Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 23 Feb 2015 14:27

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Ja, Marin was ook bij die meeting in Utrecht. Haha grappig dat je dat van Alex nog weet, ik kan me dat ook nog goed herinneren. Zij was toen geloof ik ook verloofd en ging dat jaar (of het jaar erop?) trouwen. Jij hebt mij en Kim toen nog in Tilburg afgezet denk ik.
2012 & 2016
<<

Anoniem255

Bericht 23 Feb 2015 16:01

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Ooh dat klopt inderdaad!
Zijn we toen niet ook ergens wezen eten? Een soort wok/chinees achtig iets?
<<

Anoniem301

Bericht 23 Feb 2015 16:08

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Weetjewel schreef:met Kruikje heb ik de meest bizarre shit meegemaakt.

Vertel!

Ik denk dat mijn eerste meeting met Jacolien en Rood was. Toen heette ze Gurkie geloof ik!

Poubelle bedoel je niet Havanna?
<<

Anoniem156

Bericht 23 Feb 2015 16:26

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Carrie schreef:
Weetjewel schreef:met Kruikje heb ik de meest bizarre shit meegemaakt.

Vertel!

Ik denk dat mijn eerste meeting met Jacolien en Rood was. Toen heette ze Gurkie geloof ik!

Poubelle bedoel je niet Havanna?


Hahaha ja een meeting bij de slippers is een beetje gek ;)
<<

Anoniem181

Bericht 23 Feb 2015 16:50

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Mien schreef:Pfoe... volgens mij waren dat Oreo, Alex, Snoes en nog een paar andere. In Utrecht dacht ik.


Ja daar was ik bij inderdaad. Had ik een petje/hoedje op? Dat is echt zó niks voor mij! Maar ik geloof inderdaad wel dat ik toen vertelde dat ik ging trouwen en dat iedereen daar helemaal leuk op reageerde :)

Oreo schreef:Mijn eerste meeting was in Maastricht, met oa Cuchi en nog wat meiden. Daar is Alex toen ook heen gekomen, super gezellig.


Dat was volgens mij ook mijn eerste meeting. Ik heb toen als eerste dat meisje uit Limburg ontmoet, ik heb geen flauw idee meer hoe ze heet (niet in het echt en de forumnaam ook niet). Ik weet alleen nog dat ik heel veel moeite had om haar te verstaan :laughcry:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 23 Feb 2015 17:15

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Horus. Die kwam leiding tekort op een kinderzomerkamp. Alleen lag ze zelf te krikken met iemand anders van de leiding tijdens de kinderspellen en werd haar scheiding daar geboren, dus viel vast mee met het tekort :D
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 23 Feb 2015 17:42

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Mien schreef:Ooh dat klopt inderdaad!
Zijn we toen niet ook ergens wezen eten? Een soort wok/chinees achtig iets?

Ja, we zijn toen gaan wokken inderdaad. Wat leuk, die herinneringen!
2012 & 2016
<<

Anoniem205

Bericht 23 Feb 2015 18:40

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Alex schreef:
Oreo schreef:Mijn eerste meeting was in Maastricht, met oa Cuchi en nog wat meiden. Daar is Alex toen ook heen gekomen, super gezellig.


Dat was volgens mij ook mijn eerste meeting. Ik heb toen als eerste dat meisje uit Limburg ontmoet, ik heb geen flauw idee meer hoe ze heet (niet in het echt en de forumnaam ook niet). Ik weet alleen nog dat ik heel veel moeite had om haar te verstaan :laughcry:


Welke bedoel je? :) Het waren allemaal limbo's, op jou, cuchi en mij na :smile:
<<

Anoniem181

Bericht 23 Feb 2015 21:52

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Oreo schreef:
Alex schreef:Dat was volgens mij ook mijn eerste meeting. Ik heb toen als eerste dat meisje uit Limburg ontmoet, ik heb geen flauw idee meer hoe ze heet (niet in het echt en de forumnaam ook niet). Ik weet alleen nog dat ik heel veel moeite had om haar te verstaan :laughcry:


Welke bedoel je? :) Het waren allemaal limbo's, op jou, cuchi en mij na :smile:


Bij degene waar we thuis waren. Heette zij niet Mariet ofzo? Schiet me ineens te binnen, maar ik kan er ook totaal naast zitten.
<<

Anoniem110

Bericht 23 Feb 2015 21:58

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Alex schreef:
Oreo schreef:
Alex schreef:Dat was volgens mij ook mijn eerste meeting. Ik heb toen als eerste dat meisje uit Limburg ontmoet, ik heb geen flauw idee meer hoe ze heet (niet in het echt en de forumnaam ook niet). Ik weet alleen nog dat ik heel veel moeite had om haar te verstaan :laughcry:


Welke bedoel je? :) Het waren allemaal limbo's, op jou, cuchi en mij na :smile:


Bij degene waar we thuis waren. Heette zij niet Mariet ofzo? Schiet me ineens te binnen, maar ik kan er ook totaal naast zitten.


Ich waor het neet!!!
Mij kan je wel verstaan he ;-)
<<

Anoniem315

Bericht 23 Feb 2015 21:59

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Leuke verhalen hierzo :)
<<

Anoniem181

Bericht 23 Feb 2015 22:03

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Nonnevot schreef:Ich waor het neet!!!
Mij kan je wel verstaan he ;-)


Tuurlijk kan ik jou wel verstaan!

En als jij het was had ik het me wel herinnerd hoor, jou vergeet je niet zomaar :smile:
<<

Anoniem110

Bericht 23 Feb 2015 22:13

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Alex schreef:
Nonnevot schreef:Ich waor het neet!!!
Mij kan je wel verstaan he ;-)


Tuurlijk kan ik jou wel verstaan!

En als jij het was had ik het me wel herinnerd hoor, jou vergeet je niet zomaar :smile:


Oef is dat goed of slecht...... :angel:
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 24 Feb 2015 12:30

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Reva schreef:Horus. Die kwam leiding tekort op een kinderzomerkamp. Alleen lag ze zelf te krikken met iemand anders van de leiding tijdens de kinderspellen en werd haar scheiding daar geboren, dus viel vast mee met het tekort :D


:wtf:
<<

Anoniem91

Bericht 24 Feb 2015 23:20

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Met Kruikje, tja een hoop witte poeder...

Ben benieuwd of ze me nu een pb gaat sturen want dat heeft ze ooit een keer gedaan na een oude foto plaatsen :D
<<

Anoniem124

Bericht 25 Feb 2015 00:36

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Roddelroddelroddel
<<

Anoniem301

Bericht 25 Feb 2015 08:45

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Weetjewel schreef:Met Kruikje, tja een hoop witte poeder...

Ben benieuwd of ze me nu een pb gaat sturen want dat heeft ze ooit een keer gedaan na een oude foto plaatsen :D

Ha, lekkor!
<<

Anoniem205

Bericht 25 Feb 2015 10:37

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Alex schreef:
Oreo schreef:
Alex schreef:Dat was volgens mij ook mijn eerste meeting. Ik heb toen als eerste dat meisje uit Limburg ontmoet, ik heb geen flauw idee meer hoe ze heet (niet in het echt en de forumnaam ook niet). Ik weet alleen nog dat ik heel veel moeite had om haar te verstaan :laughcry:


Welke bedoel je? :) Het waren allemaal limbo's, op jou, cuchi en mij na :smile:


Bij degene waar we thuis waren. Heette zij niet Mariet ofzo? Schiet me ineens te binnen, maar ik kan er ook totaal naast zitten.


Ja, Mariette idd. Die had nogal een zwaar accent :) Maar de andere dames ook hoor! Georgina (volgens mij) met knalrode haren.. Nips (waar waren Zusje en weetjewel toch mee bevriend) was er toen ook? Was best een grote meeting!
Oh ja, Nicolletjuhhh was er ook bij. Volgens mij woont zij nu hier in de regio.

Good old times ;-) Toen had ik net wat met O. Kan je nagaan dat dat alweer bijna 10 jaar geleden is :omg:
<<

Anoniem91

Bericht 25 Feb 2015 10:38

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Nips idd, noooooit meer wat van gehoord nadat ze uit de kast is gekomen.
<<

Anoniem280

Bericht 25 Feb 2015 10:44

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Cotton, nadat ik iets van haar gekocht had en zij het bij mij thuis kwam brengen.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Feb 2015 10:45

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Ohja, dat was best grappig haha. Zoektocht naar jullie huis! :P
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Feb 2015 11:25

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Weetjewel schreef:Nips idd, noooooit meer wat van gehoord nadat ze uit de kast is gekomen.


Ja? Zattie in een kast joh??

Ik ben echt mijn hersens aan het kraken, maar weet het echt niet meer.
Volgens mij was het óf SparklingEyes (komt hier nu niet zo vaak meer), dat is nu nog een super goede vriendin.
Of het was Zusje, die heel dichtbij bleek te wonen en toen ben ik daar GTST gaan kijken.. :laughcry:
<<

Anoniem280

Bericht 25 Feb 2015 16:49

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Cotton schreef:Ohja, dat was best grappig haha. Zoektocht naar jullie huis! :P

Schijnbaar is het ook moeilijk, want iedereen heeft er moeite mee :palm:
<<

Anoniem91

Bericht 25 Feb 2015 18:20

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Lejow schreef:
Weetjewel schreef:Nips idd, noooooit meer wat van gehoord nadat ze uit de kast is gekomen.


Ja? Zattie in een kast joh??

Ik ben echt mijn hersens aan het kraken, maar weet het echt niet meer.
Volgens mij was het óf SparklingEyes (komt hier nu niet zo vaak meer), dat is nu nog een super goede vriendin.
Of het was Zusje, die heel dichtbij bleek te wonen en toen ben ik daar GTST gaan kijken.. :laughcry:


Volgens mij was dat bij Zusje...Daar staat mij iets van bij iig.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Feb 2015 20:43

Re: Wie was de eerste forummer die je hebt gemeet?

Ik ben eens naar een meeting geweest in groningen een pizza meeting. Waren maar met z'n drieën ik was er en pooh20 en nog iemand weet de naam niet meer
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers