Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ben jij aan het doen?

<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 14:37

Re: Wat ben jij aan het doen?

@ Koko, als je hem aantrekt wil je niets anders meer. Die broek zit zo ontzettend lekker. Zit een klein beetje stretch in maar dat zie je gewoon niet als je de broek aanhebt. Als je een lelijke wassing ziet moet je hem echt toch even aandoen haha. Dan weet je je maat en dan kun je online ook kijken. Ik ga echt reclame maken voor dat model. Te fijn!

Ik hoop dat Harrison mij kan gaan ondersteunen want zij heeft hem ook gekocht maar nog niet binnen volgens mij.
<<

Anoniem4

Bericht 02 Sep 2013 14:46

Re: Wat ben jij aan het doen?

Intoxicated schreef:@ Koko, Diesel grupee! Echt een ontzettend fijne broek die je kont optimaal laat uitkomen haha :D Ik heb hem op veel plaatsen in de sale gezien (online natuurlijk).


Op welke site zag je 'm in de sale? En is het een erg laag model?
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 02 Sep 2013 15:07

Re: Wat ben jij aan het doen?

Auxo schreef:Leuk Oasis! Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik daaraan moet beginnen, heb al eens een keer gesolliciteerd maar nooit iets van gehoord helaas..


Ja, ik ben ook heel benieuwd!
In december/januari worden er als het goed is weer nieuwe vacatures uitgezet. Je kunt het altijd nog een keer proberen ;)
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Sep 2013 15:08

Re: Wat ben jij aan het doen?

oasis schreef:
Auxo schreef:Leuk Oasis! Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik daaraan moet beginnen, heb al eens een keer gesolliciteerd maar nooit iets van gehoord helaas..


Ja, ik ben ook heel benieuwd!
In december/januari worden er als het goed is weer nieuwe vacatures uitgezet. Je kunt het altijd nog een keer proberen ;)

Dan ga ik toch weer eens kijken!
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 15:19

Re: Wat ben jij aan het doen?

Rogue schreef:
Intoxicated schreef:@ Koko, Diesel grupee! Echt een ontzettend fijne broek die je kont optimaal laat uitkomen haha :D Ik heb hem op veel plaatsen in de sale gezien (online natuurlijk).


Op welke site zag je 'm in de sale? En is het een erg laag model?


Bij ASOS.

Ken je nog de broek van Replay van vroeger. Met een wat hogere achterkant? Dat idee heeft deze ook alleen dan niet zo overdreven. Maar hij is ontworpen om niet meer vrij te geven dat je wil van je 'backside'. Ik heb een best lange kont en altijd het bilnaad probleem :lol: Bij deze broek gewoon niet. Ik kan zelfs bukken zonder dat mijn kont eruit puilt. Daarom ben ik zo in heaven! Terwijl hij aan de voorkant wel mooi laag zit, op heuphoogte.

En hij valt ook nog eens groot. Wat er weer leuk uitziet op het kaartje, want hee een maat kleiner! haha

Dit is 'em
http://www.asos.com/Diesel/Diesel-Group ... &clr=Denim
<<

Anoniem4

Bericht 02 Sep 2013 15:28

Re: Wat ben jij aan het doen?

Intoxicated schreef:
Rogue schreef:
Intoxicated schreef:@ Koko, Diesel grupee! Echt een ontzettend fijne broek die je kont optimaal laat uitkomen haha :D Ik heb hem op veel plaatsen in de sale gezien (online natuurlijk).


Op welke site zag je 'm in de sale? En is het een erg laag model?


Bij ASOS.

Ken je nog de broek van Replay van vroeger. Met een wat hogere achterkant? Dat idee heeft deze ook alleen dan niet zo overdreven. Maar hij is ontworpen om niet meer vrij te geven dat je wil van je 'backside'. Ik heb een best lange kont en altijd het bilnaad probleem :lol: Bij deze broek gewoon niet. Ik kan zelfs bukken zonder dat mijn kont eruit puilt. Daarom ben ik zo in heaven! Terwijl hij aan de voorkant wel mooi laag zit, op heuphoogte.

En hij valt ook nog eens groot. Wat er weer leuk uitziet op het kaartje, want hee een maat kleiner! haha

Dit is 'em
http://www.asos.com/Diesel/Diesel-Group ... &clr=Denim


Thanks doll! Ik ga 'm eerst wel ergens passen en als het wat is dan bestel ik 'm bij asos!
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 15:31

Re: Wat ben jij aan het doen?

Even serieus he. Ik heb net schoongemaakt, iets wat ik niet zo vaak doe haha. Maar nu heb ik mijn hele lijstje afgewerkt, zwaar veel energie gekregen en ontzettend veel zin gekregen in wijn!

Is dat serieus wat schoonmaken met een mens doet? Want dan ga ik voor een carriere switch en word ik schoonmaakster :D
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 02 Sep 2013 15:33

Re: Wat ben jij aan het doen?

Intoxicated schreef:Even serieus he. Ik heb net schoongemaakt, iets wat ik niet zo vaak doe haha. Maar nu heb ik mijn hele lijstje afgewerkt, zwaar veel energie gekregen en ontzettend veel zin gekregen in wijn!

Is dat serieus wat schoonmaken met een mens doet? Want dan ga ik voor een carriere switch en word ik schoonmaakster :D


Haha, goed bezig! Ik weet niet of het aan het schoonmaken ligt maar ik vind dan wel altijd dat ik wat extra's verdien omdat ik zo goed bezig ben geweest. :P
<<

Anoniem12

Bericht 02 Sep 2013 15:35

Re: Wat ben jij aan het doen?

Intoxicated schreef:Even serieus he. Ik heb net schoongemaakt, iets wat ik niet zo vaak doe haha. Maar nu heb ik mijn hele lijstje afgewerkt, zwaar veel energie gekregen en ontzettend veel zin gekregen in wijn!

Is dat serieus wat schoonmaken met een mens doet? Want dan ga ik voor een carriere switch en word ik schoonmaakster :D

Waarom denk je dat ik iedere avond iets van mijn 'schoonmaaklijst' probeer te doen? Je voelt je na de tijd zo goed haha. Beter dan sporten. :mrgreen:
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 15:37

Re: Wat ben jij aan het doen?

haha geweldige sport. Ik had net na het stofzuigen gewoon dat ik even moest gaan zitten. Heb ook echt mega goed stofgezogen echt onder stoelen, banken, haren van tafelpoten getrokken, de keuken, badkamer, wc, slaapkamers, gang.. Jeeez haha. Ik hoop dat mijn vriend het wel ziet als hij thuis komt :D
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 02 Sep 2013 15:42

Re: Wat ben jij aan het doen?

Wow die is gaaf en flink afgeprijsd! Maar ik durf 'm ook niet te bestellen zonder gepast te hebben. Ik heb normaal 26 denk ik, maar die ik dus van de week had gekocht was 26 en net iets te groot. Durf ik toch niet aan. Zijn alle 'grupees' hetzelfde qua pasvorm? Dan ik 'm gewoon even passen bij de Bijenkorf of MAW.
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 15:44

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ja die zijn allemaal hetzelfde qua pasvorm.

Ik heb normaal gesproken 27 en van deze 25 genomen. Hij zit nu vooral bij de rand echt behoorlijk strak maar ik had gelezen op Internet dat ze 1 maat uitlopen en ik wil hem echt wel mooi strak en skinny houden. Nu ben ik dus steeds aan het fietsen en rondjes lopen om hem wat uit te rekken en het werkt! haha.

Dan zou je een 24 moeten nemen bij deze denk ik. (23 is het kleinste in dit model).
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 02 Sep 2013 16:50

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik zit moed te verzamelen om te gaan koken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Sep 2013 17:09

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben bij mijn ouders en zusje om te eten en om mijn neefje te knuffelen. Maar eten is nog niet klaar en neefje slaapt nog en moest nog wat uitprinten (heb thuis geen printer) dus kon het niet laten om even hier te kijken.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Sep 2013 17:29

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben vroeg van m'n werk naar huis gegaan en zit te 'rusten' op de bank. Zometeen naar zwangerschapscursus en daarna naar het werk voor een info-avond. Géééén zin :x
<<

Anoniem198

Bericht 02 Sep 2013 17:31

Re: Wat ben jij aan het doen?

Blij zijn dat mijn dag erop zit! Wat een drukte weer. Zo naar de pedicure en dan naar bed. Ik kan niet wachten!
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 02 Sep 2013 18:47

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik lig nu onder een dekentje op de bank.wilde nog gaan sporten, maar voel me vanaf vanmiddag niet echt lekker. Dus nu maar rustig aan doen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 02 Sep 2013 18:57

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik zit klaar voor gtst :D
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 02 Sep 2013 19:01

Re: Wat ben jij aan het doen?

Champagne schreef:Ik zit klaar voor gtst :D

Ik ook!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 10:22

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben aan het werk :)
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 10:30

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ook, maar heb net eerst even mijn bureau verplaatst. Ik zat in zo'n lullig verdomhoekje. Nu heb ik een heel gezellig hoekje voor mezelf gecreëerd (staan die puntjes nou goed?). :D
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 03 Sep 2013 10:31

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben thuis, op zoek naar een goed(koop) badpak, ga zo verhuiskaarten maken en vanmiddag met mn moeder gordijnen inkorten.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem91

Bericht 03 Sep 2013 10:32

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ga maar eens douchen......
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Sep 2013 10:42

Re: Wat ben jij aan het doen?

Staan goed hoor, Elliot :)

Ik ben een beetje lui op de bank aan het hangen... Moet eigenlijk de was opvouwen, zodat ik de was in de machine straks kwijt kan. En zo even boodschappen doen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 10:44

Re: Wat ben jij aan het doen?

Haha gelukkig! Ik zat te twijfelen tussen gecreëerd en gecreeërd. Maar die laatste vond ik raar ogen ;)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers