Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou dit betrouwbaar zijn?

<<

Anoniem16

Bericht 26 Sep 2013 20:39

Zou dit betrouwbaar zijn?

http://www.biednumee.nl/

Er staan bijv. kortingen bij die zijn opgelopen tot ruim 99%... ik heb er daardoor erg mijn twijfels bij. Scroll maar eens wat naar beneden naar een Lego crossmotor.. die is verkocht voor 0,15cent.

Kent iemand deze site?
<<

Anoniem16

Bericht 26 Sep 2013 20:45

Re: Zou dit betrouwbaar zijn?

Laat maar, man zegt dat het niet te vertrouwen is. En ik vind de prijzen die betaald zijn voor producten ook verdacht laag... 3 euro voor de Duplo dierentuin waarvan de nieuwwaarde 79 euro is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Sep 2013 08:01

Re: Zou dit betrouwbaar zijn?

Voor die 3 euro zou ik t gewoon proberen. Tis niet dat je voor 50 euro het schip in gaat ofzo.
<<

Anoniem97

Bericht 28 Sep 2013 08:14

Re: Zou dit betrouwbaar zijn?

Ik kende t niet maar kan ook niks negaties vinden. Dus probeer t gewoon voor een laag bedrag.
Ik ga ook is kijken :)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 28 Sep 2013 08:24

Re: Zou dit betrouwbaar zijn?

En dan is het dadelijk niet betrouwbaar en hebben ze wel al je gegevens..ik ben niet zo goed van vertouwen geloof ik als het gaat om dingen van internet bestellen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem185

Bericht 28 Sep 2013 17:18

Re: Zou dit betrouwbaar zijn?

Ik vind het vreemd dat ik er nergens echt actieve reviews over kan vinden, dus dan zou ik het niet vertrouwen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 28 Sep 2013 17:34

Re: Zou dit betrouwbaar zijn?

Als het klinkt alsof het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat vaak ook.
<<

Anoniem16

Bericht 28 Sep 2013 17:37

Re: Zou dit betrouwbaar zijn?

Ik ga het idd niet proberen omdat ze dan idd wel al je gegevens hebben.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Sep 2013 17:38

Re: Zou dit betrouwbaar zijn?

Ik zou me er niet aan wagen. Ook al gaat het om een laag bedrag, zoals meneer de uil ook zegt, ze hebben dan wel al je gegevens en wie weet wat voor kleine lettertjes ze stiekem ergens omschreven hebben.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers