Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


50 Shades of Grey, de film

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Feb 2015 09:53

Re: 50 Shades of Grey, de film

Ik ga ook met vriendinnen (o.a. Zonnetje, Elsa en Ava) begin maart. Ben benieuwd nu na deze reacties te hebben gelezen.
2012 & 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Feb 2015 11:04

Re: 50 Shades of Grey, de film

Ik vond hem leuk! Gewoon precies zoals het boek. Geen fantastische acteurs, maar de 4.1 op IMDB vind ik echt zwaar overdreven.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 21 Feb 2015 11:11

Re: 50 Shades of Grey, de film

Ik vond de film leuk! Eerst had ik mijn twijfels bij de acteurs maar ze zijn precies goed voor die rollen!

Tuurlijk is het boek een stuk pikanter maar vind dat ze het erg goed hebben weten te verfilmen!

Kom maar op met de volgende delen haha!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 21 Feb 2015 17:07

Re: 50 Shades of Grey, de film

Persoonlijk vind ik de gezichten van de hoofdrolspelers gewoon al een beetje vervelend, heb daarom helemaal geen behoefte om de film te gaan kijken.. Wie weet ooit eens thuis, maar niet in de bioscoop iig.
Ik weet niet, zij heeft een hoofd alsof ze net een potje heeft lopen janken en hij heeft een hoofd alsof hij haar heel graag daarom uit wil lachen of zo. Zelf had ik ze duidelijk niet gecast, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 23 Feb 2015 17:05

Re: 50 Shades of Grey, de film

Ik vond de film heerlijk! Heb de boeken niet gelezen, maar dat ga ik duidelijk nu wel doen haha.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers