Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vloerverwarming

<<

Anoniem154

Bericht 25 Feb 2015 17:34

Vloerverwarming

Wie heeft er vloerverwarming aan laten leggen?

Als hoofdverwarming, of bijverwarming? Hoeveel heeft het gekost (per x m2)?
En hebben jullie plavuizen erop of...?

Mijn man wil in ons evt toekomstige huis perse vloerverwaming...dus moet mij er toch maar eens in gaan verdiepen.
<<

Anoniem171

Bericht 25 Feb 2015 21:25

Re: Vloerverwarming

Wij krijgen in ons nieuwe huis ook vloerverwarming als bij bijverwarming (4 groepen). In verband met de grootte van de ruimte moesten we ook radiatoren (ivm kouvat bij deuren en ramen).

Ik weet alleen wat we voor alles kwijt zijn, 4000 euro. Dat is voor aanleg vloerverwarming, 3 radiotoren en de convectorput in de keuken aanpassen.

Wij leggen er laminaat op dat geschikt is voor vloerverwarming.

Hoe het bevalt kan ik je vertellen na 18 april :palm: (vloer wordt morgen gestort en moet 6 weken drogen).
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 25 Feb 2015 22:17

Re: Vloerverwarming

Hier vloerverwarming als hoofdverwarming met pvc vloer er op. Kosten weet ik niet, want dit zat standaard in de woning. Wij hebben dus nergens radiatoren.
Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 25 Feb 2015 22:26

Re: Vloerverwarming

Gaat snel nana, jullie huis is voor mijn gevoel net verkocht :) leuk dat jullie al iets gevonden hebben!
Hmm...4000 is best veel, als er dan ook nog plavuizen bij komen....is dat laminaat veel duurder dan normaal laminaat?

Annie, een pvcvloer ligt ook aardig vast in de vloer toch? Zal eens googlen welke keuze een pvc vloer precies heeft.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 25 Feb 2015 22:35

Re: Vloerverwarming

Wolbol schreef:Annie, een pvcvloer ligt ook aardig vast in de vloer toch? Zal eens googlen welke keuze een pvc vloer precies heeft.


Bij ons is de vloer verlijmd, maar er bestaat ook klik pvc.
Afbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 25 Feb 2015 22:49

Re: Vloerverwarming

Wij hebben voor een eventueel toekomstig huis ook georiënteerd op laminaat op vloerverwarming, maar dat was niet veel duurder. Alhoewel, er schijnen twee soorten vloerverwarming te zijn. Veel laminaat kan gewoon op een van de twee.
<<

Anoniem127

Bericht 25 Feb 2015 22:55

Re: Vloerverwarming

In mijn vorige huis zat het door het hele huis heen als hoofdverwarming. Er lagen plavuizen op en zo'n pvc (zo heet dat toch?) vloer.
<<

Anoniem127

Bericht 25 Feb 2015 22:58

Re: Vloerverwarming

Op de badkamer was de vloerverwarming erg aangenaam, in de rest van het huis vond ik het minder fijn dat radiatoren. Nu kan ik als ik het koud heb even tegen een radiator aanstaan en lekker opwarmen. Vloerverwarming geeft veel gelijkmatigere hitte af en die fijne stralingswarmte heb je dan niet. Het was wel heel goedkoop, lage energierekening.
<<

Anoniem171

Bericht 25 Feb 2015 23:59

Re: Vloerverwarming

Wolbol schreef:Gaat snel nana, jullie huis is voor mijn gevoel net verkocht :) leuk dat jullie al iets gevonden hebben!
Hmm...4000 is best veel, als er dan ook nog plavuizen bij komen....is dat laminaat veel duurder dan normaal laminaat?


Ja het is ook snel gegaan met koop en verkoop, achteraf is alles binnen twee weken gegaan.
2 februari hebben wij de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, 1 april moeten we uit ons oude huis.

Ons laminaat is 24,95 euro, het is XXL laminaat gekocht bij laminaat park in Leeuwarden.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers