Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1 persoonsgerechten

<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2015 20:33

1 persoonsgerechten

Vanaf deze week eet ik meerdere malen per week alleen. Ik ben dus op zoek naar makkelijke, gezonde gerechten, die toch wel binnen een half uur op tafel staan.
Wie heeft wat lekkere recepten?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 15 Feb 2015 20:35

Re: 1 persoonsgerechten

Diepvries!!
<<

Anoniem127

Bericht 15 Feb 2015 20:36

Re: 1 persoonsgerechten

- Pasta met zelfgemaakte tomatensaus en groenten.
- Couscoussalade met tomaat, komkommer, feta, peterselie en munt.
- Maaltijdtomatensoep met een broodje.

Ik kook altijd best een grote hoeveelheid en vries dan in of eet meerdere dagen hetzelfde. Misschien eten er nog meer mensen in je omgeving alleen en kun je eens afwisselen met koken?
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2015 20:38

Re: 1 persoonsgerechten

Leuk idee Twellie, zelf nog niet eens aangedacht.

Ik zal morgen even bij de action wat bakjes gaan halen, invriezen had ik ook nog niet aan gedacht.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 15 Feb 2015 20:41

Re: 1 persoonsgerechten

Groenten met kip uit de wok en dan eventueel in een wrap
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2015 20:42

Re: 1 persoonsgerechten

Wraps! Wil ik ook gaan maken ja!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Feb 2015 21:11

Re: 1 persoonsgerechten

Alles wat de kids niet lusten haha. Eventueel grotere porties maken en invriezen :)

Een goed gevulde salade vind ik ook altijd lekker, bijvoorbeeld met tonijn of kip.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2015 21:17

Re: 1 persoonsgerechten

Nou echt, dat was mijn idee ook. Alles wat de kinderen niet lekker vinden, en ik al zo lang niet meer eet, ga ik heerlijk voor mezelf maken. Maar nu het zo ongeveer zo ver is, weet ik zo niet te bedenken wat dat allemaal is. Nadeel is ook dat ik deze dagen gewoon werk, dus niet de tijd heb om uren te kokkerellen.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 19 Feb 2015 14:18

Re: 1 persoonsgerechten

Stamppot kun je ook prima invriezen.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers