 2018
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:33

Bericht 29 Sep 2013 14:29

Re: Datetopic

Dat je jezelf als Bridget Jones had uitgeroepen?
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 14:31

Re: Datetopic

Ik kon me na de opmerking van Toet niet bedwingen en heb ook even gekeken. Leuke gozer, Bliss! Ik hoop dat hij snel iets laat horen.

Ik kwam net thuis en de buurman ging net weg, dus we hebben elkaar even diep in de ogen gekeken vanuit de auto en toen heb ik zijn parkeerplaats ingepikt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 14:35

Re: Datetopic

Janelie schreef:Dat je jezelf als Bridget Jones had uitgeroepen?


Ik voel me altijd al een Bridget Jones, ik kan me erg goed met haar identificeren (het gedoe met de mannen, het diëten, het roken/drinken/emo-eten, de klunzigheid, ik bén haar gewoon) en toen ik afgelopen maandag 30 werd was het officieel ;) Toen heb ik m'n profielfoto op FB in Bridget veranderd haha. Gelukkig kwam het met haar uiteindelijk goed.
Ik heb de man ook verteld hierover (ik vond dat ik de profielfoto ff moest verklaren), weet niet of dat nou zo'n slimme zet was :silent: Nou ja ik zei dat ik gisteren de BJ-films weer had gekeken (kijk ik eens in de zoveel tijd) en dat ik me altijd goed met haar kan identificeren, vandaar ook de profielfoto. Hmm ik weet niet of dit mij aantrekkelijker maakt :confused:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 14:36

Re: Datetopic

Nyx schreef:Ik kon me na de opmerking van Toet niet bedwingen en heb ook even gekeken. Leuke gozer, Bliss! Ik hoop dat hij snel iets laat horen.

Ik kwam net thuis en de buurman ging net weg, dus we hebben elkaar even diep in de ogen gekeken vanuit de auto en toen heb ik zijn parkeerplaats ingepikt.


Hè kan jij dat zomaar zien dan, terwijl we geen vrienden zijn?
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 14:40

Re: Datetopic

Ja, dat blijkt. Ik vroeg me al af of zoiets wel de bedoeling is, want zelf heb ik alles uitgeschakeld voor mensen die geen vrienden met mij zijn. Ik heb het volgens mij zelfs uitgeschakeld voor mensen die wel mijn vrienden zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 14:41

Re: Datetopic

Hmm, ik dacht ook dat ik dingen goed had afgesloten! Ga er nog eens naar kijken.
Edit: als het goed is, kun je het nu niet meer zien.
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 14:58

Re: Datetopic

Ik vond het wel zo netjes om nu ook even te kijken en inderdaad, ik zie nu alleen nog maar de gemeenschappelijke vrienden.
<<

Anoniem130

Bericht 29 Sep 2013 15:21

Re: Datetopic

Hij lijkt leuk hoor Bliss! Zijn kleding vind ik echt 3x niks, maar misschien heeft hij ook betere foto's wat dat betreft. Hij is iig niet lelijk! En dus lang?! Leuk!

Wat betreft BJ: niet echt de meest aantrekkelijke vrouw om je mee te identificeren voor een man in date-land denk ik. Had gewoon gezegd dat het een grapje was voor je vrijgezelle dertigste. Maar als hij daar echt op afknapt was hij ook al niet geinteresseerd genoeg. Als hij je leuk vind, zal hij daar best om kunnen lachen lijkt me.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 15:48

Re: Datetopic

Whatever schreef:Hij lijkt leuk hoor Bliss! Zijn kleding vind ik echt 3x niks, maar misschien heeft hij ook betere foto's wat dat betreft. Hij is iig niet lelijk! En dus lang?! Leuk!

Wat betreft BJ: niet echt de meest aantrekkelijke vrouw om je mee te identificeren voor een man in date-land denk ik. Had gewoon gezegd dat het een grapje was voor je vrijgezelle dertigste. Maar als hij daar echt op afknapt was hij ook al niet geinteresseerd genoeg. Als hij je leuk vind, zal hij daar best om kunnen lachen lijkt me.


Haha nee dat bedacht ik me dus ook, dus hopelijk heb ik niet m'n eigen glazen ingegooid nu :laughcry: En hij is heel lang ja, 2.02m! Hij had vrijdag wel leuke kleding aan geloof ik :) Ik had hem eerst al wel gezien in de kroeg (tja moeilijk over het hoofd te zien dus), maar dacht niet meteen: wow! Pas toen we aan de praat raakten bleek het een hele gezellige en spontane kerel te zijn en maakte het me niet meer uit dat ie niet direct mijn type was.

Ik ga mn profielfoto op FB maar weer ff terug veranderen denk ik :nerd:
Laatst gewijzigd door Bliss op 29 Sep 2013 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem130

Bericht 29 Sep 2013 15:49

Re: Datetopic

Haha, lange mannen vallen mij ook sowieso altijd wel op. Enerzijds omdat ze lang zijn en anderzijds omdat ik altijd onbewust lange mannen/mensen spot als ik in een ruimte ben.. :P
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 15:56

Re: Datetopic

Whatever schreef:Haha, lange mannen vallen mij ook sowieso altijd wel op. Enerzijds omdat ze lang zijn en anderzijds omdat ik altijd onbewust lange mannen/mensen spot als ik in een ruimte ben.. :P


Haha ja dat heb ik precies hetzelfde hoor, 'soort zoekt soort' zullen we maar zeggen :D
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 16:24

Re: Datetopic

Ha, ik zei toch gisteren al dat ik een foto van hem herkende van eMatching? (al wat langer geleden geloof ik) Nu ging ik toch nog eens kijken of hij daar nog steeds een profiel heeft en toen vond ik hem dus en ik kan me erg goed vinden in de tekst die hij daar heeft staan! Ik zie een match hoor, nu nog kijken of hij het ook ziet.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 29 Sep 2013 17:02

Re: Datetopic

Leuke gast Bliss!

Is hij Fries?

Hopelijk ziet hij ook een match in jullie, tot die tijd moet je relaxen :P
<<

Anoniem130

Bericht 29 Sep 2013 17:04

Re: Datetopic

En nu niet gaan zeggen dat je hem op ematching hebt opgezocht he.. ;)

Wel goed nieuws iig dat hij op zoek is!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Sep 2013 17:17

Re: Datetopic

Fries? Haha, nee. Hoezo?
Whatever, nee dat zal ik niet zeggen! Ik moet eerst eens nadenken voor ik iets zeg ook. Idd goed nieuws dat ie op zoek is. Hij zei vrijdag al dat al z'n vrienden een relatie hebben en hij is geloof ik de enige vrijgezel. Hij checkte wel of ik ook vrijgezel was. Aaah zenuwslopend weer. Ik ben ter afleiding een film gaan kijken, maar nu zit ik nog steeds FB te checken tussendoor :/
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 29 Sep 2013 19:51

Re: Datetopic

Zag ergens een vlag op de achtergrond haha.

Lekker afleiding zoeken Bliss. Beter dan je mobiel checken.

@Nyx, aan de ene kant vind ik het leuk voor je, aan de andere kant ben ik behoedzaam. Het kan door mijn wantrouwen zijn hoor. Maar als je een hele leuke hebt en die ander wilde eerst niet ... Heb je het al verteld aan die perfecte huidige date? En hoe vind je het dat die oude/nieuwe date nu 4 weken weg is? Waar is hij heen trouwens? Sorry een beetje warrig, zoveel wat ik erover wil weten om fatsoenlijk erop kan reageren. Al kan ik een ding al zeggen: tegen gevoel vechten is moeilijk en niet (altijd) nodig en ik wens je al het geluk toe! (misschien daarom juist ook dat ik ook waakzaam ben)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers