Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarmee combineren?

<<

Anoniem190

Bericht 20 Feb 2015 14:15

Waarmee combineren?

Hallo Dames!
Ik heb van de week een rokje van desigual gekocht maar weet echt niet wat ik er boven kan dragen, wie heeft tips (liefst met foto's?)

Ik ben helemaal niet modebewust (liefst jeans met een slobbertrui...) en weet dit echt niet..

Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 20 Feb 2015 14:19

Re: Waarmee combineren?

Ik heb die rok een tijdje terug ook zien hangen maar wist echt niet wat ik er mee aan moest behalve een zwart shirtje en een kort colbertje. Toen heb ik hem maar laten hangen. Sorry, geen tips dus.
<<

Anoniem190

Bericht 20 Feb 2015 14:24

Re: Waarmee combineren?

Ik heb ook getwijfeld, maar was nu nog weer extra afgeprijsd. Heb het jurkje in het rood laatst ook gekocht, maar heb nooit rokken aan, dacht eens weer gek te doen..
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Feb 2015 14:33

Re: Waarmee combineren?

Ik zou hem denk ik met een donkerder bruin truitje combineren, gewoon heel simpel.
De rok is ook bruin toch?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem315

Bericht 20 Feb 2015 14:35

Re: Waarmee combineren?

Een zwarte coltrui (is weer helemaal hip) of een simpel zwart shirtje. Sowieso iets neutraals zonder tierelantijntjes.
<<

Anoniem190

Bericht 20 Feb 2015 14:40

Re: Waarmee combineren?

hij is zwart/ grijs/ antraciet.. Ik denk dat ik maar opzoek ga naar een warm coltruitje. (ik zie hier heel veel leuke kleding voorbij komen, van die dunne shirtjes maar ben een koukleum)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Feb 2015 15:18

Re: Waarmee combineren?

Oh, ik dacht dat hij bruin was, haha.
Dan zou ik er een basic zwart truitje boven doen. Zelf ben ik niet zo van de koltruien, dus ik zou zo'n basic trui met een v-hals erbij doen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem190

Bericht 20 Feb 2015 16:00

Re: Waarmee combineren?

Dankjullie wel allemaal, ik zal morgen vast slagen!
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 20 Feb 2015 19:20

Re: Waarmee combineren?

Ik zou inderdaad ook gaan voor een zwarte of grijze basic!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers