Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winterkilootjes 2015

<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 23 Feb 2015 13:23

Winterkilootjes 2015

Meisjesssssss,

Ik stond net op de weegschaal en ik ben in shock. Mijn spiegel is stuk, dus het was mij zelf nog niet opgevallen, maar mijn lover attendeerde me dit weekend meermaals op mijn plotseling ontstane zij-, rug-, en buikvetjes en de weegschaal heeft het nu bevestigd: ik ben zwaar :nopompom:

Wie doet er mee met de teugels weer even aantrekken? Moet nu even snel door, maar korte termijn planning is in elk geval: geen patat, pizza en mac meer komende twee weken. Borrelen moet sowieso minder: max 2x per week?

Qua beweging: zo lang ik alleen training heb (en dus geen wedstrijden) drie keer per week hardlopen + anders twee keer.

Nou, dat moet al helpen denk ik. Wie doet er met me mee?
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 23 Feb 2015 13:30

Re: Winterkilootjes 2015

O ja, en ik heb trouwens twee tips nodig:

1) Ben de laatste tijd erg hongerig. Wat daar aan te doen? Ga nu eitjes eten bij mijn lunch, dat zou moeten helpen - maar verder?

2) Inspirerende websites / instagram accounts? Dat helpt me meestal wel :) Oh en maybe een inspirerende achtergrond op m'n telefoon, zonder dat er uit blijkt dat het is om mezelf fit en strak te krijgen - weet zeker dat mn huisgenoten en vrienden me anders belachelijk gaan maken :laughcry:
<<

Anoniem156

Bericht 23 Feb 2015 15:18

Re: Winterkilootjes 2015

<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 23 Feb 2015 20:29

Re: Winterkilootjes 2015

Ja, ik wil dus niet echt afvallen, gewoon 2 kilootjes eraf - net zoals eerder ook in winterkilootjes topics het geval was. Maar toch bedankt ;)
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 23 Feb 2015 20:30

Re: Winterkilootjes 2015

Volledig clean en healthy eten is even een stap te ver en echt veel afvallen is ook niet echt het doel, dus zocht een soort van tussencategorie :)
<<

Anoniem156

Bericht 23 Feb 2015 20:41

Re: Winterkilootjes 2015

Ik heb ook meegeschreven in het afvallen in 2015 topic toen ik er twee kilo vanaf wilde. Maar het maakt mij verder niet uit in welk topic er wordt geschreven!
Maarrehm, als je er maar 2 kg vanaf wilt zal het wel meevallen met al die vetjes van je, en hoe zwaar je bent ;)
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 24 Feb 2015 17:00

Re: Winterkilootjes 2015

Haha ja het valt ook wel mee, maar ik was ineens zwaarder dan ooit, schrok er gewoon een beetje van. Ben vanochtend trouwens bij mijn moeder op de weegschaal gaan staan en daar weeg ik wel gewoon wat ik normaal weeg. Misschien is de kringloopweegschaal van mijn huisgenootje gewoon niet helemaal oke ;-)

Verder heb ik wel oprecht veel meer buik-, rug-, en zijvet. Heel gek, maar zou goed kunnen komen door het minder bewegen in de winter. Minder spieren, meer vet. En thanks voor de tip, zal eens een kijkje nemen in het afvallen topic!
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 24 Feb 2015 20:11

Re: Winterkilootjes 2015

Ook nier aardig van je vriend om dat te zeggen! Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat 2 kg zo'n verschil maakt qua vetjes.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron