Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lang weekend weg... Waar naar toe?

<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 01 Mrt 2015 20:28

Lang weekend weg... Waar naar toe?

Eind mei gaan mijn man en ik samen een lang weekend weg.
We willen naar een stad in het buitenland. Evt met vliegtuig, maakt ons niks uit.
Heeft iemand leuke ideeën of een leuk hotelletje?
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Mrt 2015 20:51

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Praag, Barcelona, Boedapest..
Er zijn zoveel mooie steden in Europa!

Hotelletjes weet ik zo niet.. Ik bedenk altijd eerst waar ik heen wil en ga dan een beetje kijken voor een leuk hotel. Uiteindelijk twijfel ik tussen 2/3/4 en kan ik niet kiezen, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 01 Mrt 2015 20:56

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Haha!
Ik neig zelf ook naar barcalona, maar daar is mijn man al geweest.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Mrt 2015 20:59

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Praag vond ik zelf echt een aanrader. Mijn man, die totaal niet van de steden is, zou daar ook zo nog eens heen willen. Dat vond ik echt wat zeggen, haha.
Boedapest en Wenen lijken mij ook heel leuk.
Het is denk ik ook net een beetje wat je zoekt en wat jullie leuk vinden. Mijn man vindt oude gebouwen en een stukje geschiedenis eigenlijk het enige leuke aan steden. Oh en bier drinken op een terrasje in de zon, hihi.
Oh, Rome is ook mooi! Lekker cliché, maar moet je toch gezien hebben.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 01 Mrt 2015 21:12

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Ik zou voor Wenen gaan. Het lijkt mij een ontzettend leuke stad en de dierentuin van Wenen staat op ons verlanglijstje om ooit eens te bezoeken. Schijnt erg mooi te zijn.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 01 Mrt 2015 21:32

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Praag is inderdaad leuk om heen te gaan. Parijs of Barcelona vind ik ook aanraders. Hotels weet ik helaas niet.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Mrt 2015 21:42

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Kissyfur schreef:Ik zou voor Wenen gaan. Het lijkt mij een ontzettend leuke stad en de dierentuin van Wenen staat op ons verlanglijstje om ooit eens te bezoeken. Schijnt erg mooi te zijn.


Wenen is fantastisch en die dierentuin is echt de moeite waard. Alleen welk weekend willen jullie? Pinksterweekend? of week later? In Wenen is in mei ook het Eurovisiesongfestival dus extra druk.

En verder wat vinden jullie leuk? Gebouwen, musea, winkelen? Festival?

Dit lijkt me ook erg leuk/mooi: Andalusie en dan paar steden combineren in dat weekend http://travelersmagazine.nl/granada-cordoba-en-sevilla/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Mrt 2015 21:44

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Milaan en dan de World Expo 2015 meenemen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mrt 2015 22:12

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Wij willen over twee weken ook een weekendje weg met vrienden. Zitten nu aan het wijngebied van de Moezel in Duitsland te denken. Lekker kneuterig maar best heel mooi en maar drie en een half uurtjes rijden.

Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 01 Mrt 2015 22:20

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Jullie noemen wel allemaal steden op die wij nog helemaal niet hadden bedacht.

Het maakt ons niet heel veel uit hoe de stad er uit ziet. We vinden het heerlijk om gewoon stom te slenteren, veel te veel geld uit te geven en gewoon bij elkaar zijn zonder kinderen.

We gaan normaal maar 1 nachtje en nu iedergeval 3 als het er geen 4 worden.

We gaan het laatste weekend van mei. Wenen komt hier op het optie lijstje!

Parijs leek ons ook leuk maar eerlijk gezegd durf ik dat nu niet zo goed vanwege al die terreur. En ja, dan kan overal gebeuren mar Parijs is nu zoveel in de aandacht.
Ik wil ook pas nadat ons testament volledig is geregeld. Stom eigenlijk maar dat geeft mij wel,rust. Ik laat wel mijn 3 kinderen thuis.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mrt 2015 22:22

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Oh als je echt naar een stad wilt, zou ik mijn suggestie niet doen.

Ik wil zelf graag weer eens naar Londen, en nog eens naar Stockholm. Leuk in de winter, maar ook zeker in de lente of zomer denk ik!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Mrt 2015 22:23

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Rome is ook super leuk voor een dag of 4 en het is daar eind mei heel mooi weer!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Mrt 2015 22:26

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Marin: vrienden van me gaan al jaren elk jaar een weekend naar Cochem, dus als je daar in de buurt bent vergeet niet dan niet om (spaghetti) ijs te eten bij http://www.bortolot.de/de/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mrt 2015 23:01

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Oeh goeie tip. Lekker!
<<

Anoniem313

Bericht 02 Mrt 2015 08:05

Re: Lang weekend weg... Waar naar toe?

Wij gaan met Pasen een lang weekend naar London. Een paar voor ons nieuwe buurten verkennen, veel koffie drinken en lekker eten. Teveel geld uitgeven kan daar ook prima in mijn ervaring ;)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers