Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw grootste hobby?

<<

Anoniem123

Bericht 20 Feb 2015 07:06

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Creatief bezig zijn. Ene keer haak ik weer een tijdje, andere keer komt de naaimachine weer te voorschijn. Ook vind ik scrappen en kaarten maken leuk.

Koken en bakken is ook e e n grote hobby van mij. Ik vind het heerlijk om urenlang in kookboeken te kijken of recepten op internet op te zoeken. En daadwerkelijk bakken of koken. Ik besteed hier de meeste vrije tijd aan.

En met de kinderen vind ik het leuk om dingen te ondernemen. Naar de ballenbak of zwemmen, rondje wandelen of fietsen. Heb een abbo op een dierenparkje hier in de buurt en vanaf april ook sprookjeswonderland. We gaan graag als gezin weg maar sjouw ook gerust alleen met de kinderen weg.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 20 Feb 2015 14:40

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Haken en series kijken (eigenlijk altijd tegelijkertijd).
Dat doe ik zeker 6 uur in de week. Momenteel werk ik tijdelijk minder dus is het vaak meer.
Verder sowieso creatieve dingen: borduren, scrappen, sieraden maken, kleuren, schilderen, bakken.

Verder ga ik graag naar concerten, uit eten en weekendjes/nachtjes weg.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 20 Feb 2015 20:29

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Sinds een paar maanden vind ik het super leuk om te bloggen. Dagelijks komt er een nieuwe post online. Ik ben hier dus vrijwel dagelijks mee bezig. Zeker wel een uur per dag denk ik, soms wat meer soms wat minder. Ik vind het vooral leuk om van me af te schrijven en de leuke reacties van lezers :)
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 20 Feb 2015 21:06

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Ik zit te denken en ik kan niet echt een specifiek iets bedenken.. Zijn wel meerdere dingen die ik leuk vind, maar echt een hobby kan ik het niet noemen.
<<

Anoniem88

Bericht 20 Feb 2015 21:10

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Alles wat met de post te maken heeft. Of nouja, post die mensen onderling naar elkaar sturen dan, geen rekeningen enzo.
Denk aan snail mail, postcrossing, penvriendinnen, traveling notebook-projecten etc. Alhoewel dit alles nu stil ligt trouwens. Ik wil het heel graag weer oppakken maar stel het steeds uit.
<<

Anoniem287

Bericht 20 Feb 2015 21:33

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Ehh tot mijn schaamte moet ik bekennen dat series en films kijken mijn grootste hobby is…. :redface:
<<

Anoniem304

Bericht 20 Feb 2015 22:18

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Siamsa schreef:Ehh tot mijn schaamte moet ik bekennen dat series en films kijken mijn grootste hobby is…. :redface:

Cool toch? ;)
<<

Anoniem287

Bericht 20 Feb 2015 22:22

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Stiekem wil ik ook gewoon iets kunnen waar ik goed in ben. Ik heb tot nu toe aardig wat verschillende dingen geprobeerd, van ballet tot tennis, van schilderen tot dwarsfluit spelen, maar nergens blonk ik echt in uit. Snif! Niet dat je ergens per se goed in moet zijn om het een hobby te kunnen laten zijn, maar toch.
<<

Anoniem216

Bericht 20 Feb 2015 22:45

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Handwerken. Ik borduur, haak, vilt en naaien (dat laatste is alleen kleding repareren, maar toch leuk om te doen). Heerlijk prutsen op de bank en lekker tv kijken en dan films en series. Postcrossing was ook een hele grote hobby, kaartjes sturen en ontvangen, super leuk. Het ligt alleen heel erg stil.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Feb 2015 22:54

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Dimmel ik ben net begonnen met postcrossing. Ben je gestopt om de kosten?
<<

Anoniem216

Bericht 20 Feb 2015 22:59

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Nee de kosten waren het probleem niet, maar tijdgebrek is het grootste probleem. En ik heb er geen ruimte voor. Ik scande mijn kaart en altijd in, maar geen plek voor de scanner. Ik hoop in een volgend huis meer ruimte te hebben en misschien dan ook meer tijd. Het is zo'n leuke hobby met vaak hele leuke mensen.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Feb 2015 23:22

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Ik zal je geen linkje sturen van een hand scanner haha :P
<<

Anoniem216

Bericht 20 Feb 2015 23:26

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Nooit geweten dat dat bestaat, je leert nog eens wat haha.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Feb 2015 23:31

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Ik had er ook nooit van gehoord, maar hoorde er van van een kleur fanaat. Die scande zo haar kleurplaten. Zo'n kleurboek onder de scanner is ook lastig dus vandaar haha.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 21 Feb 2015 00:36

Re: Wat is jouw grootste hobby?

- Scrappen
- fotografie
- schrijven

Oke, ook teveel, maar goed. Dit doe ik het liefst. Schrijven doe ik heel veel, dagelijks met een vriendin. De rest staat door verhuizen en energie tekort even heel laag.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 21 Feb 2015 01:27

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Zingen, dat is echt pure ontspanning voor mij, ook omdat ik dan even een avond zonder de kinderen ben :-) Op vrijdag repeteren we altijd (ik zing in een jongerenkoor), dan ben ik inclusief reistijd zo'n 3 uur kwijt. Een stuk of 8 uitvoeringen per jaar en ik zit in het bestuur, dus ook nog gemiddeld 2 uur per week aan administratieve taken die bij het koor/zingen horen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem140

Bericht 23 Feb 2015 08:54

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Muziek, en dat is onder te verdelen in het spelen in mijn eigen vereniging, mijn studie, maar ook mijn interesse in muziekgeschiedenis, het luisteren van (klassieke) muziek.
Verder lees ik graag en kijk ik graag series of films.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 23 Feb 2015 10:45

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Fotografie, voornamelijk kinderen.
En een aantal nederlandstalige zangers die ik regelmatig op zoek tijdens optredens.
Theater

Hoeveel tijd ik er aan besteed is verschillend.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 28 Feb 2015 21:51

Re: Wat is jouw grootste hobby?

-Series kijken, absoluut op nummer 1. Ik kijk elke dag minimaal 1 aflevering. Tenzij dat ik in de avond afspraken heb.
-Schrijven vind ik zo af en toe leuk om te doen. Ik ben wel eens aan een boek begonnen, maar daar kwam ik toch niet helemaal uit. Nu schrijf ik zo af en toe in blog vorm. Puur voor mezelf, laat het niet aan anderen lezen.
-Stedentrips, ik ben echt gek op steden. Ik probeer 1 of 2x per jaar op stedentrip te gaan.
-Auto rijden, vooral als het rustig is op de weg en je flink het gaspedaal in kan trappen, radio aan. Heerlijk! Ik rij dagelijks ongeveer een uur voor m'n werk.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Mrt 2015 19:02

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Turnen is een grote hobby van mij. Ik doe dit maar 1 uurtje in de week, maar al zou meer mogelijk zijn zou ik het veel vaker doen.
Daarbij is wandelen met de hond ook een grote hobby, ik kan daar echt van genieten om lekker de polder in te lopen en eventjes m'n hoofd leegmaken.
<<

Anoniem156

Bericht 01 Mrt 2015 22:44

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Ehmm ik denk dat bloggen op dit moment mijn grootste hobby is.
Ik vind het superleuk om te doen, vind het heel tof om de foto's te maken, te bewerken en de artikelen te schrijven.
Ik kijk ook graag naar series, vind sporten heel erg leuk en ik dans wekelijks.
Het lijkt mij wel heel leuk om creatief te zijn en daarin een hobby te hebben, maar dat ben ik niet.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Mrt 2015 23:49

Re: Wat is jouw grootste hobby?

Mijn hond. Heeeeel veel wandelen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron