Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


innestelingsbloeding, wie ook?

<<

Jasmina

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:44

Bericht 20 Feb 2015 19:55

innestelingsbloeding, wie ook?

Ik heb nu voor het eerst in mijn cyclus tussendoor een lichte bloeding gehad, op 6 DPO. Maar verder niet echt klachten, ik was alleen wel heel erg moe op 5 en 6 DPO.

Zijn er meiden die dit ook hebben gehad en uiteindelijk zwanger bleken? Ik durf namelijk nergens meer op te hopen na 1,5 jaar.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Feb 2015 20:03

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Jasmina schreef:Ik heb nu voor het eerst in mijn cyclus tussendoor een lichte bloeding gehad, op 6 DPO. Maar verder niet echt klachten, ik was alleen wel heel erg moe op 5 en 6 DPO.

Zijn er meiden die dit ook hebben gehad en uiteindelijk zwanger bleken? Ik durf namelijk nergens meer op te hopen na 1,5 jaar.


nee niet zo snel... ik had het pas toen ik ongesteld dacht te worden. Dit was ongeveer 13 dagen na de seks.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 20 Feb 2015 20:04

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Ik weet niet wat dpo betekent. Maar toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook een innestellngsbloeding.
<<

Anoniem216

Bericht 20 Feb 2015 21:01

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad. Wel heel minimaal. Ik had wat kramp en bij het afvegen na het plassen een klein beetje bloed. 2 weken later een positieve test.

Spannend Jasmina, ik hoop dat je wel geluk hebt :hug: .
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 20 Feb 2015 21:10

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Ik had een heel licht streepje op mijn zwangerschapstest, paar dagen later een hele lichte bloeding. Bleek een innesteling te zijn geweest en mn testen werden daarna steeds donkerder. O[tr][/tr]ns kleine wondertje ligt boven heerlijk te slapen :love:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 20 Feb 2015 21:30

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Boerenkool schreef:Ik weet niet wat dpo betekent. Maar toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook een innestellngsbloeding.


Ik gok 'day past ovulation'.
<<

Anoniem136

Bericht 20 Feb 2015 21:36

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Ik heb bij mijn oudste twee keer een bloedinkje gehad toen ik dacht ongesteld te worden, dus zo'n 14 dagen na ovulatie. Ik heb toen wel tampons gebruikt omdat ik dus dacht te menstrueren maar qua hoeveelheid bloed stelde het echt niks voor.
<<

RiLiJu

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 20 Feb 2015 22:05

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Ik heb het bij deze zwangerschap ook gehad.
Hoewel het meer leek, alsof ik 7dpo opeens weer vruchtbaar was.
Heel veel slijmverlies, met heel licht bloedverlies tijdens één toiletbezoek.

Ik hoop het voor je. Duimen, duimen, duimen.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 20 Feb 2015 22:08

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Mijn lf was 7-9 dagen en op 4dpo had ik bloedverlies. Ik helemaal in tranen omdat ik dacht dat mijn lf nóg korter aan het worden was. Uiteindelijk bleek ik die ronde zwanger te zijn.
Afbeelding
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 20 Feb 2015 23:52

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Ik heb het bij de oudste gehad, maar wel pas toen ik al wist dat ik zwanger was.

Hopelijk is het een goed teken bij jou!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Feb 2015 02:45

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Ik heb ook bloedingen gehad aan het begin. Heb een bloeding gehad met 4+4 een met 5+1 en een met 7+3. De eerste was een beetje met afvegen was toen kneiter chaggie en heb echt tegen m'n vriend lopen mopperen dat het maar niet op schoot. Met 5+1 dacht ik ongesteld te worden. Dus tampons ed al weer gepakt. Met 5+2 uiteindelijk toch maar getest omdat het niet door zette. En dacht toen weet je ik test wel is de stress ook weg. En de laatste bloeding weten we de oorzaak van. En ben nog steeds heel erg zwanger (en een helse heks)
2015 💙
<<

Jasmina

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:44

Bericht 24 Feb 2015 21:24

Re: innestelingsbloeding, wie ook?

Bedankt voor jullie reacties! Tot op heden ben ik alleen heel erg moe en last van pijnlijke borsten. Dus verwacht gewoon ongesteld te worden, heb namelijk verder geen symptomen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers