Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 24 Feb 2015 12:07

Re: Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

Heel herkenbaar! Ik lees dus even mee :)
Ik heb hem al een ochtend extra naar de peuterspeelzaal gedaan.

Chiq , ik lees veel dingen van jou wat voor mij ook herkenbaar is. Ik ben ook gestopt met vermaken omdat het inderdaad nog geen 5 minuten duurt voordat hij zijn aandacht al verloren is.
Kun jij nog wel genieten van je dagen met hem? Puur interesse hoor want mij kost dat echt moeite. Dat gejengel en gezeur.. :palm:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 24 Feb 2015 13:01

Re: Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

Wij konden ons vroeger goed vermaken met een hele hoop wc-rollen, waar we dan een fort van maakte of een toren en dan omgooien. En als het kapot gaat is er ook geen probleem. Maar tegenwoordig zijn wc-rollen een beetje taboe geloof ik. :clown:
<<

ChiQ

Bericht 24 Feb 2015 13:46

Re: Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

Spark: nee, we kleuren, we knippen, we tellen, we lezen, we bouwen, we verbouwen, we bakken, we drinken en eten. En dan is er pas een half uur voorbij. Om te janken. Hij gaat op de ipad, hij gaat naar buiten, hij klimt as we speak op het aanrecht, zeurt om eten, pakt mijn brood af, jat worst uit de koelkast, kan opeens ook bij de koektrommel, trekt het bed helemaal weer rommelig, trapt en huilt omdat hij een schone luier moet, rent weg, springt op de bank, springt ook op mij, trekt aan mijn haar en roept de hele dag nee. En huilt. Hij kan héél lang huilen en jammeren. Ik ben écht blij als mijn man er is, dan is julian poeslief! We gaan ook elke dag naar buiten maar soms regent het en heb ik geen zin in plassen stampen. Ik accepteer dat hij gewoon zo is en hoop echt dat hij binnenkort naar de psz kan.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 24 Feb 2015 13:54

Re: Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

Ergens wel "fijn" om te horen dat mijn zoon niet de enige is.
Wij zijn dit weekend naar de dierentuin geweest , ik ben van ingang tot uitgang met een ontevreden jongetje het park doorgegaan. Vreselijk en het vreet energie.
Ik heb het deels geaccepteerd maar het slecht luisteren , extreem slecht luisteren ben ik echt zat en daar krijg ik vanaf deze week bij van een kinderc.oach , ben benieuwd.
<<

Anoniem140

Bericht 24 Feb 2015 13:56

Re: Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

Charles, ik heb verder geen tips voor je. Het enige wat ik zou doen is duidelijk maken dat echt ongewenst gedrag gewoon niet mag. Dus de dingen zoals ChiQ beschrijft, ik weet niet of jouw zoon dat ook doet. Maar dat zou ik echt niet accepteren.
<<

ChiQ

Bericht 24 Feb 2015 14:03

Re: Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

Miley schreef:Charles, ik heb verder geen tips voor je. Het enige wat ik zou doen is duidelijk maken dat echt ongewenst gedrag gewoon niet mag. Dus de dingen zoals ChiQ beschrijft, ik weet niet of jouw zoon dat ook doet. Maar dat zou ik echt niet accepteren.



Ik accepteer het ook niet. Daarom is het zo zwaar. Als je alles een beetje laat begaan is t voor jezelf makkelijker, je hebt immers geen jengelend kind.

Spark: herkenbaar hoor, wij waren vorige week in de Efteling, dat was ook niet lang leuk.
<<

Anoniem112

Bericht 24 Feb 2015 14:38

Re: Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

ChiQ schreef:
Miley schreef:Charles, ik heb verder geen tips voor je. Het enige wat ik zou doen is duidelijk maken dat echt ongewenst gedrag gewoon niet mag. Dus de dingen zoals ChiQ beschrijft, ik weet niet of jouw zoon dat ook doet. Maar dat zou ik echt niet accepteren.[/quote]


Ik accepteer het ook niet. Daarom is het zo zwaar. Als je alles een beetje laat begaan is t voor jezelf makkelijker, je hebt immers geen jengelend kind.


Spark: herkenbaar hoor, wij waren vorige week in de Efteling, dat was ook niet lang leuk.



Ja doodvermoeiend... Mijn oupdate kon er kan er soms nog wat van....steeds maar blijven uitproberen
<<

Anoniem278

Bericht 25 Feb 2015 09:08

Re: Help! Hoe een wild en slim kind uitdagen.

http://www.action.nl/132x132x107-cm-spring-kasteel

Er is deze week een spring ding in de aanbieding...
Enne, ik heb ook geen tip, mijn zus heeft twee drukke kids en zelfs op school zeiden ze 'ze laten zichzelf graag horen'.
Ze moeten ook echt af en toe naar buiten en uitrennen anders is het gewoon niet te doen.
(en ik vind ze fantastisch)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron