Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doemscenario's: Waarom?!

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 23 Feb 2015 17:29

Re: Doemscenario's: Waarom?!

Silly-One schreef:Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat je zo iets van dichtbij meegemaakt moet hebben om daar over te kunnen oordelen.
Het is namelijk iets wat je je ergste vijand niet toewenst.


Waar mag je nou precies alleen over oordelen als je zoiets van dichtbij hebt meegemaakt? Dat is me niet geheel duidelijk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Feb 2015 17:47

Re: Doemscenario's: Waarom?!

Voor mij is het niet herkenbaar. En nee, ik ben zelf niet iemand die verhalen verteld.
<<

Anoniem125

Bericht 23 Feb 2015 18:19

Re: Doemscenario's: Waarom?!

Maar hoe denk je er dan over en waar mag je dan pas over oordelen als je het van dichtbij hebt meegemaakt? Snap niet zo goed wat je bedoelt. Kijk, dat jij pas blij kon zijn met je zwangerschap na een goede 20 weken echo, dat kan natuurlijk, maar zou iedere zwangere vrouw dan eigenlijk net zo moeten reageren? En waarom steekt het je zo als iemand anders er anders in staat?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Feb 2015 19:24

Re: Doemscenario's: Waarom?!

Silly-One schreef:Je vult het iets teveel in. Ik heb het hier niet snel over met vreemde, maar vrienden die het weten, weten hoe ik er over denk. Toen hun vertelde zwanger te zijn, kon ik niet oprecht blij zijn totdat de 20 weken echo was geweest. Dit nemen ze me ook niet kwalijk.


Oh ja maar dat vind ik iets anders. Tenminste, ik kan me voorstellen dat je tot die tijd gewoon bang bent en nog niet volledig wilt genieten uit angst.

♥♥
<<

anoniem203

Bericht 23 Feb 2015 21:01

Re: Doemscenario's: Waarom?!

Niet herkenbaar. Het kan altijd misgaan. Met 8 weken of met 38 weken. Ik hoef daar ook niet telkens aan herrinnerd te worden en zelf doe ik dat ook niet bij iemand. Hetzelfde als je in de auto zit. Je kan altijd een ongeluk krijgen. Dat zeg je toch ook niet tegen iemand die dagelijks op de weg zit?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Feb 2015 21:17

Re: Doemscenario's: Waarom?!

Voor mij is dit totaal niet herkenbaar.
De enige die een keer heeft gezegd dat die 12 weken niet heilig is, is mijn moeder. Maar dat was meer omdat ik het nieuws nog niet wilde vertellen, maar zo ontzettend ziek was dat ik het eigenlijk niet kon ontkennen. Toen vroeg ze zich af waarom ik het voor mezelf niet makkelijker maakte door het gewoon te vertellen.

Ik krijg nou juist verhalen te horen over de placenta die eruit ziet als een biefstuk in een plastic zak, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers