Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


tablet en mobiel

<<

lucha

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 01 Sep 2014 17:08

Bericht 20 Feb 2015 18:15

Re: tablet en mobiel

volgens mijn hebben bijna alle klasgenootjes van mijn zoontje in de kleuterklas een tablet dusja
<<

Anoniem331

Bericht 20 Feb 2015 18:17

Re: tablet en mobiel

Dusja...? Dan krijgt jou kind er ook 1?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 20 Feb 2015 18:18

Re: tablet en mobiel

Ik zou het zelf niet nodig vinden denk ik, maar als jij het wil moet je het toch gewoon doen?
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 20 Feb 2015 18:24

Re: tablet en mobiel

Mijn dochter heeft er ook en die is 4.
Eentje van samsung.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Feb 2015 19:01

Re: tablet en mobiel

Popcorn schreef:Dusja...? Dan krijgt jou kind er ook 1?


Al was dat zo, dan moest ze dat nog zelf weten, maar dat staat er toch niet?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem331

Bericht 20 Feb 2015 19:42

Re: tablet en mobiel

Nee, daarom vraag ik het toch. Omdat het er niet staat.
<<

Anoniem88

Bericht 20 Feb 2015 19:47

Re: tablet en mobiel

Het staat erwel stom en veroordelend. Ze kan het ook bedoelen dat ieder klasgenootje er eentje heeft, dus dat het vast niet raar is om er nu al eentje te geven.

Mijn keuze zou het niet zijn, maar aan de andere kant: er zijn ook zoveel educatieve apps voor kleintjes. Ik zou zelf misschien uiteindelijk ook wel twijfelen, denk ik.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 21 Feb 2015 10:07

Re: tablet en mobiel

Mijn oudste van 6 wilde er 1 dus spaarde ervoor. De middelste van 4 heeft er om die reden ook voor gespaard anders wordt het geheid onenigheid.
Echt grappig om met mijn oudste Wordfeud te spelen !
Mother of 3 adorable children
<<

ChiQ

Bericht 21 Feb 2015 10:48

Re: tablet en mobiel

Dankzij de iPad weet Julian zoveel woordjes in het engels, Nederlands én Turks! Ik zie de iPad niet als iets negatiefs. Ik was vorige week na een lang ritje terechtgekomen in een lange file; Julian achterin aan het mopperen, het regende ook keihard, ik moest me echt concentreren, je wil niet weten hoe happy ik was dat ik ineens bedacht dat die iPad bij me was!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 21 Feb 2015 11:07

Re: tablet en mobiel

mijn dochter van 2 mag af en toe op die van ons en dat vind ze erg leuk. Ze speelt liever buiten en met 'gewoon' speelgoed dus ik zou er voor haar zelf geen kopen. Ik vind er niks mis mee maar zou zelf wel alert zijn op de balans tussen ipad en gewoon spelen. Maar als die er is lijkt me een ipad met leuke apps en spelletjes alleen maar voordelen hebben
<<

Anoniem123

Bericht 21 Feb 2015 11:22

Re: tablet en mobiel

Hier hebben we wel een tablet maar siem zit er zelden op. Een mobiel hebben we wel allebei, maar beide geen internet/WA erop. Dus gewoon een heel ouderwets ding. Hij ziet ons alleen bellen met de huistelefoon.

Wij doen dit ook bewust, als hij naar school gaat kan hij nog genoeg achter een tablet/pc etc
<<

Trui

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 20 Nov 2014 15:52

Bericht 21 Feb 2015 17:30

Re: tablet en mobiel

Hier heeft dochter een eigen tablet. Wij vinden het een leuke toevoeging op haar speelgoed. Staat ook gewoon tussen haar boekjes en ze pakt het af en toe erbij, speelt er even op en zet hem weer terug. Wij hebben er nooit restricties op gezet en het gaat gewoon goed. Ik vind het een leuk onderdeel van spelen, met name ook door de taalspelletjes, net als chiq zegt.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 22 Feb 2015 00:10

Re: tablet en mobiel

Dochter kreeg toen ze 3 was een Vtech Storio, toen ze 5 werd een Asus 7" tablet
December 2009
juli 2012
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 22 Feb 2015 12:45

Re: tablet en mobiel

Hier geen eigen tablet, maar de oudste mag wel op de iPad als ze daarom vraagt. We hebben er wel een wachtwoord opgezet om te voorkomen dat ze dat ding te pas en te onpas pakt. Maar af en toe even wat spelletjes erop doen vind ik echt geen probleem, ze leert er immers ook van. De middelste vindt de iPad ook leuk, maar zij mag er alleen op met iemand van ons erbij. Een eigen tablet of mobiel vind ik voorlopig niet nodig, al weten ze beiden hoe ze met onze mobiele telefoons moeten bellen mocht het nodig zijn.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Feb 2015 21:00

Re: tablet en mobiel

ChiQ schreef:Dankzij de iPad weet Julian zoveel woordjes in het engels, Nederlands én Turks! Ik zie de iPad niet als iets negatiefs. Ik was vorige week na een lang ritje terechtgekomen in een lange file; Julian achterin aan het mopperen, het regende ook keihard, ik moest me echt concentreren, je wil niet weten hoe happy ik was dat ik ineens bedacht dat die iPad bij me was!

Als ik voor mijzelf spreek is dat het probleem ook helemaal niet, dat een iPad slecht is of niet goed is voor een kind ofzo. Ze leren er inderdaad zo ontzettend veel dingen mee. Ik vind het alleen maar een goede aanvulling op de rest van het spelgoed. Maar een eigen iPad zou ik op zo'n jonge leeftijd denk ik wel overbodig vinden. Ze kunnen met onze tablets spelen zo nu en dan.

Maar misschien denk ik daar wel anders over als ik zelf kinderen zou hebben :wink: dat weet ik natuurlijk niet.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers